Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ville heller ha slutta konstant enn å bruke catch

Du om det. Det kan være spennende å prøve ny snus som kommer på markedet. Hvis du ikke prøver og avskriver en snus fordi den heter ditt eller datt kan du jo heller ikke danne deg en formening om en snus. Er klar over at det blant ungdommer er kulest å snuse sterk snus så det er jo greit nok.

Lenke til kommentar

Er det noen her som snuser for status?!

Hadde Mocca gjort samme nytten hadde jeg snuset det, men det gjør det ikke, godt mulig det er psykisk, men jeg snuser General løs eller Grov løs, og Porsjonsmessig går det i Skruf Sterk, selv om ekstra sterk ikke er for sterk, men liker ikke smaken på den.

En god porsjonsnus er LR, men white gjør at jeg får raskere sår i leppa, litt lite snussmak though, men liten saltsmaken.

Skal jeg ha snus med smak blir det en med eucalyptus eller mint, men er veldig sjeldent.

Lenke til kommentar

Snus hva du vil men Skruf Tranbär er ikke å anbefale til annet enn fest! Seriøst, smaken av det "gode" liv. Altfor søt, etter min mening. En som bomma av meg syntes den var god i forhold til Gen Sterk White. Jeg foretrekker faktisk Gen sterk white over Skruf Tranbär. Men husk at smaken er som baken, og alle må få bestemme sjøl. Jeg plager ikke noen om de snuser catch mini, eller Montecristo. For meg har det ingenting å si hva andre snuser!

Lenke til kommentar

Er det noen her som snuser for status?!

Hadde Mocca gjort samme nytten hadde jeg snuset det, men det gjør det ikke, godt mulig det er psykisk, men jeg snuser General løs eller Grov løs, og Porsjonsmessig går det i Skruf Sterk, selv om ekstra sterk ikke er for sterk, men liker ikke smaken på den.

En god porsjonsnus er LR, men white gjør at jeg får raskere sår i leppa, litt lite snussmak though, men liten saltsmaken.

Skal jeg ha snus med smak blir det en med eucalyptus eller mint, men er veldig sjeldent.

Aldri hevdet at det er status å snuse. Ikke mer status å snuse general løs enn mocca osv. Men faktum er at mocca er ment for kvinner. Mindre portioner og mindre nikotin.

Snus har mer og mer blitt et fjortisvenomen. Derav har skuf blitt så enormt populært. I hvert fall i mine øyne så er mokka en "kjerringsnus", nettopp fordi det er flest kvinner som snuser det.

Lenke til kommentar

Ville heller ha slutta konstant enn å bruke catch

Du om det. Det kan være spennende å prøve ny snus som kommer på markedet. Hvis du ikke prøver og avskriver en snus fordi den heter ditt eller datt kan du jo heller ikke danne deg en formening om en snus. Er klar over at det blant ungdommer er kulest å snuse sterk snus så det er jo greit nok.

Aldri hevdet at det er status å snuse. Ikke mer status å snuse general løs enn mocca osv. Men faktum er at mocca er ment for kvinner. Mindre portioner og mindre nikotin.

Snus har mer og mer blitt et fjortisvenomen. Derav har skuf blitt så enormt populært. I hvert fall i mine øyne så er mokka en "kjerringsnus", nettopp fordi det er flest kvinner som snuser det.

General løs er skikkelig mannfolksnus da eller? Ser ikke poenget ditt. Uansett det er aldri kult å verken snuse eller røyke, men utrolig avslappende

Lenke til kommentar

Om jeg skulle ha slutta, eller trappe ned på snusingen hadde jeg tatt Onico. Siden den er nikotinfri. Akkurat som ed røyk. Man hadde ikke tatt prince mild i stedet for nicorette tyggegummi. Dessuten vil jeg helleer ikke bli sett med mocca, men har full reskpekt for de som syns den er god og snuseer den

Lenke til kommentar

Om jeg skulle ha slutta, eller trappe ned på snusingen hadde jeg tatt Onico. Siden den er nikotinfri. Akkurat som ed røyk. Man hadde ikke tatt prince mild i stedet for nicorette tyggegummi. Dessuten vil jeg helleer ikke bli sett med mocca, men har full reskpekt for de som syns den er god og snuseer den

Hva har det med saken å gjøre?

Lenke til kommentar

Hva har det med saken å gjøre?

Poenget tidligere i tråden var at en skulle slutte med snus, og bruke catch som avvening, derfor har det noe med saken å gjøre

Lenke til kommentar

General Løs er mannfolksnus... Alle som snuser det får min respekt...

Ikke fordi den er sterk eller noe, men General Løs har fått stempelet "gammelmann snus" av produsentene, noe jeg er uenig i. General og grov er snus jeg virkelig kan kose meg meg om den sitter riktig, da smatter jeg på den som en unge med slikkepinne...

Feller alltid en liten tåre når jeg kaster en pryl løs, den er så god!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...