Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!

Anbefalte innlegg

"Manufacturer: Fiedler & Lundgren AB

Origin: Sweden

Launched: 2010"

Den sto også i en produktkatalog som lå på for noen uker siden som en nyhet.

--

Snusen er ikke som general, men helt brun? Det hørtes jo temmelig ekkelt ut..

Jeg liker å kalle den for godissnus.

Den er helt brun?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei. Jeg prøvde snus for andre gang idag. Snusen het Nick and Johnny Black, og jeg må si jeg syntes den smakte godt i begynnelsen. Men etter at jeg hadde den i 10-15 minutter, ble jeg svimmel og kvalm. Spyttet den ut, og kjente at jeg begynte å svette noe sykt. Det endte med at jeg sprang på do og spydde et par ganger.

Etter at dette begynte å gi seg, gikk jeg på butikken og kjøpte meg en snusboks for moro skyld. Jeg kjøpte en som het Gøteborgs Rape, da mannen i kassen sa at den var mild og god.

Er Gøteborgs Rape en bra snus å begynne med? Vil helst ikke oppleve et "nikotinsjokk" igjen, da dette var veldig ubehagelig.

Er det evt. noen teknikker jeg kan bruke for å ikke få den ubehagelige følelsen? Bruke snusposen i et par minutter for å så ta den ut igjen og ta den inn igjen etter en stund?

Takker for svar

Lenke til kommentar

Hvorfor syns du ikke han skal begynne? Alle må jo få lov å ha noe å glede seg over i hverdagen, hver dag :) Jeg kjenner en som startet å snus når han var tredve, rett og slett for å ha noe å nyte og glede seg til i hverdagen.

Endret av Insense
Lenke til kommentar

Hei. Jeg prøvde snus for andre gang idag. Snusen het Nick and Johnny Black, og jeg må si jeg syntes den smakte godt i begynnelsen. Men etter at jeg hadde den i 10-15 minutter, ble jeg svimmel og kvalm. Spyttet den ut, og kjente at jeg begynte å svette noe sykt. Det endte med at jeg sprang på do og spydde et par ganger.

Etter at dette begynte å gi seg, gikk jeg på butikken og kjøpte meg en snusboks for moro skyld. Jeg kjøpte en som het Gøteborgs Rape, da mannen i kassen sa at den var mild og god.

Er Gøteborgs Rape en bra snus å begynne med? Vil helst ikke oppleve et "nikotinsjokk" igjen, da dette var veldig ubehagelig.

Er det evt. noen teknikker jeg kan bruke for å ikke få den ubehagelige følelsen? Bruke snusposen i et par minutter for å så ta den ut igjen og ta den inn igjen etter en stund?

Takker for svar

Gøteborgs Rape er vel ikke så sterk. Andre du kan gå etter som er på samme nivå er Skruf orginal, Skruf orginal white, General orginal, General white. En annen snus som er veldig fin er 01. Renner lite og har en grei smak. Anbefaler deg nok ikke begynne med mindre du har råd til det. Koster masse penger plutselig.

Lenke til kommentar

Takker for svar

Gøteborgs Rape er vel ikke så sterk. Andre du kan gå etter som er på samme nivå er Skruf orginal, Skruf orginal white, General orginal, General white. En annen snus som er veldig fin er 01. Renner lite og har en grei smak. Anbefaler deg nok ikke begynne med mindre du har råd til det. Koster masse penger plutselig.

Er ikke så dyrt egentlig, jeg har et budsjett der jeg kun bruker 3 bokser i uka, kjøper 3 bokser på Mandag og hvis jeg har brukt opp disse 3 boksene før søndag, så synd for meg!

Det er billigere enn og bare gå og kjøpe med en gang du er tom ;)

Lenke til kommentar

Hvorfor syns du ikke han skal begynne? Alle må jo få lov å ha noe å glede seg over i hverdagen, hver dag :) Jeg kjenner en som startet å snus når han var tredve, rett og slett for å ha noe å nyte og glede seg til i hverdagen.

Ekstremt dyrt og kan være helsefarlig, skal ikke si at jeg ikke nyter det, men å gå gjennom en prosess der du spyr og kvier deg hver gang du putter en snus oppi leppa er vel litt for drøyt etter min mening :)

Men for all del, ikke mitt liv.

Lenke til kommentar

Er skruf løs noe å skryte av? Det er vel ingen hverdagssnus? Jeg ser etter en ny rullering fra den jeg har nå med fem bokser general løs, én GR porsjon, én grovsnus løs og fem general løs igjen. Har ikke funnet min type snus enda, utenom general løs. Ikke noe som kan måle seg med smaken, konstinensen og tja.. alt ved den. Magisk snus.

Men brun snus er no go for min del. Jeg blir kvalm bare av å se på bildet av selve snusen.

Lenke til kommentar

Er skruf løs noe å skryte av? Det er vel ingen hverdagssnus? Jeg ser etter en ny rullering fra den jeg har nå med fem bokser general løs, én GR porsjon, én grovsnus løs og fem general løs igjen. Har ikke funnet min type snus enda, utenom general løs. Ikke noe som kan måle seg med smaken, konstinensen og tja.. alt ved den. Magisk snus.

Men brun snus er no go for min del. Jeg blir kvalm bare av å se på bildet av selve snusen.

Ikke direkte noe å skryte av, den er vanskeligere å bake en annen snus, men absolutt god smak og den sterk :thumbup:

Men holder meg heller til general løs.

Lenke til kommentar

Har du prøvd Ettan løs? Det er den eneste snusen jeg bruker i tillegg til General Løs. Den har en veldig god smak av tobakk og konsistensen er veldig bra, du trenger nesten ikke balle den. Jeg pleier bare å presse den mengden snus jeg vil ha sammen nede i boksen og så putte det opp i leppa.

Lenke til kommentar

prøvd litt nytt idag.

rl white portion - ikke digg i det hele tatt, litt bringebær smak og lukt :p

thunder ekstra sterk wintergreen - kjempe god. lukta godt og smakte godt, dog litt ekkel ettersmak. svei godt i leppa

skruf stark løs - ble veldig fornøyd, bakte ikke selv men den var digg :D

også blir det rl løs imorra

:DD

Lenke til kommentar

prøvd litt nytt idag.

rl white portion - ikke digg i det hele tatt, litt bringebær smak og lukt :p

thunder ekstra sterk wintergreen - kjempe god. lukta godt og smakte godt, dog litt ekkel ettersmak. svei godt i leppa

skruf stark løs - ble veldig fornøyd, bakte ikke selv men den var digg :D

også blir det rl løs imorra

:DD

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Er skruf løs noe å skryte av? Det er vel ingen hverdagssnus?

Jeg, personlig, liker Skruf snusene veldig godt.

Skruf løs varianten er en fin snus i både smak og konsistens. Den er hard men ikke for hard. Den blir ikke sørpete etterhvert som General Løs (I alle fall hos meg blir den sørpete).

Ikke renner den alt for mye, så du slipper å måtte spytte eller svelge i ett sett.

Kjøpte meg en Skruf Xtra Sterk pose idag og det er akkurat som om de har puttet en "Xtra" på boksen for at den skal se kulere ut, ingen flottere eller finere effekt i alle fall.

Lenke til kommentar

Skruf original er god, Skruf sterk er grei den og, men smaker høgg. Skruf løs har jeg ikke god særlig god erfaring med, dårlig med effekt. Prøv heller Lucky Strike Strong Loose :p Nick and Johnny er også bedre enn Skruf sterk på de fleste områder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...