Cryztek Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Dere som påstår at all white portion "gnager" Har dere prøvd skruf stärk white? Syns den er som og pakke en baby rumpe opp i kjeften Lenke til kommentar
Insense Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Skruf Stärk White pakkes vel ikke i stjerneformasjon? Trur det bare var snakk om at white portion som pakkes i stjerneformasjon gnage. Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Det kan jeg tro men rl portion syntes jeg ikke gnagde og den er pakket i stjerne form vet ikke helt sikkert om det er white da Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Det stemmer nok. RL er egentlig ganske myk, men når det kommer til General er den veldig hard. Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Det kan jeg tro men rl portion syntes jeg ikke gnagde og den er pakket i stjerne form vet ikke helt sikkert om det er white da Riktig, RL portion gnager ikke! Den er faktisk veldig god Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Hvordan var blå løs? Så den i dag på meny, men ville ikke kjøpe inntil videre. Var den god? Noen som kan gi en minireview? Lenke til kommentar
guak Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 prøvde general white idag, var søppel. kastet hele boksen men fikk den gratis av en kompis som ikke likte den da, så tapte ingen ting. Lenke til kommentar
Insense Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Når du sier Blå Løs, snakker du om Petterøes Løs? Eller er det en snus som heter Blå? Jeg spør siden det er en kompis av meg som omtaler Petterøes Løs som Blå Løs Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Når du sier Blå Løs, snakker du om Petterøes Løs? Eller er det en snus som heter Blå? Jeg spør siden det er en kompis av meg som omtaler Petterøes Løs som Blå Løs Petterøes heter vel bare blå nå? Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Ja-nei, du har Tiedemanns Blå, mens Blå er et annet merke igjen. Blå er lagd av FL, men begge er eid av BAT noe som skaper litt forvirring. Petterøes Blå blir vel kalt Tiedemanns Blå nå Blå (FL) har en sort boks med "Blå" skrevet på. Aner ikke hvordan Tiedemanns Blå ser ut. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Tiedemann har vel kjøpt opp petterøes? Eller var det omvendt? Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Aner ikke, blå boks som ser litt stusselig ut. Veldig fin, men litt matt. Skal visst hva smak av mørk sjokolade. Står bare blå på den, ikke noe mer. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Tiedemann har vel kjøpt opp petterøes? Eller var det omvendt? British American Tobacco kjøpte opp Tiedemanns. Petterøes er bare et merke Tiedemanns (nå BAT) har, på samme måte som at Fanta er et merke Coca Cola har. Dette er Blå produsert av Fiedler & Lundgren. Lenke til kommentar
Insense Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Ser boksen slik ut? Bilde Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Skikkelig godt med en løs snus nå etter en pølse med Skruf Sterk Pose. Lenke til kommentar
Insense Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Det kan jeg tenke meg. Jobber med ei pølse General Portion nå. Jeg tenkte det skulle bli godt med portion etter ei uke på Roskilde i ca. 30 grader og sol med varm General Løs, så kjøpte ei pølse på tax-free. Nå er det ingenting jeg gleder meg til mer enn å komme tilbake til løs snus, ettersom jeg ikke kjenner noen som helst av General Portion nå Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Nydelig boks! Skal visst være ganske så ny på markedet. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Kompisen min kommer hjem med et tårn med N&J til meg i dag, oh happy day Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Kompisen min kommer hjem med et tårn med N&J til meg i dag, oh happy day Pose regner jeg med? Har ikke sett løs varianten på en god stund nå. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Stemmer det Har vel prøvd løsen en gang eller noe tidligere, men sitter nok i samma båt som deg når det ikke gjelder å ha sett de på en stund. Tatt ut av produksjon? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå