Kakelagringsdirektivet Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 FFFUUU jas Gøteborg løs er Chill! Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 FFFUUU jas Gøteborg løs er Chill! Synd den ikke er å få tak på i Norge ... Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 vet... Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Lett for oss som bor på østlandet. De fleste av oss har jo en månedlig tur til Sverige. Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Lett for oss som bor på østlandet. De fleste av oss har jo en månedlig tur til Sverige. Så klart! :o Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Lett for oss som bor på østlandet. De fleste av oss har jo en månedlig tur til Sverige. Drømmen er jo å bo på østlandet, da trenger jeg ikke bekymre meg over snuspriser lenger ! Endret 9. september 2010 av Dravde Den Feite Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 haha østlandet er beest Lenke til kommentar
ProStreetEier Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Skal en tur nedover til norby og luerer på hvilken snus jeg skal kjøpe. har holdt meg til general portion lenge nå og vil ha noe nytt. Noen forslag? snakker bare om bleie snus, med god smak. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Monte cristo, Gøteborg rape, Catch, Thunder, maaaseee Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Skal en tur nedover til norby og luerer på hvilken snus jeg skal kjøpe. har holdt meg til general portion lenge nå og vil ha noe nytt. Noen forslag? snakker bare om bleie snus, med god smak. N&J original. Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Skruf xtra stark både for effekt og dden gode skrufsmaken Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Skrufsmaken er ikke så altfor mye å skryte av i min gane, er enig med antipedoaction, kjør på med Nick and Johnny orginal, eller white for den saks skyld, men General White er også noe jeg ville anbefalt om du liker general smaken Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Skruf xtra stark både for effekt og dden gode skrufsmaken Du må være skada. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Ja, han er nok skada fordi han har en egen smak. 2 Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Tullet.. Men ja alle har hver sin egen smak. Lenke til kommentar
surtei Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Skjønner ikke hvorfor så mange her inne er så imot skruf. Det er en god snus, og i min smak så er skruf den eneste snusen jeg ikke går lei av over tid.. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Hvor i Stavanger kan jeg finne Montecristo? Fant tilfeldigvis på en butikk i Egersund, og den er like god som jeg husket selv om jeg ikke har smakt den på et par år. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Havana Tobakk eller noe sånt, ligger midt i byen - opp gata med Prix i Stavanger sentrum. Lenke til kommentar
goggen92 Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Skjønner ikke hvorfor så mange her inne er så imot skruf. Det er en god snus, og i min smak så er skruf den eneste snusen jeg ikke går lei av over tid.. for meg så virker ikke skruf som en skandinavisk snus. Boksen prøver å være en mote ting, og den smaker litt E-stoff snop etter min smak. Føler at det har blitt litt sosseting med skruf. lindeberg og skruf går i samme hånd. General ser ut som en gammeldags og naturlig boks som passer sammen med hagla eller rifla på jakt. Jeg tror også den har litt mer smak som passer den norske tunge. Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Skjønner ikke hvorfor så mange her inne er så imot skruf. Det er en god snus, og i min smak så er skruf den eneste snusen jeg ikke går lei av over tid.. for meg så virker ikke skruf som en skandinavisk snus. Boksen prøver å være en mote ting, og den smaker litt E-stoff snop etter min smak. Føler at det har blitt litt sosseting med skruf. lindeberg og skruf går i samme hånd. General ser ut som en gammeldags og naturlig boks som passer sammen med hagla eller rifla på jakt. Jeg tror også den har litt mer smak som passer den norske tunge. Hmm skruf snobbeting? Hva med 02 som bevisst går ut med å være en "trend" snus. Rundt om traktene på Romerike er skruf en gjenganger. forøvrig smaker skruf langt bedre enn for eksempel general portion. Hva er det som egentlig er galt med skruf? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå