Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!

Anbefalte innlegg

okei bare for å si det, jeg er ikke jævli sur og skal ikke hetse noen, men jeg kjenne jeg blir litt varm når jeg leser i noen poster her, kids som whiner om at snusen svir under leppa, og at en blir hoven og får sår. dette er helt normalt, snus etser noe sinnsvakt på tannkjøttet og jeg husker selv at jeg klarte å etse bort den strengen under leppa. men for dere smågutter/jenter som kjøper dere en boks aen hver uke: la det ligge, det er dyrt, og kommer til å bli dyrere, og en som en blir avhengig så MÅ man ha det for å fungere som er normalt individ i hverdagen.

haha, men skal ikke være helt gledesdreper på forumet, snuser selv skruf sterk løs, og det har det gårr i, i 2 år nå tror jeg, føleg jeg er den eneste som liker den :S menmen, takler ikke portion, ble daulei ganske så fort og det var ikke helt det samme som løs der man kan ha hvor store man vil etter nikotinbehov og slik stuff. og ja, nå sitter jeg her med sommerferie og klarer ikke vente til å sitte på en holme med en god vennegjeng med pilsen i hånda og snusen under leppa, får håpe på godvær her på vestlandet så mine idylliske sommerfantasier kan ta sted ;) peace

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

okei bare for å si det, jeg er ikke jævli sur og skal ikke hetse noen, men jeg kjenne jeg blir litt varm når jeg leser i noen poster her, kids som whiner om at snusen svir under leppa, og at en blir hoven og får sår. dette er helt normalt, snus etser noe sinnsvakt på tannkjøttet og jeg husker selv at jeg klarte å etse bort den strengen under leppa. men for dere smågutter/jenter som kjøper dere en boks aen hver uke: la det ligge, det er dyrt, og kommer til å bli dyrere, og en som en blir avhengig så MÅ man ha det for å fungere som er normalt individ i hverdagen.

haha, men skal ikke være helt gledesdreper på forumet, snuser selv skruf sterk løs, og det har det gårr i, i 2 år nå tror jeg, føleg jeg er den eneste som liker den :S menmen, takler ikke portion, ble daulei ganske så fort og det var ikke helt det samme som løs der man kan ha hvor store man vil etter nikotinbehov og slik stuff. og ja, nå sitter jeg her med sommerferie og klarer ikke vente til å sitte på en holme med en god vennegjeng med pilsen i hånda og snusen under leppa, får håpe på godvær her på vestlandet så mine idylliske sommerfantasier kan ta sted ;) peace

Klager på småunger som henger her? Vedder en femmer på at du, selve snusmesteren, er maks 17 år. :thumbup:

Endret av Skrujernet
Lenke til kommentar

Stikker til USA i mårra, nærmere bestemt NY også Florida etter det, er det verdt og prøve og få tak i litt Amerikansk snus?

eventuelt hvor?

Det finnes masse snus i USA, spesielt porsjonssnus. General produserer General Wintergreen og General Mint porsjon snus spesielt for det amerikanske markedet. Ellers finnes jo de amerikanske merkene som Skoal, Grizzly, Longhorn, Kayak, Wolf,Redwood, Red Seal, Husky, Klondyke både som vanlig fine cut snus og porsjon. I tillegg i de mer long cut dip variantene. Veldig populær er Copenhagen som også finnes i både snus, dip og porsjon. Et helt vilt antall forskjellige smaker på disse amerikanske snustypene. Alt fra Wintergreen, peppermynte, Spearmint, Whisky, og diverse bær og frukt smaker.

Lenke til kommentar

Holdt kjeft og drit i spamming/klaging. Det gjelder alle sammen. Jeg er lei av å rapportere driten som blir postet i denne tråden. Nå har det vært lenge siden det var tull her sist, og det er slik tråden skal være.

Virker aldri som om folk klarer å få med seg reglene i tråden, selv om det står med stor skrift at de befinner seg i førstepost, så da får jeg vel quote de IGJEN:

-Tråden er hovedsakelig forbeholdt brukere over 18år

Det virker som om flere av dere ikke helt klarer å forholde dere til denne regelen. Denne tråden er for folk over 18år, folk som har lov å kjøpe/bruke snus. Derfor skal dere som ikke er myndige enda holde det for dere selv, ikke reklamere for det. Spørsmål om og rundt 18årsgrense er derimot tillat, så lenge det ikke står "jeg er under 18år og lurer på om jeg havner i trøbbel" mellom linjene.

- Spør ikke etter råd om hvordan du kan bryte norsk lov i denne tråden. Med andre ord, er du under 18år, finn tips på hvordan du får sneket til deg en snusboks andre steder enn denne tråden. Er du under 18år og har fått kjøpt snus, ikke skryt av det i tråden. Innlegg av nevnte typer vil bli rapportert.

Denne er veldig viktig. Nå er det heldigvis lenge siden noen ba om råd for å bryte norsk lov i denne tråden, men det skal ingen begynne med heller. Slikt rapporteres alltid, og for dere som ikke fikk det med dere fikk jeg fullmakt av en moderator da det kom til rapporteringer i snustrådene. Det vil si at innleggene jeg rapporterer blir slettet og brukerne som postet disse får kjeft.

Jeg ønsker ikke at noen her inne skal få bråk, da tråden har vært utrolig trivelig det siste året, men må det til så må det til.

Vil også slenge til at jeg ikke mener å skjenne på dere som reagerte på innlegget til kjellvr. Dere har helt rett, innlegget var tåpelig og veldig uprovosert. Jeg vet mange her inne er mindreårige, men dere har vært veldig flinke til å holde dere innenfor reglene til tråden, og fortjener da ikke slik dritt. Så for å nøste opp hele innlegget mitt: STFU 'n GTFO kjellvr, resten - fortsett å holde dere innenfor reglene. Godt jobba hittil i år, fortsetter vi slik blir dette det første året snustråden har forblitt trivelig gjennom hele året!

• Liker 4
Lenke til kommentar

Har de ett større utvalg av snus på Meny, enn f.eks bunnpris? Fikk lyst til å prøve blå, men finner den ikke i trondheim.

En av bunnprisbutikkene i oslo har norges største snusskap, selv om butikken er bitteliten, så slikt varierer fra butikk til butikk, hvor mye snus som selges i den spesifikke butikken osv.

Lenke til kommentar

Det finnes nok mange måter å få tak i snus på som ligger i gråsonen av det som er lovelig eller ikke. Er vel egentlig uinterresant i denne tråden som tidligere påpekt.

Jeg skal til england om ett par dager, og jeg lurer på om hvor mye jeg kan ta inn i landet. jeg skal være der i 8 dager, så jeg trenger ikke mer en 5 bokser løs, eller 8 bokser portjon. var innom toll.no og så at det var 250gram snus som var lov å ta med inn ii norge, men det er vel andre regler i england.

hvis det ikke er lov blir det vel cigarillos på meg i en uke :)

Har de bra utvalg på taxfree'en inn til norge? skulle gjerne hatt noen bokser Genereal ES løs tilbake til norge. Og er det noen som vet hva prisen ligger på for tiden mellom norge og england? 40kr sånn ca?

Lenke til kommentar

Noen som har noe å si om Lucky sine snusvarianter?

Lucky Strike Strong Loose er den beste løssnusen jeg noen gang har prøvd. Ikke nok med at boksen er stilfull og barsk (metall), men snusen er helt nydelig. God og rik smak, god effekt, grei å bake. 10/10

Tror jeg skal ta en tur til Sverige i løpet av sommeren og handle inn litt snus. Hva er den billigste og enkleste måten å komme seg til Svinesund/Göteborg/der det er billig shopping for nordmenn? Kjører ikke bil. Er de forresten strenge på dette med legitimasjon i de typiske harrystrøkene? Vet at Tobakshytten solgte til alle og hvermann, men de har lagt ned nå.

Lenke til kommentar

Jeg skal til england om ett par dager, og jeg lurer på om hvor mye jeg kan ta inn i landet.

post-56083-1277082881,8425_thumb.jpg

Har de bra utvalg på taxfree'en inn til norge? skulle gjerne hatt noen bokser Genereal ES løs tilbake til norge. Og er det noen som vet hva prisen ligger på for tiden mellom norge og england? 40kr sånn ca?

Koster mellom 149 og 199 for 5 bokser. Sjekk dutyfree.no for utvalget på Gardermoen. Aner ikke hva de har på Rygge.

Hva er den billigste og enkleste måten å komme seg til Svinesund/Göteborg/der det er billig shopping for nordmenn? Kjører ikke bil.

TIMEekspressen linje 3 fra bussterminalen i Oslo stopper på Nordby, mener den stopper på Svinesund også. Tror det koster en 300 kroner for voksenbillett tur/retur. Ellers går det an å ta bussen til Kongsvinger og ta bussen til Charlottenberg derfra. Går også an å ta toget til Strømstad f.eks, men det blir fort 500kr+ tur/retur.

Er de forresten strenge på dette med legitimasjon i de typiske harrystrøkene?

De er ikke noe strengere enn i Norge, men klart, det varierer jo veldig fra butikk til butikk og hvem som står bak kassa. De gangene jeg har blitt bedt om legitimasjon kan telles på én hånd, og jeg er over grensa sånn ca en gang i måneden.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Pent innlegg Nyhus.

Noe som hadde vært fint for en tråd som denne, er egentlig en liten "reminder" bar oppe før hver side der det linkes til reglene i førstepost.

Er litt ute etter en ny type snus nå.

Det siste året har det gått stort sett i Skruf, Ettan og General.

Ser veldig på denne Thunder snusen, er den å anbefale?

Hvilken type Thunder er det best å starte med egentlig, er lei av alle disse forskjellige smakene.

Finnes det Thunder Original Løs/Pose?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...