Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!

Anbefalte innlegg

Kjøpte en General Sterk White i dag. Virker som en god snus. Og veldig fancy stjerneformasjon, ja. :p

Yeah, jeg digger denne snusen. Har 3 bokser igjen av den nå. Perfekt smak, god styrke og hvit porsjon = VINN :D

jeg pleier da vanligvis å stokke om snusen i posene og fordele det jevnt. er ikke så fan av dette "to snus samtidig" greiene

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er egentlig den store hypen rundt white snus?

1. jeg opplever at min General Sterk renner MYE mer enn f. eks. Skruf Sterk, vanlig

2. får man like god effekt når all snusen er kladda i midten?

3. mer behagelig å ha en myk pose under leppa, og ikke en hard en :p

Lenke til kommentar
det er stygt at man må være 18 for å kjøpe tobakk :(

Så aldeles ikke.

Jo lavere aldersgrense, jo mer folk begynner i ung alder.

Og i ung alder tenker du mer på å være kul enn på konsekvensene av det du gjør, ergo vil lavere aldersgrense resultere i et mye høyere antall snusere.

Jeg er under 18, men får fortsatt kjøpt, men skulle kanskje ønsket at jeg aldri fikk tak i snus, sånn at jeg ikke fikk begynne. Når jeg første har begynt så får jeg ta konsekvensen av at jeg startet, og ikke begynne å whine over at jeg ikke får kjøpt overalt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Pluss at nikotin visstnok hemmer vekst, så om en begynner for tidlig kan en ende som en liten raring med lys stemme.

Er litt i tvil på den der.

Her står det noe annet:

Ut fra det vi vet i dag er det ingenting som tyder på at snus hemmer veksten av penis eller påvirker høyden.
Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar
Pluss at nikotin visstnok hemmer vekst, så om en begynner for tidlig kan en ende som en liten raring med lys stemme.

Rapè hvit finnes i norge ja, kan ikke huske å ha sett annet enn hvit porsjon faktisk. Løs solgtes før, men ikke sett på 4-5år.

Tviler på den, har røykt fast i et år og har vokst fra 1,80 til 1,92 under denne perioden. Men om det faktisk hemmer vekst kan det godt slå til nå for min del, er høy nok. ;)

Lenke til kommentar

Det hemmer ikke vekts, men det hemmer utviklingen av dopamin systemet som er i utvikling før man er tenåring. Så hvis en 0-12 åring begynner å røyke kan det få betydelige utslag på hvordan han oppfatter glede i verden.

På house sesong 5 episode 6 ser man hva som skjer med folk som ikke har et fungerende dopamin system ;)

Lenke til kommentar
Det hemmer ikke vekts, men det hemmer utviklingen av dopamin systemet som er i utvikling før man er tenåring. Så hvis en 0-12 åring begynner å røyke kan det få betydelige utslag på hvordan han oppfatter glede i verden.

På house sesong 5 episode 6 ser man hva som skjer med folk som ikke har et fungerende dopamin system ;)

bullshit

Lenke til kommentar

Kilde?

Jeg har ingen, derfor jeg skrev visstnok. Det er noe noen har fortalt meg, lurer på om det var en naturfaglærer, men ikke noe jeg har sett papirer på.

Lenke til kommentar

Det er vel ikke lov å ha tilbud på snus? Den lokale sjappa her selger Röda Lacket porsjon til 20kr boksen og Onico til en 10-er. Grunnen er at de gikk ut på dato for litt over en mnd siden.

Endret av Olum
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...