Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke mer økonomisk med løs...

Men holder på smaken myyye lengre though...

Absolutt! Men føler ikke at det er verdt det, da snusen må ut mye fortere grunnet oppløsning.

Baker du da eller bare putter du en klype under leppa ?

Baker. Bruker også lang tid på å bake dem steinharde for et bedre resultat. :)

Lenke til kommentar

Er ikke mer økonomisk med løs...

Men holder på smaken myyye lengre though...

Absolutt! Men føler ikke at det er verdt det, da snusen må ut mye fortere grunnet oppløsning.

Baker du da eller bare putter du en klype under leppa ?

Baker. Bruker også lang tid på å bake dem steinharde for et bedre resultat. :)

Tror egentlig ikke det gir noe bedre resultat. I tillegg så baker du ut mye av nikotinen når du presser på med alt du har over lengere tid.

Lenke til kommentar

Jeg har begynt med litt løssnus igjen nå også av økonomiske grunner. En boks porsjon (stort sett GES eller 01/02) blir lett borte på en dag, mens en boks løs holder fint minimum 2 dager.

Jeg og baker litt løse preller og presser de opp med tunga. Hvis man pakker for hardt kommer den garantert til å smuldre/knekke eller ligge igjen rester når du tar den ut. Spesielt hvis den er litt tørr.

Ang. General løs, så synes ikke jeg det er noen gammalmannssnus, men mere en typisk snus for de som har snust en stund og til slutt kommet frem til at den er faktisk best :p

Lenke til kommentar

Helt enig angående General Løs. Den beste løssnusen pga. smak - dog viktig å vite at smak er subjektivt, ikke nødvendigvis at den er "best". :p

Eneste løssnusen jeg liker bedre er Knox Løs, pga. konsistens men også smak. Bare synd at jeg ikke klarer å oppdrive Knox Løs her til lands. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...