Gavekort Skrevet 26. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2010 Tror han mener hexagon! http://en.wikipedia.org/wiki/Hexagon Lenke til kommentar
edge Skrevet 26. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2010 Pentagram krever litt skjæring og det kan bli problematisk å få den til å beholde strukturen når du stapper den oppi.. Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 26. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2010 Jeg pleier å veksle mellom tønne og lemping, men pentagram? Du må ha bakeferdighetene ganske på topp. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 26. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2010 Kanskje han har snus form sånn som pepperkake former 1 Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 26. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2010 Kanskje han har snus form sånn som pepperkake former Haha, må vel nesten ha det. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 26. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2010 Jaja, uansett bruker man RL kan man bake alt. Lenke til kommentar
Insense Skrevet 27. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2010 (endret) Guide: Hvordan bake Pentagram! Step 1: Finn fram en boks med din favoritt løssnus! Step 2: Ta opp en god mendge snus fra dåsa og bak det til en ball. Legg ballen på et papir eller noe lignende som du kan bruke som bakeunderflate. Step 3: Finn fram en linjal eller noe lignende til å presse snusballen din flat. Step 4: Bruk linjalen eller hva enn du brukte til å presse ballen flat til å kutte ut pentagramet (Jeg brukte kort fra et skisenter og hurtigruten, som er harde plastkort). Du trenger ikke være så nøye, du skal bare lage en veldig grov modell av pentagrammet, men du må være ytterst forsiktig! Step 5: I denne fasen legger du bort kortene, linjalen eller hva enn du har brukt, for nå begynner fingerarbeidet. Step 6: Pentagrammet er ferdig! Nå skal jeg kose meg med en stk. pentagramformet General mens jeg ser på Lucky Number Slevin! Endret 27. juli 2010 av Insense 5 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 27. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2010 Beste posten ever! Lucky number slevin er en god film, kos deg Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 27. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2010 Walking down the memory lane again. General løs, gammel slager ! Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 27. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2010 Nå har jeg tittet litt på anmeldelser. Jeg så Probe Whiskey og den høres god ut, er det noen med SIKKERHET at den fins på butikker i Østedalen? Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 27. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2010 Haha, bra pentagramguide! Forslag til snus som passer godt på skogs/fisketur? Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 27. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2010 Haha, bra pentagramguide! Forslag til snus som passer godt på skogs/fisketur? Du må værtfall gå for løs, general eller ettan kanskje? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 28. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2010 Ettan er perfekt i skogen. Lenke til kommentar
plaskedamm Skrevet 28. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2010 kronan er også godt på tur ! Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 28. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2010 (endret) Gøteborg Rape maybe? Men Ettan er god på fisketur/skogstur Endret 28. juli 2010 av GZIP Lenke til kommentar
Insense Skrevet 28. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2010 Vil tippe at Grovsnus er digg på tur. Pure tobakk smak Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 28. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2010 Vil tippe at Grovsnus er digg på tur. Pure tobakk smak Ja, for en herlig smak! Kanskje ikke noe for nybegynnere, eller de som er litt følsomme når det kommer til kraftig tobakksmak. Lukten er jo dog ikke så veldig grom, men snuslukt er ikke egentlig så veldig grom i det hele tatt Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 28. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2010 Vil tippe at Grovsnus er digg på tur. Pure tobakk smak Ja, for en herlig smak! Kanskje ikke noe for nybegynnere, eller de som er litt følsomme når det kommer til kraftig tobakksmak. Lukten er jo dog ikke så veldig grom, men snuslukt er ikke egentlig så veldig grom i det hele tatt Jo det lukter nå er det tid for en pris Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 28. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2010 Vil tippe at Grovsnus er digg på tur. Pure tobakk smak Ja, for en herlig smak! Kanskje ikke noe for nybegynnere, eller de som er litt følsomme når det kommer til kraftig tobakksmak. Lukten er jo dog ikke så veldig grom, men snuslukt er ikke egentlig så veldig grom i det hele tatt Jo det lukter nå er det tid for en pris Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå