Gjest medlem-161766 Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Blir vel å ta seg en snartur til Storlien før skolestart. Er ikke feil å starte året med et tårn i kjøleskapet. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 http://www.finnmarkdagblad.no/nyheter/article5220516.ece Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Da har man fått tak i N&J white. Håper den overgår black for å si det sånn Lenke til kommentar
Gjest medlem-161766 Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Blir sint og helt JÆVLIG innvendig når jeg leser på det du linket til. Heller fjern alt junket, som da også har blitt sagt utallige ganger før meg. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 (endret) Yeah, men tviler veldig på at det skjer. Hadde blitt en hel del sinna nordmenn hvertfall. Endret 12. august 2010 av Aleks Lenke til kommentar
Gjest medlem-161766 Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 (endret) Jeg sitter nå her med en Lucky Strike Original Portion, og jeg må virkelig si at dette er en av mine favoritter. Har vel egentlig ikke prøvd alt for mange merker, men denne + Skruf Extra Sterk er de jeg pleier å kjøpe. Elsker smakene. Pleier å kjøpe en av hver, så blir det 1.time hver. Endret 12. august 2010 av medlem-161766 Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Jeg gikk banan i dag og kjøpte Lucky Bold. Ingen angrenerver enda ! Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Åssen var lucky bolden og bananen da? Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Noen som har prøvd N&J White? Er den like god som sterk? Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 (endret) Noen som har prøvd N&J White? Er den like god som sterk? Jeg har ikke fått tak i white enda, grunnen er at der jeg bor er det et ELENDIG utvalg. Kun ettan og general. Skal oppover mot Tynset i jobb en gang i høst så da skal jeg titte etter white og kanskje få skrevet en anmeldelse EDIT: Skriveleif. Endret 13. august 2010 av GZIP Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Meh, jeg ble skuffa over den. Men langt bedre enn black da. Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Meh, jeg ble skuffa over den. Men langt bedre enn black da. Skal ikke så mye til Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Noe alle mindreårige kan tenke på når dere kjøper snus; Personen som selger til deg har god sjangse for straff om personen blir tatt, og salg av tobakk er ikke som alkohol, men det straffes ved høye bøter og i verstefall, svært sjeldent, fengsel. Alkohol derimot er det ingen straff på å selge til mindreårige, noe jeg synes er rart i seg selv, er jo selv kontrollør og vet hvordan disse satsene står. Det medarbeideren risikerer er skriftlig advarsel (opp til tre) eller fyken på dagen når de selger alkohol til mindreårige. Så jeg synes de fleste bør tenke seg om og heller la noen kjøpe for deg, bekjente osv. for det finnes mange naive mennesker der ute som er dumsnille nok til å la seg lure av mindreårige som får smekker på pungen som de særdeles ikke fortjente. Det var alt jeg ville si, for jeg ser at det er mangen mennesker her som er mindreårige. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Vet. Er helsprøtt at det er selgeren som får smekk på pungen når det "egentlig" er den mindreårige som gjør et lovbrudd. Men på den andre siden burde selgeren alltid sjekke ID når personen som skal inn å kjøpe tobakk er i questionable age. Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Åssen var lucky bolden og bananen da? Luckyen var grei, bananen var shæmpe god! Lenke til kommentar
Blowbob Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Åssen var lucky bolden og bananen da? Luckyen var grei, bananen var shæmpe god! snus med banan smak? uhh ... ? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 snus med banan smak? uhh ... ? Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Yes, da ligger det er tårn general løs i minikjøleskapet mitt Lenke til kommentar
e8500 Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Hvilken portionsnus syns dere er best? Jeg skal i hvertfall stikke å hente meg en 02 fra kjøleskapet nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå