Dravde Den Feite Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Ja det er nå en ny favoritt løs snus Vær forsiktig så du ikke snuser den for ofte, man blir lei smaken! Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Ja det er nå en ny favoritt løs snus Vær forsiktig så du ikke snuser den for ofte, man blir lei smaken! En fin avvekslingsnus spør du meg. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Hadde 3 bokser i lomma, den første hadde 2 snus left for use, den andre var en full boks og den tredje var dispenser. Jeg trodde jeg kasta dispenser ut av vinduet på bilen til kompisen min, men det gikk til helvete, kasta den fulle boksen rett uti skauen. Skogstur i mårra! Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Thats what you get for forsøpling! Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Tok meg en tur innom teknikk magasinet i dag og kjøpte meg snus kjøleskap Funker supert har vel plass til rundt 20 bokser tenker jeg. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Thats what you get for forsøpling! Enig der as! Snusboksene går herved i søppelkasser nå i senere tid. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Tok meg en tur innom teknikk magasinet i dag og kjøpte meg snus kjøleskap Funker supert har vel plass til rundt 20 bokser tenker jeg. Pris? Og bråker det? Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Dette: http://www.teknikmagasinet.no/db.pl?tf=product_link.html&link=&artnr=490816&title=USB-kj%f8leskap& Eller dette: http://www.teknikmagasinet.no/db.pl?tf=product_link.html&link=&artnr=340039&title=Minikj%f8lskap%2fVarmeskap%2012%2f230V%20silver%2fr%f8d& Fikk lyst på et selv Sorry for lange linker men chrome er litt bugget med forumet :S Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 (endret) Ja det er link nr 2. Bråker ikke og 449 er fin pris for alltid kald snus 1 meter eller 2 unna Forresten, aldri kjøp USB kjøleskapet. Har hørt det suger geit. Endret 5. august 2010 av Antipedoaction Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Er det plass til 0,5 cola i det også? Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Er det plass til 0,5 cola i det også? Ja er vel det, er plass til 2 rader med 8 snusbokser og kanskje 4+ til hvis man legger dem på langs litt her og der. Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Wants Kald cola,snus OG man slipper og gå de få skrittene til kjøleskapet Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Wants Kald cola,snus OG man slipper og gå de få skrittene til kjøleskapet Anbefales Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Kult. Har litt lyst på et sånt et. Har bare snusen min i vinduskarmen (med vinduet åpent, selvsagt) da jeg ikke orker å gå til kjøleskapet for hver gang.. fungerer veldig fint på vinteren, men ikke fullt så bra på sommeren Blir det ordentlig kaldt i det skapet da? Ser det står "Kjøler 20°C ved omgivelsestemperatur" men det gav ikke så mye mening. Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 (endret) Kult. Har litt lyst på et sånt et. Har bare snusen min i vinduskarmen (med vinduet åpent, selvsagt) da jeg ikke orker å gå til kjøleskapet for hver gang.. fungerer veldig fint på vinteren, men ikke fullt så bra på sommeren Blir det ordentlig kaldt i det skapet da? Ser det står "Kjøler 20°C ved omgivelsestemperatur" men det gav ikke så mye mening. Nå har jeg ikke hatt det så lenge så har ikke blitt helt kjent med det ennå, men han i butikken sa det klarte å kjøle ned til 4-5 grader Forresten, tror det betyr at den kjøler 20 grader kaldere enn omgivelsene. Endret 6. august 2010 av Antipedoaction Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Ja, tenkte meg det egentlig. Det gav litt mer mening når jeg leste beskrivelsen på skapet netshop selger. Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Ja, tenkte meg det egentlig. Det gav litt mer mening når jeg leste beskrivelsen på skapet netshop selger. Hvis du kjøper på nett gå for det netshop har hvis du skal ha mer en 20 bokser der om gangen. Det er litt større skap. Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 (endret) Men for en stund siden hørte jeg snakk om lucky strike løs, er den i Norge? Endret 6. august 2010 av Antipedoaction Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Hvis du kjøper på nett gå for det netshop har hvis du skal ha mer en 20 bokser der om gangen. Det er litt større skap. Okey, takk! Men for en stund siden hørte jeg snakk om lucky strike løs, er den i Norge? Den røde boksen, "Bold"? Den skal finnes i Norge ja. Synes for øvrig ikke den er så veldig god at det gjør noe. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Fy flate, snusutvalget på Moss Lufthavn Rygge suger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå