Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grunnen er så enkel at jeg bruker linser, når jeg har bakt en pris sitter snusen igjen på hånde, og linsen får "snus" på seg da jeg tar dem på og øyet mitt svir 2 timer etter det + at det skader øyet, har prøvd å funnet noe som renset skikkelig bra, men ingenting fjerner ALL snus på hånda :(

 

Kjøp sånn desinfiserende såpe eller hibiscrub/antiseptisk vaskemiddel, sånn som legene bruker før operasjoner osv :thumbup:

Lenke til kommentar

Hva med å ta linsene på før morgenprellen? :)

Også dagen etter så sitter det faktisk fortsatt litt igjen på hånda, jeg tok på linsene før prellen, men dagen etter svei det fortsatt dessverre.

Da er kanskje sånn bake verktøy noe for deg? Prismaster eller noe slikt tror jeg det het :)

Lenke til kommentar

Hva med å ta linsene på før morgenprellen? :)

Også dagen etter så sitter det faktisk fortsatt litt igjen på hånda, jeg tok på linsene før prellen, men dagen etter svei det fortsatt dessverre.

Da er kanskje sånn bake verktøy noe for deg? Prismaster eller noe slikt tror jeg det het :)

Ja vist :o

 

Hvor får jeg tak i sånt???? :O

Lenke til kommentar

Hva med å ta linsene på før morgenprellen? :)

Også dagen etter så sitter det faktisk fortsatt litt igjen på hånda, jeg tok på linsene før prellen, men dagen etter svei det fortsatt dessverre.

Da er kanskje sånn bake verktøy noe for deg? Prismaster eller noe slikt tror jeg det het :)

Ja vist :o

 

Hvor får jeg tak i sånt???? :O

Søta bror enn internett.

Lenke til kommentar

Hva med å ta linsene på før morgenprellen? :)

Også dagen etter så sitter det faktisk fortsatt litt igjen på hånda, jeg tok på linsene før prellen, men dagen etter svei det fortsatt dessverre.

Da er kanskje sånn bake verktøy noe for deg? Prismaster eller noe slikt tror jeg det het :)

Ja vist :o

 

Hvor får jeg tak i sånt???? :O

Det er to måter:

a) enten kjøp på internet eller narvesen (alle narvesen jeg har vært innom har det)

b) http://www.youtube.com/watch?v=cIBL1_TTpxM hopp til 4:00 (denne ser egentlig bedre ut enn vanlig prismaster.)

Lenke til kommentar

Kjøpte tre bokser GR løs og tre bokser Skruf sterk løs i går, så får vi se om de duger. GR løsen var dog veldig god, selv når den var temmelig tørr, savner litt bakekonstinensen som general har med at du så vidt trykker på prisen så holder den seg sammen, denne her var litt sånn at du måte slåss for å holde bitene sammen og da drar man ut væska fort :/

 

Ellers angrer jeg slettes ikke på kjøpet, knallsnus. Etter disse seks boksene har jeg en rull med general løs også en halv rull med skruf porsjon som venter meg, så jeg har mye snus :new_woot:

Endret av Balto
Lenke til kommentar

Kjøpte tre bokser GR løs og tre bokser Skruf sterk løs i går, så får vi se om de duger. GR løsen var dog veldig god, selv når den var temmelig tørr, savner litt bakekonstinensen som general har med at du så vidt trykker på prisen så holder den seg sammen, denne her var litt sånn at du måte slåss for å holde bitene sammen og da drar man ut væska fort :/

 

Ellers angrer jeg slettes ikke på kjøpet, knallsnus. Etter disse seks boksene har jeg en rull med general løs også en halv rull med skruf porsjon som venter meg, så jeg har mye snus :new_woot:

Enig med deg angående gøterborgs løs, en herlig snus bare litt minus i konsistensen. Men det er jo bare å lempe så sittern godt :D

 

Hva er egentlig forskjellen på 01 og 02?

01 har 8 mg nikotin og 02 har mere, husker ikke helt hvor mye.

Endret av Antipedoaction
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva er egentlig forskjellen på 01 og 02?

02 er sterkere.

 

stemmer det ja..

 

01 Original Portion

 

Balanced round and natural tobacco taste with notes of green herbs, oak and ceder with a slight hint of nuts.

 

Nicotine: 8 mg/g

Normal portion snus (Special type)

 

----------------------------------------------------------------

 

02 Strong Portion

 

Balanced round and natural tobacco taste with notes of green herbs, oak and ceder with a slight hint of nuts.

 

Nicotine: 13 mg/g

White portion snus (Special type)

 

 

----------------------------------------------------------------

 

kilde Buysnus.com

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...