Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må nesten spørre dere alle hvorfor dere snuser. Berettiger dere det fortsatt for dere selv? Jeg liker å snuse pga skoledagene blir lange uten. og det er lettere å konsentrere seg når det kommer til realfagene. ganske dårlig grunn egentlig, I guess

 

åja, og fester. Når man drikker får man så mye mer lyst på nikotin, men man kjenner det så mye mindre

Lenke til kommentar

Må nesten spørre dere alle hvorfor dere snuser. Berettiger dere det fortsatt for dere selv? Jeg liker å snuse pga skoledagene blir lange uten. og det er lettere å konsentrere seg når det kommer til realfagene. ganske dårlig grunn egentlig, I guess

 

åja, og fester. Når man drikker får man så mye mer lyst på nikotin, men man kjenner det så mye mindre

Det er godt.

Lenke til kommentar

Må nesten spørre dere alle hvorfor dere snuser. Berettiger dere det fortsatt for dere selv? Jeg liker å snuse pga skoledagene blir lange uten. og det er lettere å konsentrere seg når det kommer til realfagene. ganske dårlig grunn egentlig, I guess

 

åja, og fester. Når man drikker får man så mye mer lyst på nikotin, men man kjenner det så mye mindre

Det gir meg fred, og jeg kan endelig slappe av.. for å skrive det på den måten :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...