Gjest medlem-161766 Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 (endret) Orket ikke der og da, men jeg skal huske det til neste gang jeg plutselig får kjøpt meg noe nytt å snuse. Kan vel sies at den var utrolig god, og at den var lett å bake. Jeg er egentlig ikke en løs-fan, men Lucky Strike har ikke failet meg når det kommer til snus eller røyk tidligere. Edit: Må også nevnes at boksen er noe av det kuleste jeg har sett innen snus-bokser. ^^ Endret 12. september 2010 av medlem-161766 Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Ja lucky strike løs er god, og boksen er fin ^^ Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Ja lucky strike løs er god, og boksen er fin ^^ Skulle ha en boks i dag, men den var gått ut på dato Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Jeg likern ikke så godt, syns den har litt portion-smak. Men som tidligere nevnt er boksen helt rå. Lenke til kommentar
huggy Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 http://www.northerner.com/en/snus/Northerner_Make_Your_Own_Snus-465/SnusX%20Bucket,%20PORTION-22310/ Noen som har prøvd dette? Finnes både i porsjon og løs og med en mengde smaker man kan tilsette. Sinnsykt billig er det også. Noen som vet hvordan det funker om jeg bestiller denne fra nettet? Hvor mye toll må jeg regne med? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Les forrige side av tråden. Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Orket ikke der og da, men jeg skal huske det til neste gang jeg plutselig får kjøpt meg noe nytt å snuse. Kan vel sies at den var utrolig god, og at den var lett å bake. Jeg er egentlig ikke en løs-fan, men Lucky Strike har ikke failet meg når det kommer til snus eller røyk tidligere. Edit: Må også nevnes at boksen er noe av det kuleste jeg har sett innen snus-bokser. ^^ Lucky har etter min mening de beste sigarettene og snusen Lenke til kommentar
Tom-Stian Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Offroad løs Hvordan funker det egentlig å bestille snus fra nettbutikker, f. eks. buysnus? Blir det lagt på noen andre fortollingsavgifter enn norsk tobakksavgift osv? Blir sluttprisen mye dyrere enn å kjøpe i butikk i Norge? Det går ikke å bestille snus fra utlandet. det blir stoppet i tollen... Har bestilt snus ifra England og Sverige, i tillegg har jeg bestilt snuff ifra England, uten noe som helst problemer. Har sikkert bestilt snus på nette en 5 - 8 ganger, husker ikke helt, men aldri vært noe surr med det? Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Det er nok ulovlig, så blir ikke billig hvis varene blir stoppa. Lenke til kommentar
Thorbjørn_lien Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Angående tobakksprodukter fra utlandet kan jeg si at reglene per 01.07.09 er at alle tobakksvarer som skal innføres til Norge må være merket med helseadvarsel på Norsk(Unntak er taxfree handel og under 200g grensen) Netthandel er det ingen unntak med I tillegg kommer moms 25 % og en avgift på 0,73 øre per gram snus og 1,73 kr per gram tobakk eller per sigarett. Om en uke får jeg et tårn med Montecristoløs, kjenner en som selger disse i butikk og han har bestillt dette ekstra for meg:) Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Kult, våkner med sprekk på innsiden av overleppa, lenge siden sist... Heldigvis er den litt på høyresiden, så er bare å snuse på venstre å bitte tenna sammen når det svir =D Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Sånn har jeg til stadighet.. spesielt ved porsjonssnus. Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Fikk igjen to thunder wintergreen porsjoner i dag av en som skylda meg, tok den ene og la den andre i general løsen min. Nå smaker general løsen min wintergreen. Visste ikke at thunder wintergreen smitta over smaken så kraftig og fort. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Den smaker som gen xtra sterk - dritt... Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 GES er min favoritt snussmak. Har noen her prøvd N&J white ennå? Så den i dag, men gikk for thunder frosted i stedet. N&J black fucket opp hele livssynet mitt da jeg prøvde den Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 n&j white er som n&j strong bare den renne mindre, syntes dette var en ulempe så gikk tilbake til strong etter en boks Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Syns ikke NJ Strong White var noe særlig heller.. Men det er mye fordi jeg ikke liker hvit snus da. Sikkert greit for de som gjør det, men foretrekker den originale Strong. Noen som har smakt NJ West btw? Så de solgte den på Ica her Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Syns ikke NJ Strong White var noe særlig heller.. Men det er mye fordi jeg ikke liker hvit snus da. Sikkert greit for de som gjør det, men foretrekker den originale Strong. Noen som har smakt NJ West btw? Så de solgte den på Ica her Så du NJ West nå? Produskjonen av den ble jo avsluttet for nesten 2 år siden, kanskje den har kommet tilbake? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå