Fanta4free Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 kul boks da...er det stjerne eller skruf white pors at de ligger overalt som vanlig snus? jeg hater strjerne Lenke til kommentar
Krisdoffer Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Etter-kveldsmat-snus med Damian Marley i bakgrunnen er rett og slett fortreffelig. Anbefales Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 En halv burder og en skinke/pepperoni/ananas-pizza fra Felini, 1,5 Cola og Grovsnus, aaaaah... Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Lurer på om noen vil se på det som rasistisk at de byttet fra nick & johnny black til white for å selge mer. Bra at det fortsatt er en svart fyr på boksen Grovsnus er awesome. Det er som general løs, bare bedre Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Lurer på om noen vil se på det som rasistisk at de byttet fra nick & johnny black til white for å selge mer. Bra at det fortsatt er en svart fyr på boksen Grovsnus er awesome. Det er som general løs, bare bedre Jeg tror ingen bryr seg. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Grovsnus er awesome. Det er som general løs, bare bedre Jupp ^^ Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. august 2010 Forfatter Del Skrevet 28. august 2010 Lurer på om noen vil se på det som rasistisk at de byttet fra nick & johnny black til white for å selge mer. Bra at det fortsatt er en svart fyr på boksen Jeg tror ikke fyren skal komme over som neger, om det var noe slikt du mente. Testet N&J hvit i går, var absolutt god hvitsnus. Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Noen som har prøvd Mango snus ? Tror den bare kan fås tak i i sverige. Men har kun hørt om den, ikke sikkert den heter Mango, men den skal hvertfall smake mango. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Fant ei dåse (Full) hjemme i dag med Grizzly American Snuff, rar og STERK smak... Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Må si at jeg kjøpte min første nick & johnny, da jeg snuser ellers veldig lite. Smaken var ikke noe spesiell, men ga en veldig god effekt. Noen her som kan anbefale meg en snus med bedre smak og mindre effekt? Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Jeg liker skruf original om man skal ha porsjon, ellers er thunder ikke å forakte, skruf sterk løs går veldig godt med mat og general løs med kaffe og generelt. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Anno 1887 eller hva den nå heter. Selv liker jeg skruf på smak, alle varianter utenom tranebær. Ellers er ikke LR så ille i pose-form, litt salt og null virkning for en som snuser skruf xtra sterk dagen lang. Offroad eucaluptus har fått skryt på skolen min, smaker ikke snus though. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Skruf tranebær er for øvrig en veldig god snus om du liker smak. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. august 2010 Forfatter Del Skrevet 28. august 2010 Det skremmer meg litt at ingen har plusset førsteinnlegget i en såpass populær tråd som denne. Ja, jeg fisker. Må overgå kjæresten min. Leder med knappe ti pluss i rykte over henne. 3 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Det skremmer meg litt at ingen har plusset førsteinnlegget i en såpass populær tråd som denne. Ja, jeg fisker. Må overgå kjæresten min. Leder med knappe ti pluss i rykte over henne. Ser ingen plusseknapp på førsteposten Lenke til kommentar
Populært innlegg Deadringer Skrevet 28. august 2010 Forfatter Populært innlegg Del Skrevet 28. august 2010 Dæven. Pluss ett av mine andre innlegg om dere liker tråden da. 18 Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Dæven. Pluss ett av mine andre innlegg om dere liker tråden da. Værsågod mister, TS .. Som takk for at jeg fikk et par-tre gode svar fra et par her. Tror jeg havner på Offroad eucaluptus eller den skrufen med tranebær. Er disse snusene å få tak over alt? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Dæven. Pluss ett av mine andre innlegg om dere liker tråden da. Sånn, random pluss is random Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Må si at jeg kjøpte min første nick & johnny, da jeg snuser ellers veldig lite. Smaken var ikke noe spesiell, men ga en veldig god effekt. Noen her som kan anbefale meg en snus med bedre smak og mindre effekt? Tja, monte cristo og general orginal er mine favoriter blant smak, når jeg tenker på liten effekt. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Det skremmer meg litt at ingen har plusset førsteinnlegget i en såpass populær tråd som denne. Ja, jeg fisker. Må overgå kjæresten min. Leder med knappe ti pluss i rykte over henne. I am disappointed in you mister! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå