Dolven:P Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 (endret) Forresten, er N&J White lina opp sånn som general white i en vifte? Og er det sånn om med general white at all tobakken ligger på en side sånn at du må presse på den for å fordele det (slik jeg altså gjør med general white) ?? Litt spesielt å ha det første innlegget på side 299 Endret 19. september 2010 av Dolven:P Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. september 2010 Forfatter Del Skrevet 19. september 2010 Forresten, er N&J White lina opp sånn som general white i en vifte? Ja. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Frost er faktisk den eneste snusen jeg noengang har kunnet åpnet boksen, satt nesa mi nedi boksen og nøte det =P (høres helt mongo ut). Absolutt ikke! Enkelte klarer ikke lukten av snus, samme gjelder meg. Jeg liker lukten, men det er noe med meg som gjør at jeg vrir hodet mitt bort og skjelver nedover ryggmargen. Thunder har såpass unaturlig lukt at jeg ikke får samme reaksjon. Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Når tårnet mitt er dødt skal jeg prøve ut general sterk long. Får håpe jeg ikke får samme opplevelse som med lucky løs. Boksen er drit kul, men snusen er det stikk motsatte. Lenke til kommentar
surtei Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Noen andre som irriterer seg grønn over at gen sterk posene er fordelt med alt snusen i ene halvdelen av posen og når du skal fordele den så ryker posen i en av sidene? Har forsåvidt vært borti det med en boks Thunder orginal porsjon, men det var nok ett feilparti.. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Har aldri røket posen, men ja, ofte snusen ligger på en halvdel... Lenke til kommentar
surtei Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Glemte å si at det irriterer meg at tobakken er så jævlig hard i tilegg.. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Veldig vanlig at dette skjer. Hele tiden for min del, spesielt i white portion. Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Jeg syns det heller er sjeldent at posene revner. Har bare skjedd meg et fåtall ganger. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Etter å ha hatt 01 og 02 som favorittsnus i en god stund fant jeg først ut i dag om General Long sterk. Blir nok lett å bytte ut 01 og 02 med denne. Samme geniale utforming, men med general smaken som er og blir den beste. Lenke til kommentar
Dolven:P Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Har ikke skjedd meg enda, med Gen White. Anyhow, jeg er tom for snus . Null Skruf Tranbär igjen, og null Gen white igjen . ...Tomt Lenke til kommentar
Dolven:P Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Frost er faktisk den eneste snusen jeg noengang har kunnet åpnet boksen, satt nesa mi nedi boksen og nøte det =P (høres helt mongo ut). Absolutt ikke! Enkelte klarer ikke lukten av snus, samme gjelder meg. Jeg liker lukten, men det er noe med meg som gjør at jeg vrir hodet mitt bort og skjelver nedover ryggmargen. Thunder har såpass unaturlig lukt at jeg ikke får samme reaksjon. Jeg er ikke glad i snus lukt. Skruf Tranbär er kvalmende på lukten, kraftig tobakkslukt blandet med en søt lukt :S ... Er ikke så veldig glad i General lukt heller, liker egentlig skruf stark litt bedre enn General Sterk Anyhow, har ikke prøvd Thunderen da, og vet ikke åssen den er. Må nesten det Endret 20. september 2010 av Dolven:P Lenke til kommentar
goggen92 Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Jeg syns ingen snuslukt er god når du stapper nesa nedi boksen, men når du skal bake deg en er lukten veldig fin får deg i godt humør og du vet at det er en snus på vei Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 hehe, right... Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Skal i militæret om 8 dager, og tenkte å kjøpe med meg noen snusbokser. Gjerne flere ulike sorter. General løs og skruf ekstra sterk blir nok automatisk med. Litt gira på N&J white òg. Noen flere forslag? Endret 20. september 2010 av vinokourov1 Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Jeg har med 10 Gen Løs, 10 Skruf Stark og 20 Skruf Orginal (De hadde bare 10 stark, ikke ekstra) Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Smart. Vært i Sverige? Kanskje jeg skal ta meg turen over grensa nå til helgen! Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Ta med deg 15 general løs 10 N&J strong og 5 general ekstra sterk portion Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Eneste problemet er vel at det er så mange snusgla mennesker der, som vil stjele. Samtidig så vet jeg ikke om Løs'n vil holde så jævli lenge hvis den står i et ok+varmt rom. Men tror nok det blir mange god kvelder, etter harde treningsdøgn, med en stor stor løs i leppa Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Holdbarheten er utfordringen ja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå