Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er godt. Synes dog ikke nikotinsjokket er noe godt. Kvalmende og svimmelgjørende.

De fleste nyter nikotinsjokket sitt

De fleste nyter vell ikke nikotinsjokket sitt akkurat da du blir kvalm, trøtt og veldig svimmel.. De verste tilfellene så spyr du..

Er herlig hvis du ikke har snust på en stund og tar deg en sterk porsjon/løs og kjenner at du blir små svimmel. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forstår ikke heller det med nikotinsjokk. Ekstra sterk snus gjør meg kvalm og uvel og det er kun ubehagelig.Så jeg kjøper aldri det. Ellers har jeg aldri opplevd noe som kan kalles nikotinsjokk. Kjenner suget etter snus når jeg ikke har det, men tror det er vel så mye psykisk avhengighet. Jeg har snust i mange år, og røykte også før og noe niotinsjokk har jeg aldri opplevd.

Lenke til kommentar

Forstår ikke heller det med nikotinsjokk. Ekstra sterk snus gjør meg kvalm og uvel og det er kun ubehagelig.Så jeg kjøper aldri det. Ellers har jeg aldri opplevd noe som kan kalles nikotinsjokk. Kjenner suget etter snus når jeg ikke har det, men tror det er vel så mye psykisk avhengighet. Jeg har snust i mange år, og røykte også før og noe niotinsjokk har jeg aldri opplevd.

Regner med at du bare har snusa mocca og røyka prince gold?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nei langt i fra. Snusa General løs i mange år før jeg gikk over til RL. Nesten 1 boks til dagen. Da jeg røyka var det både rullings og sigaretter. Alt ettersom. Petterøs 3 og prince mild. Så jeg tror ikke det har noe med det å gjøre. Takket være snus har jeg vært røykfri i 7 år. Men nikotinsjokk? Nei det har jeg aldri opplevd med mindre det er det som gjør deg småkvalm og uvel. Da vil jeg helst slippe.

Lenke til kommentar

Nei langt i fra. Snusa General løs i mange år før jeg gikk over til RL. Nesten 1 boks til dagen. Da jeg røyka var det både rullings og sigaretter. Alt ettersom. Petterøs 3 og prince mild. Så jeg tror ikke det har noe med det å gjøre. Takket være snus har jeg vært røykfri i 7 år. Men nikotinsjokk? Nei det har jeg aldri opplevd med mindre det er det som gjør deg småkvalm og uvel. Da vil jeg helst slippe.

Nikotin sjokk gjør deg avslappet og svimmel. Prøv å skrubbe litt hockeypuler under leppa og hive i en stor klyse snus og vent litt, du kommer ikke til å angre.

Lenke til kommentar

Nikotin sjokk gjør deg avslappet og svimmel. Prøv å skrubbe litt hockeypuler under leppa og hive i en stor klyse snus og vent litt, du kommer ikke til å angre.

nikotinsjokk er ikka bare at du blir avslappet og svimmel. første gang jeg prøvde snus for noen år siden, prøvde jeg skruf sterk, og jeg ble kvalm og sikkelig dårlig en stund. ble gangske sjelven i bena også... er vel eneste ubehagelige opplevelsen av snus jeg har hatt, bortsett fra at det går veldig mye penger på det...

Lenke til kommentar

Altså, nikotinsjokk oppleves forskjellig. Noen tåler det, andre ikke. Tydligvis.

det har nok mye med hvor vant kroppen er med nikotin ja... sjokk betyr vel bare at kroppen får en større dose enn vanlig, eller av ett stoff som aldri har blitt konsumert av personen. men at nikotinsjokk kan oppleves for mange som veldig ubehagelig er helt sikkert, og da mener jeg at man skal si noe når folk kommer med triks for å fremprovosere ett sjokk da det er flere mindreårige her inne.

Har sett ett par innlegg her inne som sier " har tenkt å begynne....." og det er jo greit nok, men det er kjedelig å bli skikkelig uvell av snusen noe som er meget mulig for mange om de begynner med sterk snus, eller prøver å fremprovosere ett nikotinsjokk ;)

Lenke til kommentar

Nikotinsjokk er veldig behagelig syns jeg. Men for mange år siden hang jeg over do om jeg ikke hadde frisk luft i lungene ved bruk sterksnus.

jeg vet ikke helt om vi er enige her på forummet hva nikotinsjokk er... jeg mener selv at jeg bare har hatt det en gang, selv om jeg har snust en del år nå. Var småsvimmel når jeg begynnte å snuse, og avslappet blir du vel uansett, jeg går ivertfall ganske anspent rund omkring om jeg ikke har en snus under leppa etter noen timer i våken tilstand.

Lenke til kommentar

Nikotinsjokk er veldig behagelig syns jeg. Men for mange år siden hang jeg over do om jeg ikke hadde frisk luft i lungene ved bruk sterksnus.

jeg vet ikke helt om vi er enige her på forummet hva nikotinsjokk er... jeg mener selv at jeg bare har hatt det en gang, selv om jeg har snust en del år nå. Var småsvimmel når jeg begynnte å snuse, og avslappet blir du vel uansett, jeg går ivertfall ganske anspent rund omkring om jeg ikke har en snus under leppa etter noen timer i våken tilstand.

Vi er vel enig om hva nikotinsjokk er, men sjokket må jo egentlig være av en viss grad før det er verdig navnet.

Lenke til kommentar

Jeg synes det er godt. Synes dog ikke nikotinsjokket er noe godt. Kvalmende og svimmelgjørende.

De fleste nyter vell ikke nikotinsjokket sitt akkurat da du blir kvalm, trøtt og veldig svimmel.. De verste tilfellene så spyr du..

Er herlig hvis du ikke har snust på en stund og tar deg en sterk porsjon/løs og kjenner at du blir små svimmel. :)

Jeg vil ikke kalle det et rent nikotinsjokk.. Vil heller si at det er effekten av snusen du kjenner, og at kroppen ikke får et rent niktinsjokk..

Lenke til kommentar

Jeg vil ikke kalle det et rent nikotinsjokk.. Vil heller si at det er effekten av snusen du kjenner, og at kroppen ikke får et rent niktinsjokk..

helt enig med deg der ;) skal liksom litt til for at det skal kalles ett sjokk... kan kansje kalle det nikotinberuselse isteden ;)

Lenke til kommentar

Prøvde ettan løs her for ikke så lenge siden, folk sier det er noe av det samme som general løs men syntes den var ganske forskjellig.

Folk har ofte feil, for de to er vidt forskjellig!

Har fulgt med på Snustråden siden v5.0 eller noe, men har postet fint lite, men nå passer det seg fint med en liten bump fra min side igjen;

Skal begynne å jobbe i barneskole fra og med høsten av, og hvis du ikke har skjønt hva jeg lurer på enda er det enkelt og greit;

Hva er skolers generelle syn på bruk av tobakk (snus / røyk / div(?)) hva gjelder arbeidstid?

Før du sier "Mnja, *smatt smatt* du kunne vel bare.... SPURT? *smatt smatt*" må jeg få lov å si at hvis jeg spør har jeg allerede "avslørt" at jeg snuser, og det gidder jeg ikke, for da må jeg lønne meg med 2 røyk om dagen og det er fintlite moro.

Snusa i hele fjor da jeg jobbet i barnehage, og ingen merket, nevnte eller lignende i det hele tatt fordi det ikke synes. Men hvis jeg slipper styret med å gjemme det så er det win-win.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...