Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

lurer på å drite i ekstra sterk og bare gå for original. kjenner jo ingenting uansett, men general ekstra sterk har den aller beste smaken :(

Hvis du snakker om løs; må si meg uenig med deg der, personlig syns jeg general løs har bedre smak enn general ES løs, men hvorfor bytte bort ekstra sterk hvis du liker smaken på den bedre?

Lenke til kommentar

Snakker om porsjonen

Nei, original er jo mindre skadelig enn ekstra sterk hvis man holder seg til de samme kvantitetene. Synes ikke det er en dum idé å bytte når man ikke kjenner forskjellen i styrken uansett

Ville gått for det du koser deg mest med :) for meg så er GES en avekslingssnus fra general løs.

Når det er snakk om portjon syns jeg GES er den beste, men oppe blant nick and johnny, og General portjon.

Lenke til kommentar

Bare jeg som sover med en porsjon under leppa? Sikkert en forferdelig dårlig vane, så har planer om å slutte med det.

Med tanke på at jeg bli mer våken av snus så blir det litt vanskelig for meg.

Er jeg våken i litt for lang tid og er i stand til å stå oppreist å sovne, blir jeg lys våken om jeg tar meg en prell.

Det har sine fordeler, og ulemper.

Lenke til kommentar

Bare jeg som sover med en porsjon under leppa? Sikkert en forferdelig dårlig vane, så har planer om å slutte med det.

Er jeg våken i litt for lang tid og er i stand til å stå oppreist å sovne, blir jeg lys våken om jeg tar meg en prell.

Utrolig, for nikotinet har en beroligende effekt så at du blir våkebn skjønner jeg ikke :p

Lenke til kommentar

Utrolig, for nikotinet har en beroligende effekt så at du blir våkebn skjønner jeg ikke :p

Ikke jeg heller, men jeg har så mange eksempler og situasjoner hvor det faktisk stemmer at jeg vet ikke hva jeg skal si. Er jeg på jobb og holder på å sovne bak kassa holder det med en prell og jeg er lys våken... Har aldri sovnet med snus før, og jeg snuser dagen lang, så sover jeg på dagen har jeg tatt ut snusen for å sovne.

Ikke spør, jeg vet ikke...

Edit: Skal jeg sovne raskt må jeg ta ut snusen iallefall 1 time før jeg legger meg. Og går jeg uten snus en dag (La oss si at jeg ikke har tilgang, what so ever) sovner jeg tvert jeg prøver :p

Endret av Mr. Olsen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...