Kakelagringsdirektivet Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Fæle greier, får heller begynne og røyke mentol Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 (endret) Nei uff, tok min første snus etter ferien i dag, ble mega skuffa. merker ingen ting, liker den svimlende effekten men ikke en gang thunder har noen virkning. noen tips anyone? Bøy hodet bakover, stapp hockeypulver opp under leppa og hold det der i ca. 20 sek, så svelger du det, stapp så en eller to frosted opp og du er garantert et nikotinsjokk. Altså nikotinet SUGER seg inn i irritert hud. (Så nå at dette ble postet litt før.) Endret 18. august 2010 av Balto 2 Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Har prøvd det er par ganger funker fjell noen ganger menn ikke noe og gjøre på skolen ... Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Du er femten år. Tro meg, du er ikke engang avhengig av skvipet - uansett hva du stapper i kjeften kjenner du et buzz. Tar 3-4 år med aktiv snusing for å bli avhengig, samme med røyk viser forskning. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Har ikke sagt at jeg er avhengig men har mistet effekten, defor syntes jeg ikke det er like kjekt lenger, selv om smaken holder meg gående. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 (endret) Du er femten år. Tro meg, du er ikke engang avhengig av skvipet - uansett hva du stapper i kjeften kjenner du et buzz. Tar 3-4 år med aktiv snusing for å bli avhengig, samme med røyk viser forskning. Har du en link til kilden ? Du kan jo ikke bare komme hit å si at forskning viser... uten kildet vet du I tillegg kan du jo ikke si at akkurat etter 3 år er du avhengig, aldri før. Du blir jo avhengig av det rimelig fort vil jeg tro. Endret 18. august 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Du er femten år. Tro meg, du er ikke engang avhengig av skvipet - uansett hva du stapper i kjeften kjenner du et buzz. Tar 3-4 år med aktiv snusing for å bli avhengig, samme med røyk viser forskning. Vel, har snusa i to og et halvt år nå, og jeg kan vel kalle meg avhengig ja. Snuser ca. ni porsjon om dagen, og om jeg har løs blir boksen tom på to dager maks. Merker det når jeg går for lenge uten snus at jeg kan bli litt småsugen og får litt vondt i hodet, ikke det at jeg anser det som et problem. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Altså jeg har klart meg nå hele ferien men ja, når du først får tak i snus fast så er det ingen tvil om at suget er der og at du merker det hvis du ikke før det, men uansett ville jeg valgt og tro at det er bare noe du tror ikke noe som skjer med kroppen med det første. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Hørte man blir fort avhengig av snus jeg, men har ikke sett noen kilder på noen påstander jeg har hørt. Har i alle fall blitt enig med meg selv om at jeg er avhengig, for ikke å innbille meg selv at jeg kan klare å slutte lett hvis jeg noen gang skulle ønske det. Effekt er ikke så viktig lenger, det viktigste er bare å ha snusen der - blir en slags tomhet uten. Lenke til kommentar
goggen92 Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Jeg har hørt fra flere venner dette med at de ikke får den svimmelheten av å snuse. Dette har jo med at kroppen er vant til nikotinen, men jeg ser ikke på ett det som ett problem for meg at jeg ikke får "rusen". Jeg liker bedre kosen med det. Blir som kaffe, det er aldri feil uansett Hvis du er på jakt etter ett skikkelig kick, så ville jeg kjøpt en pakke med cigarillos. Trekk inn alt, så kjenner du fort nikotinen! jeg vet at det ikke er meningen, men da kjenner du det godt! enjoy Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Jeg blir heller ikke no svimmel av snusen, med mindre jeg går for no sterke saker som general ES løs eller no. Men blir jo avslappa av hver pris, og det er drit godt. Hver snus er god, men de beste er den om morgen og den når man er mett etter middag. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 http://www.youtube.com/watch?v=nNNBUcnOSLc&feature=player_embedded Morsom type. 7 Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Jeg har hørt fra flere venner dette med at de ikke får den svimmelheten av å snuse. Dette har jo med at kroppen er vant til nikotinen, men jeg ser ikke på ett det som ett problem for meg at jeg ikke får "rusen". Jeg liker bedre kosen med det. Blir som kaffe, det er aldri feil uansett Hvis du er på jakt etter ett skikkelig kick, så ville jeg kjøpt en pakke med cigarillos. Trekk inn alt, så kjenner du fort nikotinen! jeg vet at det ikke er meningen, men da kjenner du det godt! enjoy Kan trygt si at det er godt med en snus siden det kos, man snuser jo litt for smaken å Ja Cigarillos er godt, det og mentol merker du Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 http://www.youtube.com/watch?v=nNNBUcnOSLc&feature=player_embedded Morsom type. Var nok ikke vann og jord han overlevde på. Det var nok den kjære snusen Lenke til kommentar
Krisdoffer Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Word ^ hadde ikke overlevd på ettan selv, men.. Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Snus er en livsredder! Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Indeed Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Snus kan være godt til tider, men det er ikke bra. Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 lurer på å drite i ekstra sterk og bare gå for original. kjenner jo ingenting uansett, men general ekstra sterk har den aller beste smaken Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 lurer på å drite i ekstra sterk og bare gå for original. kjenner jo ingenting uansett, men general ekstra sterk har den aller beste smaken ?!?!?! Jeg hater gen. xsterk nettopp på grunn av smaken. (Både porsjon og løs) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå