Daniel09 Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Ellers var skuffelsen stor med de 5 boksene RL løs jeg også kjøpte med meg. De var halvtørre, og slett ikke slik som RL skal være. Nedtur og det fra selve snusens hjemland. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Ellers var skuffelsen stor med de 5 boksene RL løs jeg også kjøpte med meg. De var halvtørre, og slett ikke slik som RL skal være. Nedtur og det fra selve snusens hjemland. Hva er datostemplingen på dem? Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Jeg har nå gått rundt i tre forskjellige 7 eleven i Køben, og i alle disse kioskene har de General og grov løs til 32 kroner boksen ! Lenke til kommentar
Daniel09 Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 De går ut 09.08.10. Fult brukelig, har nå samme konsistens som feks General. Drysser litt. Det er rett og slett ikke RL slik jeg elsker den.Mer brunlig på fargen også. Den ene har alt gått rett i bosset. Skikkelig skuff for meg, men Gøteborg Rape løs var fersk og fin. Alle boksene er fra samme butikk. Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 De går ut 09.08.10. Fult brukelig, har nå samme konsistens som feks General. Drysser litt. Det er rett og slett ikke RL slik jeg elsker den.Mer brunlig på fargen også. Den ene har alt gått rett i bosset. Skikkelig skuff for meg, men Gøteborg Rape løs var fersk og fin. Alle boksene er fra samme butikk. Kanskje de har stått i varmen og kost seg i noen dager også putta de den inn i kjøleskapet noen timer før du kom? Lenke til kommentar
Daniel09 Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Nei tror ikke det. Kjøpte dem i går, og la dem i golfbagen som har kjølepose. Åpnet en på ferja bare 1 time etter at jeg kjøpte den og det var ikke samme RL som jeg er vant med.Som sagt ikke dårlig, bare tørrere og mer grovkornet. Kjøpte meg en boks nettopp nå på Rema for å sjekke, og den var bedre men ikke slik som den pleier. Har hendt meg før da jeg snusa General når jeg tenker meg om. Antakelig noe som skjer av og til med løs snus. Sommervarme eller et eller annet. Jeg vet ikke. For flere år siden kjøpte jeg en "råtten" General også. Snusen var bare en svart klump som var skrumpa sammen og luktet rett og slett jævlig. Noe som ikke stemmer fra produsentens side fra tid til annen. Får kose meg med Gøteborg Rape løs en stund til RL er kommet på beina igjen... Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Nei tror ikke det. Kjøpte dem i går, og la dem i golfbagen som har kjølepose. Åpnet en på ferja bare 1 time etter at jeg kjøpte den og det var ikke samme RL som jeg er vant med.Som sagt ikke dårlig, bare tørrere og mer grovkornet. Kjøpte meg en boks nettopp nå på Rema for å sjekke, og den var bedre men ikke slik som den pleier. Har hendt meg før da jeg snusa General når jeg tenker meg om. Antakelig noe som skjer av og til med løs snus. Sommervarme eller et eller annet. Jeg vet ikke. For flere år siden kjøpte jeg en "råtten" General også. Snusen var bare en svart klump som var skrumpa sammen og luktet rett og slett jævlig. Noe som ikke stemmer fra produsentens side fra tid til annen. Får kose meg med Gøteborg Rape løs en stund til RL er kommet på beina igjen... Samme fikk jeg i Nord-Norge på ferie! Kjøpte meg en Skruf org pose og den smakte og lukta jord! Ble ikke særlig god i magen av den nei! Lenke til kommentar
Daniel09 Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Fikk prøvd litt forskjellig snus som jeg ikke har prøvd før også. Det var spennede. Gøteborg Rape løs som var nydelig, LD salmiakk black pose snus som var ok, men veldig søt, Granit pose som minnet veldig om General pose og derfor ikke falt i smak hos meg.Catch Lemon pose mini som var god og typisk Catch snus.Ikke noe du har til vanlig med andre ord. Grov snus black pose som jeg ikke likte men som sikkert faller i smak hos dem som liker kraftig tobakssmak og lite annet. Så min anbefaling fra Sverige må være Gøteborg Rape løs. Kjøp med dere noe ruller av den dere som skal dit. Fatter ikke at den er ute av markedet her. SKAM! Lenke til kommentar
Qweeerty Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Skruf Xtra Sterk var noe av den bedre snusen jeg har prøvd. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Synes egentlig det var lite forskjell mellom den og Skruf sterk. White porsjonene til Skruf er nydelige. Tenker det blir neste boks Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Er Montecristo en kvalitetsnus? Tenker på hvor tobakken kommer fra osv. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Lurer på om jeg skal ta meg en tur over grensa i morgen. Skal definitivt ta med meg en boks eller to med Thunder, siden det aldri går en side uten at den nevnes her i tråden Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Fikk etter mye leting endelig tak i Nick and Johnny Black her om dagen. Ble utrolig skuffa, tenkte ikke over at det var en black portion-versjon av vanlig NJ bare. Trodde den var sterkere Har funnet ut at white portion og slikt ikke er noe for meg, huff. Nei, gi med LS løs og NJ porsjon! Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Har just begynt å snuse Kun General White portion til nå. Hvordan er denne i forhold til alt det andre på markedet? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Har just begynt å snuse Kun General White portion til nå. Hvordan er denne i forhold til alt det andre på markedet? Ikke så veldig god. Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Fikk etter mye leting endelig tak i Nick and Johnny Black her om dagen. Ble utrolig skuffa, tenkte ikke over at det var en black portion-versjon av vanlig NJ bare. Trodde den var sterkere Har funnet ut at white portion og slikt ikke er noe for meg, huff. Nei, gi med LS løs og NJ porsjon! Er så enig, så enig. Prøvde NJ Black, og ble skuffet jeg og. For min del går det ellers bare i NJ porsjon. Den er så gooood! Lenke til kommentar
plaskedamm Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 min nye favoritt er nå granit lös,og LD portion Lenke til kommentar
trettentrettisju Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Har alltid vært fast tilhenger av NJ portion, men har i det siste begynt mer og mer med 02, da den har bedre styrke, bedre poser og en lukt som minner mer om tobakk. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 NJ er herlig! Tror jeg må hamstre inn mer av den! Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Har alltid vært fast tilhenger av NJ portion, men har i det siste begynt mer og mer med 02, da den har bedre styrke, bedre poser og en lukt som minner mer om tobakk. Ikke renner den heller! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå