th90 Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 prøver å slutte å røyke. tenkte jeg skulle bruke snus som suppeliment til tyggis. kjøpte Lucky Strike Bold først. var god smak, men var for sterk. kjøpte så LS Orginal, passe styrke, men skulle ønske den smakte litt mer som bold.. noen forslag til lignende snus som kan falle i smak hos meg? Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 prøver å slutte å røyke. tenkte jeg skulle bruke snus som suppeliment til tyggis. kjøpte Lucky Strike Bold først. var god smak, men var for sterk. kjøpte så LS Orginal, passe styrke, men skulle ønske den smakte litt mer som bold.. noen forslag til lignende snus som kan falle i smak hos meg? Hmm. Camel syns jeg er god av portion som ikke er sterk. Har lyst til å anbefale nick and Johnny, men den er kanskje i sterkeste laget. Da jeg snuste portion gikk det kun i general ekstra sterk og nick and Johnny. Hva syns du om løs? Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Jeg synes du bør prøve skruf porsjon (ikke særlig sterk, 10% sterkere enn vanlig porsjon, dvs. general porsjon osv.) eller göteborg rapé porsjon om du kun liker porsjon, det er favorittene mine for tidspunktet. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Skruf har vel ikke samme smaken som Lucky, men er fremdeles veldig god. Du kan jo gi General orginal eller General white et forsøk Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Skruf har vel ikke samme smaken som Lucky, men er fremdeles veldig god. Du kan jo gi General orginal eller General white et forsøk General Porsjon ? General White? Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Skruf har vel ikke samme smaken som Lucky, men er fremdeles veldig god. Du kan jo gi General orginal eller General white et forsøk General Porsjon ? General White? Begge to? IMO Lenke til kommentar
Insense Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 General Porsjon er jo deilig. White vet jeg ikke helt om, men Orginal porsjon... MMMmmmmm Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 General white mint skulle visstnok ha en av de BESTE mintsmakene hittentil. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Mint smak på General White? Det kan jeg ikke huske, selv om det er veldig lenge siden nå da. Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 (endret) Det finnes en General Wintergreen White Og en Mint White Selvfølgelig ikke i Norge dog.. Endret 3. august 2010 av Dravde Den Feite Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Noen som vet om det er godt utvalgt på gardemoen av snus? Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Noen som vet om det er godt utvalgt på gardemoen av snus? Nei det er det ikke, men du finner alltids noe du liker. Dessuten er det ikke plukk og miks. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 De hadde ikke Nick and johnny i den tax free hefte som vi fikk. Så da tenkte jeg at jeg skulle se på gardermoen. Lenke til kommentar
surtei Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 www.dutyfree.no .. Der kan du sjekke hva de har på Gardemoen viss jeg ikke tar helt feil nå Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Var en snartur over grensa i dag. Gadd ikke å handle så mye snus, for muttern skal på chartertur neste uke og bestilte snus til meg (til 249,- per stokk ), men ble nesten nødt til å plukke med meg 5 bokser GR laus Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 www.dutyfree.no .. Der kan du sjekke hva de har på Gardemoen viss jeg ikke tar helt feil nå Ah takker. Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Var en snartur over grensa i dag. Gadd ikke å handle så mye snus, for muttern skal på chartertur neste uke og bestilte snus til meg (til 249,- per stokk ), men ble nesten nødt til å plukke med meg 5 bokser GR laus I liek Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Var en snartur over grensa i dag. Gadd ikke å handle så mye snus, for muttern skal på chartertur neste uke og bestilte snus til meg (til 249,- per stokk ), men ble nesten nødt til å plukke med meg 5 bokser GR laus I liek Amen. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Hvordan er det med prisene på thunder? Hørte at den var veldig billig i tillegg til at det er en snus jeg sikler etter, hehe. Og hvordan er det med innenlands flyvning og taxfree? Har man fortsatt kvoter osv. eller har man ikke lov til å kjøpe noe da? Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Angående tax free: når du flyr innenlands (for eksempel fra Oslo til Bodø) så er det ingen tax free handel, for du beveger deg vel strengt tatt aldri i en tax free-sone. Er kun utenlandsterminalene som er tax free soner. Men om du flyr fra Spania til Oslo og hopper rett på flyet til Bodø er du innom tax free (enten i Spania eller på Gardermoen) og vanlige regler for innførsel gjelder. Man kan nesten si det sånn at når du er på en utenlandsterminal så er du i "utlandet", og du er ikke i Norge før du har krysset tollkontrollen, men på innenlandsterminalen er du i Norge hele tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå