Dravde Den Feite Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Hallo igjen. Har vært i spania en uke, men har hørt snakk om en General Long allerede? Har de ankommet Norge? Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Jada det har de, har en boks her nå Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Jada det har de, har en boks her nå Old school design også? Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 joa, de er fine:) Smaken er god å Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 joa, de er fine:) Smaken er god å Renner de fælt eller? Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Njjaa likt som 02 Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Njjaa likt som 02 Så godt som ingenting da. Ikke verst, får loke meg fram til en boks snart. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Det er bra, kjøper et tårn thunder i morgen så det blir kos:) Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Det er bra, kjøper et tårn thunder i morgen så det blir kos:) Misunner deg, selvom jeg synes det finnes bedre snus Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Hehe det finnes mye bedere snus men ikke mer styrke.... liker styrke Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Hehe det finnes mye bedere snus men ikke mer styrke.... liker styrke Det finnes sterke snus jo, Oden Extra ! Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Ja det gjør det, men jeg får ikke kjøpt den i drammen brur Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Odens smaker jo dritt. Og det er Elixyr-kvalitet på snusen. Ikke bra! Samme produsent? I tillegg er saltet og PH-verdiene i Thunder laget for at mest mulig kommer inn i blodet så vil tro man får mye bedre effekt av den. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Du merker thundern godt ja Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Har bare smakt Thunder en gang, Thunder Frosted, jeg la ikke merke til noe som helst, bare en litt fresh smak. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Thunder er ikke helt min greie, litt for sterk smak. Holder meg til Skruf porsjon og General løs Ellers kommer onkelen min til Norge på fredag med en kvote snus til meg, det blir digg Lenke til kommentar
paraxsystemz Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 I helga så var jeg og familien en tur i Gäddede, så kjøpte jeg meg litt snus. Istedet for å kjøpe en strut så kjøpte jeg noen bokser snus jeg ikke har prøvd før. Så da ble det. 2x LD salmiak portion 2x Kronan løs 2x Probe whiskey (Har kjøpt den før å den var god) 1x Gøteborgs rape løs (Har bare prøvd porsjon) 1x Knox portion Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Göteborgs rape løs er en jeg alltid har hatt lyst til å prøve. Selv om jeg ikke liker porsjonen så veldig godt. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Ahh skal love deg at den er god ! Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Ahh skal love deg at den er god ! Second that. Snuser faktisk en boks med den nå som jeg hadde igjen fra juli eller no. Konsistensen er littegrann dårligere enn ellers siden jeg bare har hatt den i kjøleskap, og ikke fryser. Men alikevel god, også har jeg et tårn general løs også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå