Gjest Slettet+981287349 Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Kan hende den er tatt ut av produksjon, skal ikke forsnakke meg her. Men husker at snusen var veldig sterk i forhold til de andre sortene. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Den jeg smakte var utrolig tørr, var en dude som egentlig røyka men prøvde å slutte. Ikke suksess tror jeg Så fikk ikke en ordentlig smak på den. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Ingen som har prøvd denne blå'en? Ser at engelskmannen på snusify.com har prøvd den.. men jeg stoler ikke på engelskmenn som snuser når det kommer til reviews. Lenke til kommentar
Daniel09 Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Blå snusen er beskrevet flere steder her i denne tråden tidligere, men du må lete litt. Den er god og mild. Litt søt med innslag av mørk sjokolade. Litt kjedelig kanskje etter mitt syn. Brun snus, ikke sort på farge. Konsistens omtrent som General.Grei å bake. Lenke til kommentar
Daniel09 Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Petterøes blå og Tidemanns blå eksisterer ikke lenge har jeg forstått. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2010 Mottok en mail fra en Swedish match-representant tidligere i dag hvor han oppklarer noen av "mytene" brukere har skrevet rundt hvitsnus i denne tråden. Slenger opp mailen på førstesiden. Takk så mye til Nils fra SM. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Jeg får ikke til å åpne noen av spoilerne Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2010 Jasså? Det går helt fint her. Er det andre som har samme problem? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Der funker det igjen, vet ikke hva som skjedde. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Awesome nyhus. Bekrefter vel egentlig mistankene jeg hadde, er vel Skruf white jeg har merka det mest på. Snusen kan jo ligge der i en time. Lenke til kommentar
Melk styrker kroppen Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 blå snus er ikke ny på markedet. kjøpte den for 2 år siden. snakker BLÅ, ikke petterøs:) Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2010 Blå har vært på markedet lenge. Far min brukte den da han var i førstegangstjenesten, og det er nesten 30år siden. Selv har jeg bare prøvd Blå en gang, og det ble nok både første og siste. Mulig jeg var uheldig, men boksen jeg fikk var helt forferdelig dårlig. Tok en prell og kastet resten av boksen. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Mottok en mail fra en Swedish match-representant tidligere i dag hvor han oppklarer noen av "mytene" brukere har skrevet rundt hvitsnus i denne tråden. Slenger opp mailen på førstesiden. Takk så mye til Nils fra SM. Herlig. Ser ut til at informasjonen jeg har fått viser seg å være feil. Fint å få det oppklart fra offisielt hold Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Blå har vært på markedet lenge. Far min brukte den da han var i førstegangstjenesten, og det er nesten 30år siden. Selv har jeg bare prøvd Blå en gang, og det ble nok både første og siste. Mulig jeg var uheldig, men boksen jeg fikk var helt forferdelig dårlig. Tok en prell og kastet resten av boksen. Du burde gi den en sjanse til, den er faktisk veldig god ! 1 Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Selv har jeg bare prøvd Blå en gang, og det ble nok både første og siste. Mulig jeg var uheldig, men boksen jeg fikk var helt forferdelig dårlig. Tok en prell og kastet resten av boksen. Og ditta var blå som vist på bildet? Var såpass god boks at jeg bare siklet etter den. Skal se om jeg ikke får tatt meg en tur ned dit igjen, gir meg ikke før jeg får tak i en slik en. Godt mulig du var uheldig også, men jeg må nå si at for å virkelig kjøre en snus så må det hvert fall én boks til, ikke bare en pris. Lenke til kommentar
goggen92 Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Selv har jeg bare prøvd Blå en gang, og det ble nok både første og siste. Mulig jeg var uheldig, men boksen jeg fikk var helt forferdelig dårlig. Tok en prell og kastet resten av boksen. Og ditta var blå som vist på bildet? Var såpass god boks at jeg bare siklet etter den. Skal se om jeg ikke får tatt meg en tur ned dit igjen, gir meg ikke før jeg får tak i en slik en. Godt mulig du var uheldig også, men jeg må nå si at for å virkelig kjøre en snus så må det hvert fall én boks til, ikke bare en pris. Jeg ble heller ikke så begeistret av Blå snusen.. Har lyst å prøve petterøes sin da noen som vet om den er å få tak i rundt stavanger? Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Merkelig at fuktighetsforskjellen mellom white og vanlig porsjon er 4-15%, kjennes jo ut som mye mer. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 "Manufacturer: Fiedler & Lundgren AB Origin: Sweden Launched: 2010" Den sto også i en produktkatalog som lå på for noen uker siden som en nyhet. -- Snusen er ikke som general, men helt brun? Det hørtes jo temmelig ekkelt ut.. Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 "Manufacturer: Fiedler & Lundgren AB Origin: Sweden Launched: 2010" Den sto også i en produktkatalog som lå på for noen uker siden som en nyhet. -- Snusen er ikke som general, men helt brun? Det hørtes jo temmelig ekkelt ut.. Jeg liker å kalle den for godissnus. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå