Gjest Slettet+981287349 Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Ikke fortell dem det om du er 13år. Slutt nå når du har sjangsen, ellers forsvinner bare mer og mer penger. Stol på meg, jeg vet det. Slutt nå mens du kan. Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Trenger foreldre å vite det da? Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Altså, utrolig kjekt å kunne snuse uten å få angst for foreldre vil jeg si. Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Ikke fortell dem det om du er 13år. Slutt nå når du har sjangsen, ellers forsvinner bare mer og mer penger. Stol på meg, jeg vet det. Slutt nå mens du kan. Kloke ord, fra en Iskall mann Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Trenger foreldre å vite det da? Det positive med at foreldrene dine vet det, er at de ikke finner det ut selv og du slipper "preken" om ditt og datt. De vil finne det ut etterhvert når mora til en kompis sier det til mora di, tennene dine blir mer misfarget å du trenger plutselig 80kr mer i ukepenger osv. Kloke ord, fra en Iskall mann Hehe, har snuset siden jeg var 13-14år selv, å er 18år nå. Kan ærlig innrømme at det var dumt å begynne med det, alle pengene jeg egentlig kunne spart Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Begynte å snuse som 13 åring selv, nå har jeg snusa i to år og det var for bare noen måneder jeg fortalte det. De hadde jo funnet en del snusbokser opp etter åra, men jeg sa jeg hadde gitt meg. Fikk til slutt min mor til å gå med på å kjøpe for meg, en gang i uka. Vi fant ut at den beste måten å gjøre det på var at jeg gjorde husarbeidet som alltid i før, men istedet for at jeg fikk en femtilapp hver lørdag så vasket jeg andre etasje i tilegg og fikk en boks snus. Etter litt tilpassing har jeg endelig lært meg å spare på snusen i en hel uke også, så den økonomiske parten er ikke et problem i mine øyne så lenge jeg greier å holde forbruket sånn passe. Anbefaler også det samme til alle "mindreårige" som vil fortelle foreldrene sine, at husarbeid er en kjekk inntekt 1 Lenke til kommentar
petter1234man Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Mamma røyker, pappa røyker å søstra mi røyker, så var ikke så veldig stress at jeg snuste : D Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 For min del sliter jeg med å finne en løsning på å fortelle foreldre dog det ikke er lange stønna til jeg er myndig. Bare et par måneder. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2010 -Tråden er hovedsakelig forbeholdt brukere over 18år. Dere vet hva dette betyr. Lenke til kommentar
nortridge Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Noen som vet hvor man kan kjøpe Hawken i Oslo? Lenke til kommentar
guak Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 vet det, var ikke meningen i utgangspunktet å si hvor gammel jeg var. men uans, har økonomien, bruker vell 1 og en halv boks i uka, som jeg ikke har problemer med å betale. slutte er ikke en mulighet, da jeg ikke har lyst og ikke kommer til og klare det. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2010 La inn anmeldelse av Skruf ekstra sterk på trådens førsteside. Anmeldelsen skrevet av gent0805. Ser ut til at spoilertagsa slo seg vrang, om dette ikke løses av seg selv ser jeg på det til helga. Lenke til kommentar
petter1234man Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 1 og en halv boks i uka er veldig lite, tror ikke du hadde hatt noe problem med å slutte Lenke til kommentar
petter1234man Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 btw, er det noen som vet hvor mye nikotin det er i skruf stark portion ? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Hmm.. Var det sånn at det var 8 i orginal og 12 i sterk. Ble usikker. Står vel en oversikt en plass i 1. post som du skal ha lest. Du missa det sikkert bare første gangen. Lenke til kommentar
petter1234man Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Hmm.. Var det sånn at det var 8 i orginal og 12 i sterk. Ble usikker. Står vel en oversikt en plass i 1. post som du skal ha lest. Du missa det sikkert bare første gangen. ja samma egentlig Lenke til kommentar
nortridge Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 1 og en halv boks i uka er veldig lite, tror ikke du hadde hatt noe problem med å slutte Hva er det som er "vanlig"? Etter å ha røyka 20 om dagen i mange år, så er jeg ganske stolt over og nå snuse i underkant av to bokser i uka. Mulig jeg kan greie å slutte uten store problemer, men snus/nikotin er digg. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Jeg snuser nå tre løs bokser i uka og kan si med det at jeg har snust i fire år og har null problemer med å slutte, dog jeg kjenner suget og at det klør under leppa. Lenke til kommentar
guak Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 eh, det vil være et problem for meg og slutte. har gått uten snus i to dager nå, og jeg kjenner jeg blir irritert av hver minste ting, og tenker på snus titt og ofte. heldigvis blir det en boks n&j imorgen. n&j <3333 Lenke til kommentar
petter1234man Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 1 og en halv boks i uka er veldig lite, tror ikke du hadde hatt noe problem med å slutte Hva er det som er "vanlig"? Etter å ha røyka 20 om dagen i mange år, så er jeg ganske stolt over og nå snuse i underkant av to bokser i uka. Mulig jeg kan greie å slutte uten store problemer, men snus/nikotin er digg. jeg snuser 3 og en halv boks i uka, men det spørs jo egentlig fra person til person hvor mye de snuser. eh, det vil være et problem for meg og slutte. har gått uten snus i to dager nå, og jeg kjenner jeg blir irritert av hver minste ting, og tenker på snus titt og ofte. heldigvis blir det en boks n&j imorgen. n&j <3333 det er de første dagene ute snus som er verst, jeg har vert blakk noen ganger, å da pleier suge å gå over etter 3 dager eller no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå