Cl1ck Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 jeg vil ha en litt mildere type til å starte med, en feks skruf stark, general xs. 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 General orginal, Skruf orginal, 01. 1 Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Kan sammeliknes med sex, har man først prøvd det kan man ikke slutte. Har man ikke prøvd deg og ingen presser deg er det ikke noe man MÅ gjøre... Selvfølgelig, etter første gangen er du solgt... sant det. 1 Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Du sier jo det selv, mildere enn gen Sterk, ergo gen orginal... 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 01 er egentlig en fin begynner snus om du ikke har vendt til deg smaken og renninga. Den er ganske svak, fin avlang form og renner lite. Eventuelt kan du prøve den nye General long. 1 Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 kan prøve 01 når jeg finner den 1 Lenke til kommentar
Dolven:P Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Damn, jeg har lyst til å prøve 01 og General Long. Typisk at jeg ikke har funnet denne tråden før nå. Jeg veit at jeg er 13 og at jeg snuser, og jeg skammer meg over det. Btw, det er vel ikke forbudt å diskutere snus så lenge man ikke skryter av hvordan man får tak i og sånn? Fatta jeg førsteposten rett? Anyhow, jeg bruker General Original White og Skruf Tranbär akkuratt nå. Liker egentlig ikke tranbär, men når du først har den er det litt dumt å ikke bruke den opp da. 1 Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Ikke prøv å begynne å snuse.. Dummeste jeg har hørt..! Gled deg til du er student og siste dagene i måneden har du ikke råd til mat, nettopp fordi du snuser. 1 Lenke til kommentar
Dolven:P Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Og den delem med medlem for 17 minutt siden er at jeg ikke fant registreringsmailen før for 17 minutt siden Glemsom person 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Damn, jeg har lyst til å prøve 01 og General Long. Typisk at jeg ikke har funnet denne tråden før nå. Jeg veit at jeg er 13 og at jeg snuser, og jeg skammer meg over det. Btw, det er vel ikke forbudt å diskutere snus så lenge man ikke skryter av hvordan man får tak i og sånn? Fatta jeg førsteposten rett? Anyhow, jeg bruker General Original White og Skruf Tranbär akkuratt nå. Liker egentlig ikke tranbär, men når du først har den er det litt dumt å ikke bruke den opp da. Bare hold kjeft om at du er under 18 så går det fint. 1 Lenke til kommentar
Dolven:P Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Damn, jeg har lyst til å prøve 01 og General Long. Typisk at jeg ikke har funnet denne tråden før nå. Jeg veit at jeg er 13 og at jeg snuser, og jeg skammer meg over det. Btw, det er vel ikke forbudt å diskutere snus så lenge man ikke skryter av hvordan man får tak i og sånn? Fatta jeg førsteposten rett? Anyhow, jeg bruker General Original White og Skruf Tranbär akkuratt nå. Liker egentlig ikke tranbär, men når du først har den er det litt dumt å ikke bruke den opp da. Bare hold kjeft om at du er under 18 så går det fint. OK. 1 Lenke til kommentar
Dolven:P Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Damn, jeg har lyst til å prøve 01 og General Long. Typisk at jeg ikke har funnet denne tråden før nå. Jeg veit at jeg er 13 og at jeg snuser, og jeg skammer meg over det. Btw, det er vel ikke forbudt å diskutere snus så lenge man ikke skryter av hvordan man får tak i og sånn? Fatta jeg førsteposten rett? Anyhow, jeg bruker General Original White og Skruf Tranbär akkuratt nå. Liker egentlig ikke tranbär, men når du først har den er det litt dumt å ikke bruke den opp da. Bare hold kjeft om at du er under 18 så går det fint. OK. 1 Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Nick&Johnny White var faktisk ganske god, syns jeg Overrasket! 1 Lenke til kommentar
Dolven:P Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Men hvilken snus anbefales som gjerne er litt sterkere enn Skruf Tranbär og Gen White. Kjenner dem bare så vidt nå . Hadde vært koselig å bli litt svimmel igjen ... 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Nick&Johnny White var faktisk ganske god, syns jeg Overrasket! Bedre enn black hvertfall. 1 Lenke til kommentar
Dolven:P Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Nick&Johnny White var faktisk ganske god, syns jeg Overrasket! Hvilken smak var det på N&J White? 1 Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Nick&Johnny White var faktisk ganske god, syns jeg Overrasket! Bedre enn black hvertfall. Ingenting slår Thunder Wintergreen/Frost. Har aldri kommet nærmere himmelen. 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 N&J har en lakrissmak, men synes den forsvant litt i white versjonen noe jeg synes er positivt. Nick&Johnny White var faktisk ganske god, syns jeg Overrasket! Bedre enn black hvertfall. Ingenting slår Thunder Wintergreen/Frost. Har aldri kommet nærmere himmelen. Wintergreen har jeg ikke fått smakt. Frosted smakte og luktet tyggis, noe jeg ikke setter pris på i snus. 1 Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Frost er faktisk den eneste snusen jeg noengang har kunnet åpnet boksen, satt nesa mi nedi boksen og nøte det =P (høres helt mongo ut). 1 Lenke til kommentar
Dolven:P Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 N&J har en lakrissmak, men synes den forsvant litt i white versjonen noe jeg synes er positivt. Nick&Johnny White var faktisk ganske god, syns jeg Overrasket! Bedre enn black hvertfall. Ingenting slår Thunder Wintergreen/Frost. Har aldri kommet nærmere himmelen. Wintergreen har jeg ikke fått smakt. Frosted smakte og luktet tyggis, noe jeg ikke setter pris på i snus. N&J har 11mg nikotin/bleie, samme som General Sterk White (som er favoritten min)? I så fall skal jeg prøve den 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå