Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Huff, overså den to ganger :p

Men lite utvalg der, burde vel skrive en annmeldelse på Probe Whiskey og Grov (Som jeg elsker)

Knox har jeg aldri prøvd (Eller sett), noen som vet hvor den selges i Trondheim?

Selges probe whiskey her i Norge? :o

Det gjør den.

Lenke til kommentar

Huff, overså den to ganger :p

Men lite utvalg der, burde vel skrive en annmeldelse på Probe Whiskey og Grov (Som jeg elsker)

Knox har jeg aldri prøvd (Eller sett), noen som vet hvor den selges i Trondheim?

Selges probe whiskey her i Norge? :o

Det gjør den.

MEN den er sjelden. Oppsøk en tobakks butikk som spesialiserer seg på tobakk, tror det er din beste sjanse.

Lenke til kommentar

Vil ikke si det smaker Whiskey (Sålangt vi regner Jack som whiskey) men smaken er spesiell...

Vel, Jack Daniels er jo egentlig en bourbon ( i følge folkemålinger.. ), selvom den egentlig er kategorisert som en whiskey. Tror uansett ikke at whiskey probe inneholder essensen av Jack, men derimot kanskje noe egenprodusert whiskey essens. Correct me if I'm wrong.

Lenke til kommentar

Vel, Jack Daniels er jo egentlig en bourbon

Jack Daniel's er strengt tatt Tennessee whiskey.

Forskjellen på Bourbon og Tennessee whiskey er ikke så stor*, men det blir litt alá Brandy vs Cognac. En brandy produsert i nabokommunen til Cognac får ikke hete Cognac, og whiskey/bourbon som går igjennom Lincoln County-prosessen blir hetende Tennessee whiskey.

*Forskjellen er at Bourbon må destilleres fra en kornblanding med minst 51% mais, samt at det bl.a ikke kan inneholde kunstig smak og fargestoffer. Tennessee whiskey trenger ikke ha 51% mais, men må ha minst 51% korn av selvvalgt kornsort, i tillegg til at den går igjennom Lincoln County-prosessen (et kullfilter i bunn og grunn). Er også noen forskjeller i krav når det gjelder lagring osv.

The more you know!

:tease:

Lenke til kommentar

Tatt fra førstepost:

"Om anmeldelsen din viker veldig fra de generelle synspunktene folk har rundt din type snus, f.eks at du gir en snus som renner mye 10/10 som karakter på konsistens, blir den ikke postet og det er ingen garanti jeg vil komme tilbake til dere med kommentar heller."

Jeg liker veldig godt at snusen renner mye, så jeg ville gitt en snus som renner mye 10/10, selvfølgelig ville jeg trekt ned hvis det var noen minus, men hvorfor ikke legge ut anmeldelsen pga det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...