Melk styrker kroppen Skrevet 29. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2010 Har en kompis som har vært i sverige, også kom han hjem igår, så skulle jeg kjøpe noen billige bokser av han. Først kjøpte jeg 5 bokser med general løs av han, så 5 til med Kronan portion. Så ga han meg en thunder frosted boks vedsiden av. Selv tenkte jeg at Thunder frosteden var portion, Helt til jeg åpnet den for å sniffe på tannkrem lukTa! Det var løs gitt, den var SKIKKELIG god. Mye bedre enn portionen. Noen andre som har vært borte i denne? Trodde det bare fantes thunder frosted portion. Jeg visste jo at det fantes vanlig rød thunder løs, Men frosted?! hadde jeg aldri trodd. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 29. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2010 Har kjøpt Thunder Frosted løs i Norge ja, god snus. Helt ok boks, litt som tranebær, du snuser den en del. Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 29. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2010 Hvor har dere snusen deres og hvordan putter dere den inn? Jeg tar som regel den bare på tunga og dytter den rett opp i overleppa Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 29. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2010 Bytter litt på. Pleier som oftest å holde den bakte prisen mellom tommel og pekefinger og føre prisen opp i leppa. Andre ganger "kaster" jeg prisen inn i munnen og fører den opp med tunga. Når jeg kjører bil tar jeg en klype med tommel og pekefinger og trykker det inn på siden av leppa. Porsjon trykkes inn med pekefinger og langfinger samlet (som når du lager en "pistol" med hånda). Har stort sett prisen midt i leppa over strengen, unntatt når jeg kjører bil eller har sår leppe. Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 29. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2010 Når jeg har bakt den plasserer jeg den med tommel og pekefinger, det samme gjør jeg når jeg lemper, bare at da hjelper jeg til med tunga. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 29. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2010 Setter både porsjonen og prisen på tunga og dytter den opp, lemper ut ved å presse leppa ned, slikke etter rester og samle opp alt til en klyse og spytte ut. Lenke til kommentar
Insense Skrevet 29. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2010 Porsjon legger jeg på høyresiden av overleppa. Jeg dytter den opp med tunga. Løssnus legger jeg midt på strengen i overleppa. Jeg dytter også denne opp med tunga. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 29. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2010 Porsjon bruker jeg fingeren, til løs bruker jeg tuna. Kjøpte nettopp grovsnus og 02 til tur. Frykter at det blir for lite, men ble positivt overasket over 02. Ganske så god porsjons snus, men den renner ikke noe som er litt uvant. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 29. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2010 til løs bruker jeg tuna. Jeg synes det ble litt vanskelig. Mye lettere med makrell! HUEHUAHUEHUAHUEHUA 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 29. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2010 Er det portion bruker jeg å bare slenge den inn i munnen og putte den opp med tunga. Er det løssnus bruker jeg tommelen og pekefingeren. Simple as that. Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 29. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2010 til løs bruker jeg tuna. Jeg synes det ble litt vanskelig. Mye lettere med makrell! HUEHUAHUEHUAHUEHUA Host host, den var tørr. Haha Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 29. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2010 (endret) Host host, dritmorsomt :!: Første gang jeg har flirt så mye av en post før. @James, mye bedre med motsatt : ) Endret 29. juli 2010 av Skrujernet Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 29. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2010 Noen må lage gullkorn av det ja. Trur jeg melder meg frivillig Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 30. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2010 Den er ikke engang verdt gullkorntråden. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 30. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2010 Åjo da. Flirte godt jeg. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 30. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2010 Jeg liker alltid når jenter sier at de drar til Sverige for å kjøpe seg ei solid pølse. Lenke til kommentar
Insense Skrevet 30. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2010 Hahaha. Når var sist du hørte ei jente si "Jeg drar til Sverige for å kjøpe ei solid pølse"? Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 30. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2010 Hahaha. Når var sist du hørte ei jente si "Jeg drar til Sverige for å kjøpe ei solid pølse"? Håper jeg slipper å høre den. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 30. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2010 Ei uke sia, da jeg var i Sverige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå