Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349

Thunder Wintergreen er veldig god. Smaken er i det sterkeste laget, men jeg liker den. :)

Joda, fin den.

Har fått bommet noen poser med TW, men jeg blir fort lei av den søte smaken. Visst du skjønner hva jeg mener.

Lenke til kommentar

Jeg skal til england om ett par dager, og jeg lurer på om hvor mye jeg kan ta inn i landet.

post-56083-1277082881,8425_thumb.jpg

 

Har de bra utvalg på taxfree'en inn til norge? skulle gjerne hatt noen bokser Genereal ES løs tilbake til norge. Og er det noen som vet hva prisen ligger på for tiden mellom norge og england? 40kr sånn ca?

Koster mellom 149 og 199 for 5 bokser. Sjekk dutyfree.no for utvalget på Gardermoen. Aner ikke hva de har på Rygge.

 

snip snip

 

 

Står vel ingenting om England på bildet, men jaggu, Australia var spandabel med mengden :love:

Lenke til kommentar

Ser det står at innenfor EU er det lov å ta med nok til eget bruk. For en som er utvekslingstudent i ett EU land, hvor mye kan man da ta med seg for ett år?

Tviler på at det er noen her inne som vet det. Prøv heller å ringe noen som styrer greia og se om du vet hvor du skal spørre videre :)

Lenke til kommentar

Engelskmenn vet vel ikke mye om snus, så si at du trenger ei dåse pr.dag.

 

Men kan man ikke bestille fra the northener ol. i England?

Tror det burde gå fint. Aner ikke noe om reglene de har da, send mail til den engelske tollen, eller den engelske ambasade i Norge :)

Lenke til kommentar

General Ekstra Sterk Løs er en utrolig god snus! Har dere ikke prøvd den så vil jeg anbefale den på det sterkeste! Men bare om dere ikke har prøvd den, for du blir veldig fort lei av den!

 

jeg gikk aldri lei av general ekstra sterk... jeg kjøper ES som oftest. det er ikke alle plasser de har den, og jeg mener at det er ikke mange snuser som kan måle seg med denne snusen.(etter min mening,)

 

Jeg skulle gjerne hatt noen bokser, men fikk ett lite parti fra taxfree med general løs fra en kammerat, så det får bli neste gang :)

 

vil gjerne føje til at portjonen er også veldig god, og at den renner er heller ikke et problem, fordi den smaker så godt ;)

 

takker for svar på england spørsmålene mine, får vel bare reise og se hva de har :) de i kassen på taxfree'en må vel vite hvor mye jeg kan ta inn i england uansett...

Lenke til kommentar

Ja, general porsjon er bedriten, men general ekstra sterk.. som en hammar på en spiker sitter denne som en god snus under leppa! Den renner ikke stort, har en veldig god og rund tobakksmak, og den er rett og sletten super. Anbefaler denne!

 

kunne ikke sagt det bedre selv :) den smaker av tobakk, men jeg syns den nesten er litt søt også? snop!

Endret av goggen92
Lenke til kommentar

har hatt general løs i litt over en uke nå.. fikk kjøpt fem bokser fra en kammerat som hadde vert i utlandet. jeg syns også dette er en veldig god snus, og den kommer vel på topp 3 listen min på smak. syns grovsnusen smaker litt bedre, og GES er kansje litt bedre på smak etter min mening.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...