Gavekort Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Jeg kjøper Thunder, for da bryr jeg meg ikke om den renner. Det blir innkjøp av to bokser idag, hvilke blir det? Tror den ene blir Thunder Wintergreen! Nr.2 er deres valg! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Mocca! Just kidding^^ South State er en snus med god smak som jeg ikke har sett på lenge Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 (endret) Thunder Frosted eller Jakobssons Wintergreen (om du finner, og hvis du finner, si hvor i denne tråden), eller evt. Jakobssons Ice Fruit som de selger overalt på svinesund. Smud:) Endret 5. juli 2010 av bluechamp Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Mocca ja! Har aldri prøvd den og kommer aldri til å prøve den. Jeg fikk ikke sett etter Jakobssons, dessverre. Skal spørre neste gang. Lenke til kommentar
nortridge Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Noen har som blir irritert i halsen av Gøteborgs Rapè? Det blir jeg. synes heller ikke noen om smaken på den. Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 anbefaling av posesnus som IKKE er white/tørr, tilsvarende Göteborgs Rapé i styrke? White gjør det ikke helt for meg, tørker ut munnhulen... Blir for dumt å dynke GR i vann før jeg tar den i munnen, men må jo bruke opp de boksene jeg har Litt sur smak er det på den også.. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 General original, Skruf original? Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 kjedelig at ikke GR kommer i vanlig porsjon.. utrolig god smak de første 10 minuttene på whiten, men det er som du sier, den tørker ut munnhulen. Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Noen har som blir irritert i halsen av Gøteborgs Rapè? Det blir jeg. synes heller ikke noen om smaken på den. Ikke i halsen, men i overleppa(Der jeg har snusen). Lenke til kommentar
nortridge Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 General original, Skruf original? Skruf er så kjedelig! Uenig. Skrufen har en bedre smak og lukt enn general. Generalen er ganske traust egentlig IMO Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Helt motsatt for meg, skruf lukter myye verre enn general! Herlig at det finnes mange sorter, en som passer alle kinda :> Lenke til kommentar
Daniel09 Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Synes Heller ikke noe om Gøteborg Rape portion. Smaker surt ja, rett og slett. Veldig rart i grunn all den tid løsen til Gøteborg Rape er så god, og heller har en lett søtlig smak. Er vel det samme som med RL. Nydelig løssnus, portionesnusen derimot er det få som liker. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Skruf er den mest nøytrale og "chille" snusen imo. Ikke noen smak annet enn snus på den. General skal smake lakris/sitron-aktig, smaker ikke det i det hele tatt, bortsett fra løs vel og merke da. Lenke til kommentar
Daniel09 Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 (endret) Skruf portion har faktisk innslag av ROSE olje og bergamot. Den klart beste portion snusen etter mitt syn. Blir aldri lei den. http://www.snustest.com/skruf-portion.php Ellers ikke no lakris i Generalsnusen. Hverken løs eller porsjon. Da må du til Røda Lacket. General Portion: slightly peppery with hints of citrus Skruf Orginal portion: natural aromas from rose oil and bergamot. Endret 5. juli 2010 av Daniel09 Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Skruf portion har faktisk innslag av ROSE olje og bergamot. Den klart beste portion snusen etter mitt syn. Blir aldri lei den. http://www.snustest.com/skruf-portion.php Ellers ikke no lakris i Generalsnusen. Hverken løs eller porsjon. Da må du til Røda Lacket. General Portion: slightly peppery with hints of citrus Skruf Orginal portion: natural aromas from rose oil and bergamot. Går det ann å bestille snus fra http://www.snustest.com/ uten problem med tollen eller andre ting? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Det er ikke lov til å bestille snus inn til Norge. Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Det er ikke lov til å bestille snus inn til Norge. Jeg liker Norge bare mer og mer.............. Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Det er ikke lov til å bestille snus inn til Norge. Det tror jeg er feil. Er vel lov, men du sparer ikke noe fordi du må betale tollgebyr og mva på hele leveransen, uansett hvor mye det er. Du må fysisk flytte det fra Sverige til Norge selv om tollkvotene skal gjelde. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 (endret) Jeg tror han har rett Vi hadde en lang diskusjon noen sider tilbake hvor det ble lagt fram uttalelser fra tollvesenet osv. Det vi kom frem til var at det ikke var lov fordi advarselen måtte være på norsk (). Endret 5. juli 2010 av raid2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå