Aleks Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 (endret) Er ikke mer økonomisk med løs... Men holder på smaken myyye lengre though... For min del blir det det, da jeg ikke baker så store. Endret 25. september 2010 av Aleks Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Er ikke mer økonomisk med løs... Men holder på smaken myyye lengre though... Absolutt! Men føler ikke at det er verdt det, da snusen må ut mye fortere grunnet oppløsning. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Er ikke mer økonomisk med løs... Men holder på smaken myyye lengre though... Absolutt! Men føler ikke at det er verdt det, da snusen må ut mye fortere grunnet oppløsning. Baker du da eller bare putter du en klype under leppa ? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Er ikke mer økonomisk med løs... Men holder på smaken myyye lengre though... Absolutt! Men føler ikke at det er verdt det, da snusen må ut mye fortere grunnet oppløsning. Baker du da eller bare putter du en klype under leppa ? Baker. Bruker også lang tid på å bake dem steinharde for et bedre resultat. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 jeg baker. har aldri takla posesnus Finnes det noen snustyper som er kutta om dagen? ala kardus Lenke til kommentar
goggen92 Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 jeg putter den under leppa, av og til baker jeg den, men holder den der oppe ganske lenge. bruker bare tunga til å bake den, eller presse den opp under leppa. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Syns den holder seg bedre om man lemper, men tror all posesnusen har fucket opp leppa mi, nå holder de seg ikke like lenge... Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Er ikke mer økonomisk med løs... Men holder på smaken myyye lengre though... Absolutt! Men føler ikke at det er verdt det, da snusen må ut mye fortere grunnet oppløsning. Baker du da eller bare putter du en klype under leppa ? Baker. Bruker også lang tid på å bake dem steinharde for et bedre resultat. Tror egentlig ikke det gir noe bedre resultat. I tillegg så baker du ut mye av nikotinen når du presser på med alt du har over lengere tid. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Tror egentlig ikke det gir noe bedre resultat. I tillegg så baker du ut mye av nikotinen når du presser på med alt du har over lengere tid. Baker ut nikotinen ? Hvor mener du den tar veien ? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Ut i hendene, usikker på om det er sant, men har hørt det flere plasser. Uansett vil jeg påstå at det er bedre å bake den litt mykere så den heller former seg til leppa. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Nikotin kan absorberes via huden, men ikke i like stor grad som i slimhinnene. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Tenker ikke på at det går inn i huden, bare sitter igjen på overflaten av hendene. Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Jo det er bedre for økonomien med løs. Ok, det koster 10 kr mer for en boks, men så forsvinner portionboksen fortere enn løsen å. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Hmm, en porsjonboks holder 2-3 dager til meg om jeg ikke sitter p småspiser hele tiden. En løs holder en dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Selges det skruf xtra stark øver grensen til sverige? Skal en tur til sverige i ferien og det er greit og vite hva jeg skal handle Lenke til kommentar
Feh Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Jeg har begynt med litt løssnus igjen nå også av økonomiske grunner. En boks porsjon (stort sett GES eller 01/02) blir lett borte på en dag, mens en boks løs holder fint minimum 2 dager. Jeg og baker litt løse preller og presser de opp med tunga. Hvis man pakker for hardt kommer den garantert til å smuldre/knekke eller ligge igjen rester når du tar den ut. Spesielt hvis den er litt tørr. Ang. General løs, så synes ikke jeg det er noen gammalmannssnus, men mere en typisk snus for de som har snust en stund og til slutt kommet frem til at den er faktisk best Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Helt enig angående General Løs. Den beste løssnusen pga. smak - dog viktig å vite at smak er subjektivt, ikke nødvendigvis at den er "best". Eneste løssnusen jeg liker bedre er Knox Løs, pga. konsistens men også smak. Bare synd at jeg ikke klarer å oppdrive Knox Løs her til lands. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 General Løs er definitivt den beste om du vil ha "ekte" snussmak, er ikke alltid jeg har lyst på smakstilsatte typer slik som N&J, Thunder und so weiter. Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 100% enig. General løs er og blir den beste snusen. Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Alt fra General er best Alle porsjonstyper og løs typer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå