Aleks Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Vært syk siden torsdag nå, og derfor snusfri. Skal si en General ekstra sterk sparker fra seg da ass xD Deilig å kunne nyte snus igjen, i tillegg har jeg cola og rundt 300 One Piece episoder igjen^^ Chill! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Herlig dag idag, stor ettan løs ute på verandaen i steiksolen, times like these. Lenke til kommentar
plaskedamm Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 deilig m skruf i sola +x antall pils,17 grader i skyggen her !vindstille ganske varmt så tili på året her i nordnorge Lenke til kommentar
mopani Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Hvordan syns dere det er å bake General Løs? Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Hvordan syns dere det er å bake General Løs? Like lett som alle andre, er jeg den eneste som synes alle er like lette å bake? Med unntak av RL og Skruf som former seg bare du ser på dem, da. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Hvordan syns dere det er å bake General Løs? Like lett som alle andre, er jeg den eneste som synes alle er like lette å bake? Med unntak av RL og Skruf som former seg bare du ser på dem, da. Enig der. Dog er det én type som er enda letter enn RL og Skruf og det er Rallarsnus, den trengs ikke å bakes en gang, bare ta ei klype og så er den ferdig. Dog synes jeg at Ettan ofte er litt tørr og varierer fra boks til boks. Noen er saftige og enkle å bake mens andre er tørrere og smuldrer som faen. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2009 Like lett som alle andre, er jeg den eneste som synes alle er like lette å bake? Så lenge en er god til å bake går alt som en dans, men å si at General er like lett å bake som Petterøes blir å ta litt i. Grov snus trenger litt mer kjærleik enn hva medium og fin gjør. Rallarsnus Aldri hørt om eller sett. Hvordan er den? Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Den har jeg aldri smakt, aldri sett den i snusskapene i Sverige heller Lenke til kommentar
Feh Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Godt mulig den har forsvunnet, har ikke sett den på noen år selv, men det var en blå boks med gullfarget lokk. Trykket på boksen så ut som sånn olabukse greier. Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Har hørt en del om den ja. mener å huske at noen sa at den ble borte for 3-4 år siden. http://www.snus-svensktsnus.com/_rallarsnus_loose_snus.htm Lenke til kommentar
Forhekset Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Like lett som alle andre, er jeg den eneste som synes alle er like lette å bake?Med unntak av RL og Skruf som former seg bare du ser på dem, da. Skruf varierer fra boks til boks. Men ja RL former seg bare du ser på den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Etter å ha skiftet dekk på bilen, så var General det beste som kunne skje meg, herregud hvor nydelig den prisen var! Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) 1. Hopp og hei. Har vært borte ganske lenge nå, så det så. Har jo kutta ned på snusinga ganske heftig. Men jeg har kjøpt noen dåser med general løs og porsjon også. 2. Leste noen spurte; Hvordan ekstra sterk er å bake? Like kake som general løs. Har forresten et lite problem for tiden. Jeg baker ALLTID for stor pris, og halve snusen renner ned på gulvet :S 3. Sier dere pakke eller bake? 4. VERDENS MEST GENIALE TIPS. Alle dere kids (includes me), om dere ønsker tillatelse av folka til snusing, så får du dra denne; Vel, i følge forskere så kommer planet x til å treffe jorden i 2012, så jeg burde vel få lov til å nyte mine siste tre år ? (ikke ta det for seriøst) Jo, også har jeg vært en uke uten snus. Så jeg var litt rastløs, satt på bussen og ser tilfeldigvis en kis i rundt tyve årene med snusleppe, og tar sjansen; Går bort til fyren å spør om jeg kan bomme en pris av han. Ikke no' problem, og dro fram en boks ettan løs. Troooor kanskje det var den deiligste prisen noensinne. Hadde den inne i 40 minutter, før jeg ble henta av bestefar, så måtte spytte den ut. Ellers hadde den vart i en time, kanskje to, for det var første gang jeg svelget en del snus og syntes det var like digg som "Lion" Endret 4. mai 2009 av moget Lenke til kommentar
plaskedamm Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 hva anbefaler dere av løssnus ? Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 General lLøs er kjempe god. Blå fra tiedemann er også en veldig god snus, og den kommer i 50 gram. Men den har litt spess smak, så du burde bytte litt om ( samme med ettan ). Ettan løs er god, lett å bake med renner ganske kvikt. Hadde jeg vært deg, hadde jeg kjøpt meg en general løs (evt. ekstra sterken om du er kar) Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 General løs må være den beste, og mest likte løssnusen:) Den er så najsprajs! Lenke til kommentar
plaskedamm Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 da går jeg for generalen(ekstra sterk) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå