Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Boller og brus, pupper og mus, ingenting er som THUNDER snus :thumbup:

 

Utrolig hvor bra den er. Wintergreen, Berry og Original kan ikke måle seg med Frosted. Snust den i et år, og gå over til denne må være det smarteste jeg har gjort. Etter å ha snust Nick n Johnny i et par dager, så ta sin første Thunder Frosted på et par dager, den følelsen du får da er sinnsykt herlig. Lukten er god, smaken enda bedre, og nikotininnholdet sammen med saltet og grønnmynten er helt optimalt for å få nikotininnholdet inn. Gi en Frosted-snus og en Odens snus ("verdens sterkeste") til en som aldri har snust før, og spør hvem han ble mest svimmel av. Frosted uten tvil.

Lenke til kommentar

Lukter kanskje tannkrem, så si at det smaker tannkrem er fail.

 

Har også merka at noen av posene går fort i stykker de siste mnd. Tror det er grunnet forsøkene v2 tobacco driver med for tiden, ble spurt for et par mnd siden av den norske importøren om evt. forandringer på snusen, så de forsøkte en periode med litt smalere poser og litt tørrere snus.

 

Noe riktig det du sier Cheap, av og til kobler jeg også av med General eller Nick and Johnny for å kjenne den ekte snussmaken, men Thunder er fortsatt den faste.

Lenke til kommentar

For meg går det kun i løs. Hvis jeg kjøper meg en boks med portion blir den borte altfor fort og jeg føler det blir "waste" å bruke pengene mine på det når jeg får løs som er 45g og mye bedre for 10 kr dyrere. I natt drar jeg til mallorca og jeg har hørt rykter om at det selges snus på sunwing hotellene? Noen som har vært på sunwing mallorca før?

Endret av Antipedoaction
Lenke til kommentar

For meg går det kun i løs. Hvis jeg kjøper meg en boks med portion blir den borte altfor fort og jeg føler det blir "waste" å bruke pengene mine på det når jeg får løs som er 45g og mye bedre for 10 kr dyrere. I natt drar jeg til mallorca og jeg har hørt rykter om at det selges snus på sunwing hotellene? Noen som har vært på sunwing mallorca før?

Var på Mallorca, ikke sunwing hotellet, og spurte rundt i mat butikker osv, men dem hadde aldri hørt om snus før. Prøvde og si "The thing you have under your lips" og "dip", men dem hadde ikke peiling på hva det var.

Lenke til kommentar

Snus er for øvrig fullt lovlig å bruke som mindreårig, det er bare ikke lov til å selge/gi bort det til mindreårige. :)

Dette gjør vel i bunn og grunn snusing til et lovbrudd med mindre man "finner" hver eneste snusboks ? :p

 

Det gjør de som selger tobakk til mindreårige kriminelle. Fullt lovlig å kjøpe. :)

 

Varför är lös godare än portion?

 

Renner ikke, først og fremst. Mer smak, du føler at du har noe som virkelig graver og klør der det klør mest for en snuser :)

Lenke til kommentar

Løs er vel bedre fordi det ikke er tilsatt de samme stoffene som porsjon (såvidt jeg vet). Løs er mer "pure" snus. Syns forresten en løsboks varer mye kortere enn en porsjonsboks. Selv får jeg rundt 10 pris ut av en boks løs :p

 

200SEK for et tårn snus i Sverige? Wow. Gjelder det alle typer, eller er det bare snusunderdogs? Trodde de fleste lå på ~350SEK.

Lenke til kommentar

 

 

200SEK for et tårn snus i Sverige? Wow. Gjelder det alle typer, eller er det bare snusunderdogs? Trodde de fleste lå på ~350SEK.

 

Har ikke funnet noe for mindre enn 270 selv enda, så ble litt overraska.. Kjøper Thunder for 270.. Mulig jeg handler på feil sted? Ved siden av Rema 1000 på Svinesund var det tilbud på General til rundt 300 SEK en gang, husker jeg, sykt! + Noe som het Taboca Snus som de solgte for 170! Smakte likt som Monte Cristo, men ble fortere tør.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...