Aleks Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Har de begynt å selge den i Norge enda? Hva vil en burk si? Tårn eller boks? Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Var nede på mix i stad og kjøpte meg en general orginal løs, og må si meg enig at GES er tørrere.. Tror det blir General orginal løs heretter ja Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Vi kaller den nå ganske enkelt for general løs, ikke original, hehe. Lenke til kommentar
Mr. Moody Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 @ Aleks Når han sier en burk regner jeg med at det er en boks.. Burk=boks på svensk, vanlig uttrykk nær grensa Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Har de begynt å selge den i Norge enda? Hva vil en burk si? Tårn eller boks? Ja de har hatt den på rema her i Oslo et par måneder. Hakke giddi å testan ut, men en kompis av meg sier den er snadder. Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Vi kaller den nå ganske enkelt for general løs, ikke original, hehe. sry, my fault Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Finnes ikke original skruf løs? Finner bare sterk, men den er visstnok ikke så sterk som man skulle tro, bare 2 mg mer nikotin. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Finnes ikke original skruf løs? Finner bare sterk, men den er visstnok ikke så sterk som man skulle tro, bare 2 mg mer nikotin. Skruf Sterk Løs = Skruf Original Løs De har bare byttet navn, samme smak og samme styrke. Lenke til kommentar
guak Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 bakte min første som ikke brista igår Men sliter litt med å få bort alle sprekkene, så jeg trenger nok mer øving ja. men løs er så mye bedre en porsjon skruf stark løs og rl løs btw. MEn jeg har ikke snust så veldig lenge, så jeg ser helt mongo ut med løs, ser ut som om jeg har en bolle under leppa. Så det jeg lurer på, er hvor lang tid det tar å få en såkalt "snusleppe"? takk for svar Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Tar vel ikke så lang tid det? Snusleppa er vel forsåvidt også permanent? Jeg fikk vel det for to år siden, men skjønner hva du mener, hadde ikke snust på to uker selv så var det vanskelig å ta inn like store priser som før. Finnes ikke original skruf løs? Finner bare sterk, men den er visstnok ikke så sterk som man skulle tro, bare 2 mg mer nikotin. Skruf Sterk Løs = Skruf Original Løs De har bare byttet navn, samme smak og samme styrke. Mottatt, og takk! Lenke til kommentar
guak Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Heh, takk. nå må jeg bare få øvd inn bakingen litt, for løs er veldig mye bedre enn portion Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Det er godt at du har fått prøvd det du også! Det er slettes ikke værst med en boks porsjon når man f.eks. kjører bil eller på jobb der du ofte har skitt på hendene. Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Apropo jobb, hva slags forhold har jobben deres til snus? I min jobb er det ikke lov med snus, pga veldig mye ømfintlig arbeid på servere/kretskort osv. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2010 Da jeg jobbet på bunnpris for noen år tilbake mente sjefen det var okey med snus, så lenge det ikke var snakk om gigantiske løspreller. I min nåværende jobb, tømrer, er det også helt greit. Alle andre jobber jeg har hatt derimot, har det vært forbudt. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Har de begynt å selge den i Norge enda? Hva vil en burk si? Tårn eller boks? Boks. Jada, de hadde den på 7-eleven i Bogstadveien. Dog en ganske limited supply. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Jobba først som telefonselger i noen år, der var det selvfølgelig lov. Sjefen gikk til og med rundt og delte ut, motivasjonsfaktor i guess. Jobba også for staten et halvt års tid, kontorarbeid n stæsj for helse sør. Ikke noe problem der heller. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Jeg har personlig to deltidsjobber og en fast frivillig jobb, hvorav jeg har lov til å snuse på den frivillige (så fremt det ikke er synlig) og den ene deltidsjobben på kiwi. Den siste deltidsjobben er jeg litt usikker på, siden jeg enda ikke er satt i stilling, men blir satt i stilling 10. august. Det er jobb som vekter/alderskontrollør. Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Jeg har personlig to deltidsjobber og en fast frivillig jobb, hvorav jeg har lov til å snuse på den frivillige (så fremt det ikke er synlig) og den ene deltidsjobben på kiwi. Den siste deltidsjobben er jeg litt usikker på, siden jeg enda ikke er satt i stilling, men blir satt i stilling 10. august. Det er jobb som vekter/alderskontrollør. Har sett flere vektere som snuser, men hva gjør en alderskontrollør egentlig?(Litt offtopic, sry) Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Kontrollerer alder ved utesteder, konserter og liknende antar jeg Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 (endret) Kontroll rundt rutine i butikker rundt salg av alkohol og tobakk til mindreårige, samt avdekke rutinesvikt i ølsalg utenfor tiden.. en del kameratitting med andre ord. Kursing av ansatte til alkoholsalg osv. det er et spekter av mennesker som sitter bak kassene i de forskjellige butikkene og gir blanke i forskriftene som er satt. Men ja, er jo skjenkekontroll også, så utesteder osv. Ganske bred jobb, så det er bare å fantasere seg til arbeidsoppgavene ut i fra det jeg har sagt nuh. Endret 18. juli 2010 av Balto Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå