Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eit lite innhogg i generaldebatten berre; er det like stor skilnad på laussnus og porsjonsnus, som det er på rullings, og filtersigarettar?

Sit med ein NJW under leppa no, og den skal visstnok vera av den sterke typen. Han verkar fattig på smak, kontra GR. Men er "Sterk" ei henvisning til nikotininnhaldet, eller smaken?

Lenke til kommentar
Eit lite innhogg i generaldebatten berre; er det like stor skilnad på laussnus og porsjonsnus, som det er på rullings, og filtersigarettar?

Sit med ein NJW under leppa no, og den skal visstnok vera av den sterke typen. Han verkar fattig på smak, kontra GR. Men er "Sterk" ei henvisning til nikotininnhaldet, eller smaken?

Det spørs. Jeg mener ja. Løsen kan man selv "bestemme" hvordan skal renne, på en måte, mens posen renner som bare pokker.

Sterk er refferert til nikotininnholdet. Er ikke så mange snuser unntatt Skruf Sterk og Grovsnus som har en "sterk" smak.

Lenke til kommentar
NJW var fin som snus den. (Ordspel FTW!)

Men, reknar med at eg tek turen tilbake til GR, så snart boksen er tom. Eventuelt om eg avanserar til laus.

Vel, hadde jeg vært deg hadde jeg smelt meg på en boks Ettan eller General løs. (General best)

GR er ikke egentlig så veldig god (med tanke på saften). Prøv General Ekstra Sterk ;) Den er god og full av krutt.

Lenke til kommentar
Er det lov og selge snus her? kjøpte feil av skruf sterk kjøpte løs i stede for porsj.

Troooor ikke det finnes regler mot det?

Er det lov og selge snus her? kjøpte feil av skruf sterk kjøpte løs i stede for porsj.

Troooor ikke det finnes regler mot det?

Men du angrer nok på at du selger den. Den er veldig god

Lenke til kommentar

Hehe , det må være første gang jeg ser kvoting av din egen melding i samme melding som kvoten er tatt fra :)

N&J syns jeg også har en litt kraftig smak om man er ute etter det. Da vanlig porsjon selvfølgelig. (samme med løs om den enda finnes).

Jeg kan anbefale nybegynnerne å starte med vanlig skruf portion , den er akkurat passe , renner ikke , og har (etter min mening) en sabla god smak/lukt. D.v.s. om du ikke vil slutte , det er jo det beste for deg.

Lenke til kommentar

Kjøp/salg tillates ikke på forumet. Poster er blitt fjernet.

PS! Kommer dere over et slikt brudd på retningslinjene brukere dere rapporterknappen. Dere behøver ikke si fra om at et brudd har skjedd i tråden, og skal ikke sitere posten som bryter reglene for å si fra at reglene er brutt. Det medfører masse ekstraarbeid for oss, og er i seg selv et brudd på retningslinjene. Vennligst respekter dette.

(Og som vanlig skal ikke denne posten kommenteres, send evt. en PM)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...