Trollfjes Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Siden når har dere ikke tilgang på stikkkontakter på rommene? Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Tenkte på det samme. Hvorfor ikke ta med en minibar/minikjøleskap? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Vet ikke helt om snusskap er noe de aksepterer, vurderte det sterkt... Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Det er lov, tror ikke det er lurt i rekrutten though. Det er i hvert fall veldig lettvint med PC og uttak til denne, da bør det gå med kjøleskap også Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 PCn legger man jo i footlockeren, værre å gjøre dette med snusskapet... Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Hva med et sånn "lan" kjøleskap eller et usb kjøleskap? kansje ikke største mengden du får plass til men du kan jo alltids snuse de som ligger ute først så ta dem som ligger i kjøleskapet Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Haha, satser på pose ut ruta jeg... Vet det må være lukket når man ikke er der, men får ordne en løsning... Evt godsnakke med kantina om fryseplass... Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Snus i militæret er nå vanskeligere enn man skulle tro. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Hei, vet ikke om dere har fått det med dere, men General har kommet ut med en Long Sterk pose variant. Bilde ligger i spoiler: Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Det har vi fått med oss. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Det har vi fått med oss. Beklager for en ny post om det. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Snus i militæret er nå vanskeligere enn man skulle tro. Tilgjengelighet eller holdbarhet på lager? Det å snuse er jo null stress, kompanisjefen var den eneste jeg hørte si noe negativt om snus... Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Det har vi fått med oss. Voldsomt uhyggelig måte å skrive det på, må jeg si. Jeg har faktisk ikke fått det med meg, så jeg takker for posten hans. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Nettop pløyd igjennom en boks med Gen Sterk Long, helt konge! Jeg var i sjøforsvaret og der var det hvertfall 0 problem med hverken snus eller røyk. Tror faktisk ikke det var ett eneste menneske i besetningen som ikke brukte enten snus/røyk og de fleste brukte begge deler Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Beklager at jeg ikke brukte smilefjes på slutten av posten, men om du blar 10 sider bakover er det nesten kun snakk om general long. Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Må nesten spørre dere alle hvorfor dere snuser. Berettiger dere det fortsatt for dere selv? Jeg liker å snuse pga skoledagene blir lange uten. og det er lettere å konsentrere seg når det kommer til realfagene. ganske dårlig grunn egentlig, I guess åja, og fester. Når man drikker får man så mye mer lyst på nikotin, men man kjenner det så mye mindre Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Må nesten spørre dere alle hvorfor dere snuser. Berettiger dere det fortsatt for dere selv? Jeg liker å snuse pga skoledagene blir lange uten. og det er lettere å konsentrere seg når det kommer til realfagene. ganske dårlig grunn egentlig, I guess åja, og fester. Når man drikker får man så mye mer lyst på nikotin, men man kjenner det så mye mindre Det er godt. Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Må nesten spørre dere alle hvorfor dere snuser. Berettiger dere det fortsatt for dere selv? Jeg liker å snuse pga skoledagene blir lange uten. og det er lettere å konsentrere seg når det kommer til realfagene. ganske dårlig grunn egentlig, I guess åja, og fester. Når man drikker får man så mye mer lyst på nikotin, men man kjenner det så mye mindre Det gir meg fred, og jeg kan endelig slappe av.. for å skrive det på den måten Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. september 2010 Forfatter Del Skrevet 23. september 2010 Må nesten spørre dere alle hvorfor dere snuser. Fordi jeg synes det er behagelig, beroligende og gjør humøret bedre, om det mot formoding var dårlig. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Må nesten spørre dere alle hvorfor dere snuser. Fordi jeg synes det er behagelig, beroligende og gjør humøret bedre, om det mot formoding var dårlig. Og hvis det allerede er bra så blir det bare bedre av en god klump under leppa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå