Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blå er digg! :D

 

Men er det andre som syns den er veldig "saftig"? Altså, det kommer masse saft fra prisen når man baker den?

Den er ganske fuktig, ja. Men har ikke noe store problemer med at den renner for fort, selvom jeg merker forskjell på Blå og GES.

En snus kan gjerne renne fortest mulig for min del :) Herlig med snussmak!

 

Men ja, GES syns jeg er MYE lettere å bake enn blå :)

Lenke til kommentar

Jeg kjenner ingen forskjell på baking lenger jeg, rett og slett.

Dessuten så har jeg sluttet med spesielle bakeform. Baker bare en klump eller noe, ingen spesiell form, og legger den oppi.

 

Er vel ikke den eneste?

Sjøl om jeg snuser sjeldent løs så bare tar jeg en klump fra boksen og putter den i.

Lenke til kommentar

Baker alltid tønne. Grunnen til det er at teknikken jeg bruker gjør det mer naturlig for meg å lage den formen. Ingen andre jeg har møtt bruker samme teknikk, og de sitter å "koser" med prisen i over et minutt før den ser grei nok til å putte i kjeften. Jeg bruker maksimalt 15 sekunder uansett, og det skiller bare noen få sekunder mellom en fast klump og en tønne, og da tar jeg sistnevnte da jeg finner det mer komfortabelt og det er det jeg er vant med.

Merker heller ikke noe forskjell på "vanskeligheten" til å bake de forskjellige merkene. Eller, jeg merker jo om en har en litt fastere konsistens ut av boksen enn en annen selvsagt, men som nevnt så tar det ca like kort tid uansett.

Har aldri møtt en snus jeg ikke har greid å bake! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...