Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

når jeg gikk på barneskolen husker jeg at vi hadde en lærer som snusa.

Han fikk ikke lov å snuse i timene, men i friminutt osv var det ikke no problemo.

Men hvis det er på det værste så kan du vell bare lirke opppi en liten røver ^^

Som jeg tenkte ;-) Får prøve meg på et par skjulte og røyk til backup da, så kommer jeg meg sikkert igjennom neste år også :-)

Lenke til kommentar

når jeg gikk på barneskolen husker jeg at vi hadde en lærer som snusa.

Han fikk ikke lov å snuse i timene, men i friminutt osv var det ikke no problemo.

Men hvis det er på det værste så kan du vell bare lirke opppi en liten røver ^^

Som jeg tenkte ;-) Får prøve meg på et par skjulte og røyk til backup da, så kommer jeg meg sikkert igjennom neste år også :-)

Jeg tenkte å ikke være noen moral-type her, men i dette tilfellet greier jeg ikke å la vær. :)

Jeg synes ikke snus hører hjemme noe sted i en barneskoleklasse. Du husker kanskje hvor mye du selv synes unge vikarer/lærere var kule på barneskolen? Vel, nå er du en, og da er det ditt ansvar å stå fram som et godt forbilde.

Uansett hvor mye vi synes snus er godt osv i denne tråden, så kan vi være enige om at det er bedre og ikke snuse, enn å snuse.

Lenke til kommentar

jeg hadde en lærer på barneskolen, han ga faen i snusing i timene. Han hadde store skiller på buksene sine som du så at det var en snusboks. han gikk med store snusmengder i leppa, mens vi hadde matte å sånn. han gadd ikke hente kaffe fra lærerverelse heller, han tok med seg hele kaffetrakteren inn i klasserommet .

Lenke til kommentar

ah, da var det ekstra sterk. men skal ikke si at jeg merket nikotinen noe veldig, og jeg hadde den oppi i litt over 1 time. :p men anyway, tenkte på å prøve general løs som neste snus, har aldri bakt før, men jeg liker general smaken. :p (blir kalt nub fordi jeg liker general og ikke skruf av venner :p) men skal prøve lucky strike bold først, noen som har noe å si på den her?

Lenke til kommentar

ah, da var det ekstra sterk. men skal ikke si at jeg merket nikotinen noe veldig, og jeg hadde den oppi i litt over 1 time. :p men anyway, tenkte på å prøve general løs som neste snus, har aldri bakt før, men jeg liker general smaken. :p (blir kalt nub fordi jeg liker general og ikke skruf av venner :p) men skal prøve lucky strike bold først, noen som har noe å si på den her?

Både skruf og general ser jeg på som "entry level" eller "fjortis snus" som man gjerne starter med på ungdomsskolen for og være "kul" Men og like ett annet merke vill jeg i dit tilfelle kalle "expert" :p

Endret av Cryztek
Lenke til kommentar

Vesentlige forskjeller mellom de to.

Sterk er i hvit pose og er lagt i stjerneformasjon, noe som får snusen til å gnage i overleppa.

Ekstra sterk er i vanlig pose og hivd oppi boksen.

Det du sier er at white portion gnager mer enn brown (vanlig) portion?

bare fordi den ligger i start formation? Noen kilder eller argumenter for at dette stemmer?

Lenke til kommentar

Jeg bruker ikke white protion selv. Men vet at det kan hjelpe å knpise portionen et par ganger før du putter den i, eller å legge portionen i munnen og bite mykt over den før du legger den i overleppa for å ungå at den skal gnage,

Endret av Insense
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Jeg pleier alltid å "bake" litt på porsjonen med fingrene sånn at innholdet blir mykere.

Gjør akkurat det samme selv. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...