Oldheim Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 WHAT?! finnes det folk på internettet som har FORSKJELLIGE MENINGER ENN MEG?! :O Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 lurer på å drite i ekstra sterk og bare gå for original. kjenner jo ingenting uansett, men general ekstra sterk har den aller beste smaken Hvis du snakker om løs; må si meg uenig med deg der, personlig syns jeg general løs har bedre smak enn general ES løs, men hvorfor bytte bort ekstra sterk hvis du liker smaken på den bedre? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 WHAT?! finnes det folk på internettet som har FORSKJELLIGE MENINGER ENN MEG?! :O Ikke forskjellig mening, feil mening Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Snakker om porsjonen Nei, original er jo mindre skadelig enn ekstra sterk hvis man holder seg til de samme kvantitetene. Synes ikke det er en dum idé å bytte når man ikke kjenner forskjellen i styrken uansett Lenke til kommentar
goggen92 Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Snakker om porsjonen Nei, original er jo mindre skadelig enn ekstra sterk hvis man holder seg til de samme kvantitetene. Synes ikke det er en dum idé å bytte når man ikke kjenner forskjellen i styrken uansett Ville gått for det du koser deg mest med for meg så er GES en avekslingssnus fra general løs. Når det er snakk om portjon syns jeg GES er den beste, men oppe blant nick and johnny, og General portjon. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Jeg vil si at i lengden er ekstra sterk minst skadelig, i og med at du trenger færre porsjoner om dagen. Lenke til kommentar
Gjest medlem-161766 Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Da var 1.stk tårn med Skruf Sterk Portion iHus. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 (endret) Da var 1,5 tårn med med en mix av general, ettan og göteborg ihus. @ Aviaton, hos meg går det med like mye om snusen er sterk eller svak. Endret 21. august 2010 av Skrujernet Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Da var JEG i hus, etter å ha knota bort nøkkel laaangt unna og gå tom for batteri. Tro det eller ei, men det smakte dugelig bra med en general løs da! Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Tar dere kjøresnus om morgenen? Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Tar dere kjøresnus om morgenen? Ofc. En mornings rett etter man har stått opp og en i bilen. Alltid dagens deiligste! Og snusen etter dagens første måltid. Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Snus på den time lange bussturen til skolen er også et must. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Har bare 20min på bussen til skolen men uansett er det godt, nå skal jeg true i meg en Skruf Es og spise pizza. Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Hvordan er egentlig kronan løs? Og er det noen steder som selgern i Oslo? Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Hvordan er egentlig kronan løs? Og er det noen steder som selgern i Oslo? Jeg syns den egentlig er helt grei, veldig billig. Billigste snusen i Norge montro?? Tror det skal være en anmeldelse av den Lenke til kommentar
huggy Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Bare jeg som sover med en porsjon under leppa? Sikkert en forferdelig dårlig vane, så har planer om å slutte med det. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Bare jeg som sover med en porsjon under leppa? Sikkert en forferdelig dårlig vane, så har planer om å slutte med det. Med tanke på at jeg bli mer våken av snus så blir det litt vanskelig for meg. Er jeg våken i litt for lang tid og er i stand til å stå oppreist å sovne, blir jeg lys våken om jeg tar meg en prell. Det har sine fordeler, og ulemper. Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Bare jeg som sover med en porsjon under leppa? Sikkert en forferdelig dårlig vane, så har planer om å slutte med det. Med tanke på at jeg bli mer våken av snus så blir det litt vanskelig for meg. Er jeg våken i litt for lang tid og er i stand til å stå oppreist å sovne, blir jeg lys våken om jeg tar meg en prell. Det har sine fordeler, og ulemper. Utrolig, for nikotinet har en beroligende effekt så at du blir våkebn skjønner jeg ikke Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 (endret) Bare jeg som sover med en porsjon under leppa? Sikkert en forferdelig dårlig vane, så har planer om å slutte med det. Med tanke på at jeg bli mer våken av snus så blir det litt vanskelig for meg. Er jeg våken i litt for lang tid og er i stand til å stå oppreist å sovne, blir jeg lys våken om jeg tar meg en prell. Det har sine fordeler, og ulemper. Utrolig, for nikotinet har en beroligende effekt så at du blir våkebn skjønner jeg ikke Ikke jeg heller, men jeg har så mange eksempler og situasjoner hvor det faktisk stemmer at jeg vet ikke hva jeg skal si. Er jeg på jobb og holder på å sovne bak kassa holder det med en prell og jeg er lys våken... Har aldri sovnet med snus før, og jeg snuser dagen lang, så sover jeg på dagen har jeg tatt ut snusen for å sovne. Ikke spør, jeg vet ikke... Edit: Skal jeg sovne raskt må jeg ta ut snusen iallefall 1 time før jeg legger meg. Og går jeg uten snus en dag (La oss si at jeg ikke har tilgang, what so ever) sovner jeg tvert jeg prøver Endret 23. august 2010 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Har bare 20min på bussen til skolen men uansett er det godt, nå skal jeg true i meg en Skruf Es og spise pizza. Feil rekkefølge kjære. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå