Trollfjes Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Tja, alt etter behovet. Om sommeren snuser jeg vel max 3 bokser i uken, helst 2. På vinteren går det 3-4 bokser, alt ettersom hva jeg driver med osv. Lenke til kommentar
petter1234man Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Tja, alt etter behovet. Om sommeren snuser jeg vel max 3 bokser i uken, helst 2. På vinteren går det 3-4 bokser, alt ettersom hva jeg driver med osv. I det siste så har det bare blitt mere og mere snus på meg ... Lenke til kommentar
Melk styrker kroppen Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Er sommerferie her i gården så det går en del mer enn det pleier ja. Kanskje 4 bokser i uka hvis det blir for ille Prøver å holde meg nedpå 3, men vanlig vis er det 2 i uka Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Ser ikke poenget med å snuse da. Jeg venter jevne mellomrom og får meg heller et skikkelig nikotinsjokk fremfor å kun dekke behovet mitt. Det er både billigere og bedre! Snuser 1 til 0,5 bokser i uken. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Jeg synes det er godt. Synes dog ikke nikotinsjokket er noe godt. Kvalmende og svimmelgjørende. Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Jeg synes det er godt. Synes dog ikke nikotinsjokket er noe godt. Kvalmende og svimmelgjørende. De fleste nyter nikotinsjokket sitt 1 Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Hmm, har ikke snust på én uke og fire dager nå, problemet er ikke å slutte, men det at jeg VIL snuse. Noen andre som erfarer det? Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Hmm, har ikke snust på én uke og fire dager nå, problemet er ikke å slutte, men det at jeg VIL snuse. Noen andre som erfarer det? Ja, dette er også grunnen til at jeg snuser og ikke har gitt meg. Ønsker ikke å slutte, jeg nyter det. 1 Lenke til kommentar
guak Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 sitter nå med en n&j i leppa, nyyyyyyyter det 1 Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 sitter nå med en n&j i leppa, nyyyyyyyter det Det er en av de beste porsjon snusene, helt klart. Har alltid hatt lyst til å prøve løsen, men den er enten ute av produksjon eller så er den bare et sjeldent syn.. :/ 1 Lenke til kommentar
guak Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 mm. av det jeg har smakt liker jeg den helt klart best. menne, tips til en annen porsjon snus som jeg kan prøve? ikke skruf, helt forferdelig snus i mine øyne. som er lett og få tak i? Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 (endret) sitter nå med en n&j i leppa, nyyyyyyyter det Det er en av de beste porsjon snusene, helt klart. Har alltid hatt lyst til å prøve løsen, men den er enten ute av produksjon eller så er den bare et sjeldent syn.. :/ Den har jeg tittet på også, er i Drøbak å besøker familien og skal ut og titte etter løs da EDIT: Ikke tittet på, men etter* xD Endret 8. juli 2010 av GeneN Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Hmmm...ingen av dere fjortisene som har oppdaga Lucky Strike Nites enda? Eller er det bare meg som ikke har orket å pløye meg gjennom de 30 siste sider med "åssen skal jeg unngå å bli ferska med snus, jeg er bare 12 år gammel" eller "hvor mye koster et tårn med Skruf i Sverige?" eller "fy faen, digg med en iskald prell under leppa nå!!" Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Hmmm...ingen av dere fjortisene som har oppdaga Lucky Strike Nites enda? Forventer du et svar med den tonen der? Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Er Montecristo en kvalitetsnus? Jeg tenker på at tobakken er fra selveste Cuba, og Montecristo-sigarene er jo meget gode... Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Er Montecristo en kvalitetsnus? Jeg tenker på at tobakken er fra selveste Cuba, og Montecristo-sigarene er jo meget gode... Jeg synes den er veldig god, men er lei den etter en boks. God og kjøpe nå og da Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2010 Hmmm...ingen av dere fjortisene som har oppdaga Lucky Strike Nites enda? Forventer du et svar med den tonen der? Rolig, Tweed er en velkjent troller. Ikke noe å bry seg med. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Husker han fra tidligere i tråden ja, men jeg mener han er seriøs og trenger å settes litt på plass. Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Husker han fra tidligere i tråden ja, men jeg mener han er seriøs og trenger å settes litt på plass. Ta deg en pris og ignorer arrogante frekkaser Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Er Montecristo en kvalitetsnus? Jeg tenker på at tobakken er fra selveste Cuba, og Montecristo-sigarene er jo meget gode... Montecristo er god, ble lei noen par bokser.. Men god sånn iblant.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå