Skrujernet Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 noen som vet om man må ha reservert plass på 'flæskbussn' i trondheim? er tom for snus, og trenger derfor en sverige tur snarest mulig. Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Husker han fra tidligere i tråden ja, men jeg mener han er seriøs og trenger å settes litt på plass. Vel, hva med et svar kanskje? Har du prøvd LS Nites? Kan forøvrig ikke fatte hvorfor jeg "trenger å settes litt på plass", ut i fra den generelle tonen i denne tråden. Hadde det hjulpet på humøret om jeg slang på noen emoticons, kanskje? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Jeg kommer ikke til å svare på innlegget ditt. Du vet det er ingen som tvinger deg til å lese det du ikke liker i tråden. Hva med å rapportere det eller ta det opp med trådstarter istedet for å leke kjekkas og kalle andre folk fjortiss? Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Jeg kommer ikke til å svare på innlegget ditt. Du vet det er ingen som tvinger deg til å lese det du ikke liker i tråden. Hva med å rapportere det eller ta det opp med trådstarter istedet for å leke kjekkas og kalle andre folk fjortiss? Vel, nå skrev jeg vel at jeg ikke hadde lest de siste 30 sidene da, jeg var bare genuint interessert i om folk hadde fått sjekket ut LS Nites. Det må da være en grense for hårsårhet, vel? (ta en titt på disse 30 sidene som jeg nå har lest....!) Dessuten brukte jeg uttrykket "fjortis" ikke "fjortiss". FWIW. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Så om du ikke leser det, hva er problemet ditt da? Fortsetter ikke denne diskusjonen videre i denne tråden. Kan ta det på pm, men det får bli i morgen siden jeg legger meg nå Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Noen anbefalinger på grovsnus porsjon? Blir man fort lei? Eller går det ett tårn av det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Noen anbefalinger på grovsnus porsjon? Blir man fort lei? Eller går det ett tårn av det? Gikk ganske fort lei den, ett par bokser holdt for meg Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Etter fire år fast med general løs trenger jeg å bevege meg over på litt annet som en pause, starter opp med snus igjen til høsten da jeg har en "periode av" nå for å teste min egen tålmodighet. Noen anbefalinger til både løs og porsjon for en som forguder general løs? G:ES var temmelig god, men den gjorde ikke susen for min del, gikk temmelig lei den i kulda. Da er det kun kjære G:L som gjelder. Likte for øvrig noen uker med GR porsjon, tenkte å ta meg noen bokser med løsen deres, men den er ikke slik som man går lei så fort? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Thunder er en fin snus som jeg har brukt mye av i det siste, spesielt original snusen. Skruf har en god konsistens og effekt, men mange liker ikke smaken/lukten av den. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 (endret) Thunder er en fin snus som jeg har brukt mye av i det siste, spesielt original snusen. Skruf har en god konsistens og effekt, men mange liker ikke smaken/lukten av den. Driter i effekten, får som regel nikotindosa mi da jeg snuser to porsjoner av gangen og 1-1,5 bokser porsjon om dagen om jeg snuser porsjon, bytter hver time. Smaken, konsistinensen og aromaen må være riktig, lukta trenger ikke å være så veldig god - at den ikke renner også. Skruf var noe herk, likte tranebær litt, men gikk lei etter én boks. Endret 9. juli 2010 av Balto Lenke til kommentar
guak Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Etter en liten stund med n&j vil jeg bare teste en annen snus, har ikke prøvd så mye forskjellig. Tenkt mest på Gøteborgs rapé eller 02, anbefalinger? Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Etter en liten stund med n&j vil jeg bare teste en annen snus, har ikke prøvd så mye forskjellig. Tenkt mest på Gøteborgs rapé eller 02, anbefalinger? Jeg likte 01 veldig godt, usikker på 02 da jeg ikke liker sterk snus så godt (liker å fylle leppen) så ja, GR må være valger for min del, MEN den tørker veldig fort ut leppen, må dyppe porsjonen i vann først. Lenke til kommentar
guak Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 hva er forskjellen på 01 og 02? nicotin innhold? blir vell en av hver da, så får jeg testa begge. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Har du prøvd Ettan, Balto? Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Jeg synes det er godt. Synes dog ikke nikotinsjokket er noe godt. Kvalmende og svimmelgjørende. De fleste nyter nikotinsjokket sitt De fleste nyter vell ikke nikotinsjokket sitt akkurat da du blir kvalm, trøtt og veldig svimmel.. De verste tilfellene så spyr du.. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Voldsomme nikotinsjokk folk får da. Selv synes jeg det bare er godt. Kan bli for ille da, men det oppnår jeg bare med røyk. Har aldri vært i nærheten av å spy da men. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 hva er forskjellen på 01 og 02? nicotin innhold? blir vell en av hver da, så får jeg testa begge. 02 er strong og 01 er original ja. Kjøpte med meg et halvt tårn med N&J og et halvt tårn med 02, ble vel ikke noen direkte overraskelse over at det har gått mer av N&j. 02 er helt grei tho, blir bare litt fort lei. Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 hva er forskjellen på 01 og 02? nicotin innhold? blir vell en av hver da, så får jeg testa begge. 02 er strong og 01 er original ja. Kjøpte med meg et halvt tårn med N&J og et halvt tårn med 02, ble vel ikke noen direkte overraskelse over at det har gått mer av N&j. 02 er helt grei tho, blir bare litt fort lei. Lei 02? Syntes det er den beste posesnusen jeg Har bare smakt N&J den svarte men syntes ikke den var no særlig Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 (endret) hva er forskjellen på 01 og 02? nicotin innhold? blir vell en av hver da, så får jeg testa begge. 02 er strong og 01 er original ja. Kjøpte med meg et halvt tårn med N&J og et halvt tårn med 02, ble vel ikke noen direkte overraskelse over at det har gått mer av N&j. 02 er helt grei tho, blir bare litt fort lei. Lei 02? Syntes det er den beste posesnusen jeg Har bare smakt N&J den svarte men syntes ikke den var no særlig Ikke misforstå, den er veldig god, men jeg har en tendens til å bli lei forskjellige snus ganske fort, noe som ikke er tilfelle med N&j Enig med at N&J black er noe piss, N&J er noe helt annet, anbefales! Endret 10. juli 2010 av Muffinss Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 hva er forskjellen på 01 og 02? nicotin innhold? blir vell en av hver da, så får jeg testa begge. 02 er strong og 01 er original ja. Kjøpte med meg et halvt tårn med N&J og et halvt tårn med 02, ble vel ikke noen direkte overraskelse over at det har gått mer av N&j. 02 er helt grei tho, blir bare litt fort lei. Lei 02? Syntes det er den beste posesnusen jeg Har bare smakt N&J den svarte men syntes ikke den var no særlig Black portion er no drit!! Den orginale N&J er best uten tvil og den beste portion som er på markedet, mens Thunder ligger på 2. and Montecristo på 3. IMO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå