Lommebok Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Nå sitter jeg på LAN hos en kompis Fikk smake general ekstra sterk løs, utrolig god snus Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Er skruf løs noe å skryte av? Det er vel ingen hverdagssnus? Vel. Jeg har snust Skruf Original løs og Skruf Sterk løs så og si hver dag i 4-5 år, så jeg vil påstå at det er en hverdagssnus. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Er skruf løs noe å skryte av? Det er vel ingen hverdagssnus? Vel. Jeg har snust Skruf Original løs og Skruf Sterk løs så og si hver dag i 4-5 år, så jeg vil påstå at det er en hverdagssnus. Skruf Original løs og Skruf Sterk løs er samme snusen. Den het Orginal i Norge en stund, men heter sterk nå. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 (endret) Yeahiknow. Mente bare at jeg har snust Skruf løs siden den het "original løs". Endret 17. juli 2010 av raid2 Lenke til kommentar
Melk styrker kroppen Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Nick and Johnny løs er vell den eneste snusen jeg ikke har prøvd før Noen som veit om den er å få tak på i sverige eller noe? Har en fetter på 28 og han nevnte at han hadde sett den på det norske markedet før. men nå ? nei. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Ja, den var på det norske markedet tidligere ja. Nesten 4 år siden sist jeg kjøpte en boks.. Såvidt jeg vet ble den tatt av markedet en gang i 2008. Synd, for den var egentlig ganske ålreit. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Har du prøvd Ettan løs? Det er den eneste snusen jeg bruker i tillegg til General Løs. Den har en veldig god smak av tobakk og konsistensen er veldig bra, du trenger nesten ikke balle den. Jeg pleier bare å presse den mengden snus jeg vil ha sammen nede i boksen og så putte det opp i leppa. Aldri prøvd ettan, har hørt at den er så kjedelig? Liker dog å bake, bruker jo bare 10-15 sek uansett. Er det bare smak av tobakk? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Nå sitter jeg på LAN hos en kompis Fikk smake general ekstra sterk løs, utrolig god snus Synes orginal løs er mye bedre enn ekstra sterk. Lenke til kommentar
Melk styrker kroppen Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Nå sitter jeg på LAN hos en kompis Fikk smake general ekstra sterk løs, utrolig god snus Synes orginal løs er mye bedre enn ekstra sterk. Word! ekstra sterken blir så fort oppbrukt på en måte.. Men orginalen holder seg bra lenge Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 GES løs synes jeg var veldig tørr. Mulig jeg har hatt uflaks med den ene boksen da tho. Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 GES løs synes jeg var veldig tørr. Mulig jeg har hatt uflaks med den ene boksen da tho. Jeg syns den ikke var tørr Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 GES løs er jeg ikke fan av. Om man skal ha sterk snus bør man heller skaffe seg odens. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 GES løs synes jeg var veldig tørr. Mulig jeg har hatt uflaks med den ene boksen da tho. Jeg syns den ikke var tørr Sikkert noe galt med den ene boksen jeg hadde da. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 2 ut av 3 bokser jeg har hatt med Ges løs har vært tørre. Og synes ikke så veldig om den som ikke var tørr. Foretrekker vanlig General løs Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Plages du med tørr snus så er det bare å ta oppi ett par droper med vann. Rist deretter boksen godt å la den ligge en liten stund. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Plages du med tørr snus så er det bare å ta oppi ett par droper med vann. Rist deretter boksen godt å la den ligge en liten stund. En eplebit fungerer bedre, da det ikke er noen fare for og ta oppi for mye vann. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 (endret) Kaffe funker og Edit: Lol, prøvde å hjelpe meg selv Endret 17. juli 2010 av Aleks 1 Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Skruf er vel ikke av den sterkeste sorten heller? Tenkte mest på skruf sterk løs (som ser ut til å være den mildeste varianten av løs). Nogenlunde 10mg nikotin kontra 8 mg eller noe slikt? Ønsker ikke for mye nikotin da jeg mulig ødelegger general løs opplevelsen og må over på sterkere snus. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 (endret) .. Endret 9. mars 2016 av dymoletratag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå