vbjornevik Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Grunnen til at jeg lurte på om GES lå i stjerneformat var fordi en kompis av meg sin boks var slik. Da spurte jeg om han hadde gjort det selv, og han svarte ja på en ironisk måte. Men dette vil jo bare si at han har gjort det. Fritids. Prøvde General Onyx her om dagen, god snus Er det en snus som selges stort sett overalt? I følge hva jeg opplevde var det WP, men rett skal være rett, og hvis noen har kilder som sier at den ikke er det, får jeg tro på det. N&J er uansett favoritten på haugen her Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Har blitt forelsket i Grovsnus løs Den er mye diggere enn skruf og general. Noen andre som også elsker denne snusen ? Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Hold deg unna denne tråden, det hjelper.. stikk til noen kompiser (som ikke snuser), se en film, alt som får tankene dine av snusen Funkeet dårlig. Kjøpte meg ei snuseske! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. april 2009 Forfatter Del Skrevet 30. april 2009 N&J er uansett favoritten på haugen her Porsjon = N&J Løs = Grovsnus/Knox Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Hold deg unna denne tråden, det hjelper.. stikk til noen kompiser (som ikke snuser), se en film, alt som får tankene dine av snusen Funkeet dårlig. Kjøpte meg ei snuseske! Okay, seriøst, vi bryr oss om du klarer å slutte eller ei. Snus eller ikke snus, ikke grin her om det uansett. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 noen som vet et sted i skien/porsgrunn område man får kjøpt knox løs?? finner den ingen steder Lenke til kommentar
Olum Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Har blitt forelsket i Grovsnus løs Den er mye diggere enn skruf og general. Noen andre som også elsker denne snusen ? Mitt andrevalg om jeg ikke får tak i Ettan. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Har blitt forelsket i Grovsnus løs Den er mye diggere enn skruf og general. Noen andre som også elsker denne snusen ? Mitt andrevalg om jeg ikke får tak i Ettan. Samme her. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2009 noen som vet et sted i skien/porsgrunn område man får kjøpt knox løs?? finner den ingen steder Den selges ikke i Norge, så jeg tviler på at du vil få noe hjelp på den her. Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 jeg kjøpte onyxen min i går, og må si at den er PERFEKT Smaken var mye bedre og mer "generalete" enn det jeg husket. Den varer en god stund og virkningen er bra. Anbefaler for de som elsker general! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2009 Uenig, synes Onyx er ganske dårlig. Smaker vondt, merker ingenting og renner verre enn ei utpult hore. Lenke til kommentar
plaskedamm Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 onyx er den verste dritten jeg har smakt, Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) Etter at x-antal doktorar, fysioterapeutar og kiropraktorar har bedd meg slutte å røyke, i det minste kutte ned, har eg teke hintet. Musklane i ryggen min får ikkje nok oksygen til å renske vekk slagg og skit, så eg stivnar og dovnar. Eg måtte få ei løysning på dette. At eg vert uhorveleg aggresiv utan nikotin, var eit ankepunkt for famelie og kollegaer. Eg måtte i det minste få i meg noko. Snus vert løysninga. (At nikotin trongar til blodbanane ein smule, er eg klar over. Vonar at lungene sin komande kapasitet kan gje meg surstoffet eg treng for å verte betre.) Har forelska meg aldeles i Göteborg Rapé porsjon. Herregud, for ein fantastisk smak, konsistens og lukt! Hadde eg vore meir erfaren i gamet, skulle eg slengt med ei anmelding, men er redd den hadde vorte for fanboyprega. Nett no sit eg med ein RL porsjon under leppa, av mangel på noko betre. Eg lengtar etter morgondagen, då skal det handlast ny GR. Finfin tråd for oss nyfrelste. Endret 1. mai 2009 av Mephistopheles Lenke til kommentar
plaskedamm Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Etter at x-antal doktorar, fysioterapeutar og kiropraktorar har bedd meg slutte å røyke, i det minste kutte ned, har eg teke hintet. Musklane i ryggen min får ikkje nok oksygen til å renske vekk slagg og skit, så eg stivnar og dovnar. Eg måtte få ei løysning på dette. At eg vert uhorveleg aggresiv utan nikotin, var eit ankepunkt for famelie og kollegaer. Eg måtte i det minste få i meg noko. Snus vert løysninga. (At nikotin trongar til blodbanane ein smule, er eg klar over. Vonar at lungene sin komande kapasitet kan gje meg surstoffet eg treng for å verte betre.) Har forelska meg aldeles i Göteborg Rapé porsjon. Herregud, for ein fantastisk smak, konsistens og lukt! Hadde eg vore meir erfaren i gamet, skulle eg slengt med ei anmelding, men er redd den hadde vorte for fanboyprega. Nett no sit eg med ein RL porsjon under leppa, av mangel på noko betre. Eg lengtar etter morgondagen, då skal det handlast ny GR. Finfin tråd for oss nyfrelste. prøvd nick and johnny ? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Personlig syns jeg ikke Göteborgs Rape er noe god.. For god smak kjører jeg heller South State eller Montecristo. For styrke så kjører jeg Skruf Sterk, General Ekstra Sterk eller Nick and Johnny Bare å teste ut forskjellige typer, mange snustyper der ute som er mye bedre enn GR syns nå jeg Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Eg kjem til å svippa innom eindel merker, etterkvart som snusarkvardagen openbarar seg. Er berre 2 veker gamal, som snusar, så treng litt tid å verte van med den nye nikotinvegen. Er rushet til N&J i same klassen som GR? Smaken til GR passar meg og perfekt, på sida av det fine rushet han gjer. Er det stor skilnad på desse to typane? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) Eg kjem til å svippa innom eindel merker, etterkvart som snusarkvardagen openbarar seg. Er berre 2 veker gamal, som snusar, så treng litt tid å verte van med den nye nikotinvegen. Er rushet til N&J i same klassen som GR? Smaken til GR passar meg og perfekt, på sida av det fine rushet han gjer. Er det stor skilnad på desse to typane? Vet ikke helt hva du mener med rush, men antar at du mener nikotinsjokk. Uten noen særlige kilder tørr jeg å påstå at N&J er endel sterkere enn GR. Edit: Fikk visst med en litt merkelig quote Endret 1. mai 2009 av Aleksmy! Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 GR er en vanlig snus, 8mg/g. Nick and Johnny er en sterk snus med 12 mg/g såvidt jeg vet. Ganske stor forskjell mellom disse, og får du nikotinsjokk av GR tror jeg ikke jeg hadde prøvd Nick ennå .p Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Nikotinsjokk er ein smule misvisande, etter mi meining. Rush, av mangel på eit velpassande norsk ord, passar betre. Nikotinsjokk er eindel hakk kvassare enn kva ein god pris snus kan framkalla. (Dropar, anyone?) N&J var finfin den, men reknar med det vert GR framover, til eg eventuelt vert lei han. Har endeleg fått handla inn litt skikkeleg snus, slik at eg slepp RL ei stund framover. HURRA! Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Nikotinsjokk er ein smule misvisande, etter mi meining. Rush, av mangel på eit velpassande norsk ord, passar betre. Nikotinsjokk er eindel hakk kvassare enn kva ein god pris snus kan framkalla. (Dropar, anyone?) N&J var finfin den, men reknar med det vert GR framover, til eg eventuelt vert lei han. Har endeleg fått handla inn litt skikkeleg snus, slik at eg slepp RL ei stund framover. HURRA! råder deg til og prøve skruf orginal portion! du kommer til og bli frelst...etter min mening den beste snusen der ute etter probe whiskey Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå