Trollfjes Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Den er god, har ikke prøvd 02, men general long sterk er blitt min nummer to som porsjonssnus, dog jeg foretrekker løs. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Hvordan er smaken i forhold til General Extra sterk? Takler ikke smaken på den, takler all annen snus enn den... Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Bedre! Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Får prøve den da, tar sikker litt tid før den kommer til Trondheims Shell, Esso og Statoil's, for ikke å snakke om rema, Bunnpris osv, gidder ikke dra rævva til tobakksjappa... Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Hvorfor kjøpe General long når mman har 02 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Bedre smak på General synes nå jeg. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Er jo ikke noe smak i 02, tørr og jævlig... Sterksnus for karer som kun suger pikk, no offence... Skjønner ikke helt pointet med å snuse når man ikke liker tobakksmaken generelt sett. Etter noen måneder med fast snusing er ikke akkurat nikotin-sjokket det største, og det er kun vanen som henger igjen, for meg funker tyggis like bra, men liker også tobakksmaken, som jeg tipper er grunnen til at jeg enda holder på... Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Er jo ikke noe smak i 02, tørr og jævlig... Sterksnus for karer som kun suger pikk, no offence... Skjønner ikke helt pointet med å snuse når man ikke liker tobakksmaken generelt sett. Etter noen måneder med fast snusing er ikke akkurat nikotin-sjokket det største, og det er kun vanen som henger igjen, for meg funker tyggis like bra, men liker også tobakksmaken, som jeg tipper er grunnen til at jeg enda holder på... Er poenget med 02, den renner ikke. Personlig syns jeg da skruf xtra sterk, eller general xtra sterk er de beste på marked prd Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Jeg syntes Thunder Sry Frost, General Long stark og 02 er de beste på markedet pr i dag ;-) Må ha litt styrke ellers er det ikke vits mener nå jeg, selv om Gøteborg rape ikke skader en gang i blandt, savner smaken allerede... Endret 6. september 2010 av Kaketorsdag!<3 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Barry blend greia til Thunder er noen av de værste jeg har smakt. Plasserer den under tranebæren til Skruf. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Er jo ikke noe smak i 02, tørr og jævlig... Sterksnus for karer som kun suger pikk, no offence... Skjønner ikke helt pointet med å snuse når man ikke liker tobakksmaken generelt sett. Etter noen måneder med fast snusing er ikke akkurat nikotin-sjokket det største, og det er kun vanen som henger igjen, for meg funker tyggis like bra, men liker også tobakksmaken, som jeg tipper er grunnen til at jeg enda holder på... Er poenget med 02, den renner ikke. Personlig syns jeg da skruf xtra sterk, eller general xtra sterk er de beste på marked prd Vet det er poenget, men hvorfor ha et slikt poeng med snus liksom? (Jadajada, jentene skal kunne få i seg sterksnus uten å renske ganen for dritt og faen) Liker Skruf selv i porsjon, løsen syns jeg stinker piss, men smaker godt... Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Barry blend greia til Thunder er noen av de værste jeg har smakt. Plasserer den under tranebæren til Skruf. Altså det er den jeg har smakt som jeg likte smaken på men ok Thunder frost ligger nok høyere! Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Er jo ikke noe smak i 02, tørr og jævlig... Sterksnus for karer som kun suger pikk, no offence... Skjønner ikke helt pointet med å snuse når man ikke liker tobakksmaken generelt sett. Etter noen måneder med fast snusing er ikke akkurat nikotin-sjokket det største, og det er kun vanen som henger igjen, for meg funker tyggis like bra, men liker også tobakksmaken, som jeg tipper er grunnen til at jeg enda holder på... Er poenget med 02, den renner ikke. Personlig syns jeg da skruf xtra sterk, eller general xtra sterk er de beste på marked prd Vet det er poenget, men hvorfor ha et slikt poeng med snus liksom? (Jadajada, jentene skal kunne få i seg sterksnus uten å renske ganen for dritt og faen) Liker Skruf selv i porsjon, løsen syns jeg stinker piss, men smaker godt... Poenget med 02 da den i sin tid var den skulle bli "trendy". Den skulle ha et mer nøytralt design og være avlang slik at den ikke skulle renne like myehttp://www.side2.no/helse/article2827935.ece Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Tips til og slutte å snuse. Trenger å være snusfri innen 29.sep. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Why? (Ikke si at du skal inn til førstegangstjenesten, det er den dårligste grunnen noen sinne) Lenke til kommentar
edge Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Tips til og slutte å snuse. Trenger å være snusfri innen 29.sep. Slutt å kjøp..? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Tips til og slutte å snuse. Trenger å være snusfri innen 29.sep. Slutt å kjøp..? Man kan jo fremdeles bomme hos andre Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Jeg hadde en periode der jeg brukte mye lackerol under leppa, sluttet i tre uker så var abstinensene over, men suget til å ha noe under leppa slutter aldri, så det blir mye lackerol fremover. Evt. kan du jo tygge skrå. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 @ Mr.Olsen: Nei, skal ikke det. @ edge: Wtf? @ Aviaton: Ikke en dum idè. Tenker på å bruke Onico, er dette en god ide? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Ta et tak i ballene og slut. Tyggis hjelper og ganske bra. Ville ikke anbefale Lackerol da det er lakserede tror jeg. Onico var veldig skadelig for tennende en stund tilbake, men er usikker på om de fikset det. Uansett så slutter du jo ikke å snuse ved å gå til onico. Du slutter bare å bruke nikotin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå