Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ufattelig god smak i mange, før tygde jeg masse skrå og tyggis sammen (sammen med snus, startet vel med snus og skrå når jeg gikk i åttende klasse, så rimelig ung). Skal sant sies at jeg gjerne røyker én-to ganger i året (da bare en sigarett) bare fordi det er riktigt avslappende i kulda med en god kald general løs og en røyk vedsiden av i 20-25 minus celcius.

I tillegg er det godt å bruke til å fokusere, slappe av og bare generelt kjenne at det klør og du har noe der.

Lenke til kommentar

Ufattelig god smak i mange, før tygde jeg masse skrå og tyggis sammen (sammen med snus, startet vel med snus og skrå når jeg gikk i åttende klasse, så rimelig ung). Skal sant sies at jeg gjerne røyker én-to ganger i året (da bare en sigarett) bare fordi det er riktigt avslappende i kulda med en god kald general løs og en røyk vedsiden av i 20-25 minus celcius.

I tillegg er det godt å bruke til å fokusere, slappe av og bare generelt kjenne at det klør og du har noe der.

Røyk er spesielt godt om vinteren. Med pipe er sånn 3000 ganger mer kos.

Endret av Aleks
Lenke til kommentar

Svarer på spørsmål på forige side. :)

Snuser fordi jeg har en tendens til å være veldig anspent og stresset, da er en ekstra sterk veldig veldig godt. :dribble: :dribble:

Når man er sliten etter en lang skoledag, eller dårlig humør for eksempel, er det virkelig godt å slappe av helt foran pcen med litt god musikk og en snus.

Generelt sett liker jeg å ha noe under leppa. Derfor snuser jeg som oftest tyggisen etter jeg har tygd den i 5 min :ph34r:

Lenke til kommentar

Snuser egentlig fordi jeg ble avhengig.. Begynte med at jeg kun festsnuste, men så ble det til at jeg tok en snus oftere og oftere, til jeg tenkte at: nå må jeg slutte. Snuste ikke på noen dager, og dermed skjedde det noe rart, fikk hodepine hele tiden, dårligere konsentrasjon, ble fortere irritert og spiste mer og brukte mer penger for å ha noe å gjøre.

Gikk tilbake til snus og har snust fast i muligens 2 år og snuser jeg ikke på et par dager nå skjer akkuratt det samme + at hukommelsen blir dårligere.

Men så er det jo ingenting som en mornings eller ettermat-snusen<3

Lenke til kommentar

Etter fire år med konstant snusing har jeg greid å slutte med unntak av helgene. Tro det eller ei, men jeg klarer meg med fredag kveld,lørdag og søndag. Nettopp kjøpt meg en boks med Ettan løs, fy så mye diggere snusen er når man har gått fem dager uten

Endret av Vowels
Lenke til kommentar

Fikk takk i denne nyheten på butikken i dag: CATCH PURE MINT! Medium slim fit poser.En long porsjon snus med andre ord. Utrolig kul metall boks og overraskende god etter min smak. Sterk god mint smak, litt søtaktig ettersmak.Smaken varer lenge. Den klart mest smaksrike snusen jeg har kjøpt i Norge. Fikk nesten litt Thunder Frosted følelse av denne, men etter mitt syn er den bedre fordi Thunder Frosted for meg er kvalmende i lengden. Det var ikke denne.Ingen hverdagssnus, men liker du mentol smak så prøv.Bra avvekslingssnus.

post-202745-1285350755,3601_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...