Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981287349

Kan hende den er tatt ut av produksjon, skal ikke forsnakke meg her.

Men husker at snusen var veldig sterk i forhold til de andre sortene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blå snusen er beskrevet flere steder her i denne tråden tidligere, men du må lete litt. Den er god og mild. Litt søt med innslag av mørk sjokolade. Litt kjedelig kanskje etter mitt syn. Brun snus, ikke sort på farge. Konsistens omtrent som General.Grei å bake.

Lenke til kommentar

Blå har vært på markedet lenge. Far min brukte den da han var i førstegangstjenesten, og det er nesten 30år siden.

Selv har jeg bare prøvd Blå en gang, og det ble nok både første og siste. Mulig jeg var uheldig, men boksen jeg fikk var helt forferdelig dårlig. Tok en prell og kastet resten av boksen.

Lenke til kommentar

Mottok en mail fra en Swedish match-representant tidligere i dag hvor han oppklarer noen av "mytene" brukere har skrevet rundt hvitsnus i denne tråden. Slenger opp mailen på førstesiden.

Takk så mye til Nils fra SM.

Herlig. Ser ut til at informasjonen jeg har fått viser seg å være feil. Fint å få det oppklart fra offisielt hold :)

Lenke til kommentar

Blå har vært på markedet lenge. Far min brukte den da han var i førstegangstjenesten, og det er nesten 30år siden.

Selv har jeg bare prøvd Blå en gang, og det ble nok både første og siste. Mulig jeg var uheldig, men boksen jeg fikk var helt forferdelig dårlig. Tok en prell og kastet resten av boksen.

Du burde gi den en sjanse til, den er faktisk veldig god !

• Liker 1
Lenke til kommentar

Og ditta var blå som vist på bildet? Var såpass god boks at jeg bare siklet etter den. Skal se om jeg ikke får tatt meg en tur ned dit igjen, gir meg ikke før jeg får tak i en slik en.

Godt mulig du var uheldig også, men jeg må nå si at for å virkelig kjøre en snus så må det hvert fall én boks til, ikke bare en pris.

Lenke til kommentar

Og ditta var blå som vist på bildet? Var såpass god boks at jeg bare siklet etter den. Skal se om jeg ikke får tatt meg en tur ned dit igjen, gir meg ikke før jeg får tak i en slik en.

Godt mulig du var uheldig også, men jeg må nå si at for å virkelig kjøre en snus så må det hvert fall én boks til, ikke bare en pris.

Jeg ble heller ikke så begeistret av Blå snusen.. Har lyst å prøve petterøes sin da :) noen som vet om den er å få tak i rundt stavanger?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...