Dravde Den Feite Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Noen som har noe å si om Lucky sine snusvarianter? Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Noen som har noe å si om Lucky sine snusvarianter? Hm, nei. Men kan stikke ned på butikken i morra å kjøpe en og gi tilbake melding Lenke til kommentar
Intel94 Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Eg kjøpte faktisk ein Lucky Strike Orginal porsjon i går. Den renner ein del og smaker ganske mykje tobakk. Sjøl syns eg den er litt over middels god, men det blir ikkje min neste snusboks, heller ein snus for å variere litt Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Jeg vil ikke anbefale non-skandinavisk snus om dere vil beholde litt av helsen deres. Det er mange flere kjemikalier, da snus i Sverige blir behandlet som mat og i andre land blir det behandlet som tobakk. Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Lucky Strike bold er det jævligste drittet ever. Jeg prøvde virkelig å like den, og tror jeg greide å lure meg selv til å tro at jeg gjorde det en liten stund. Kjøper aldri mer lucky nå Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Likte Lucky Strike Bold jeg Lenke til kommentar
Intel94 Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Jeg vil ikke anbefale non-skandinavisk snus om dere vil beholde litt av helsen deres. Det er mange flere kjemikalier, da snus i Sverige blir behandlet som mat og i andre land blir det behandlet som tobakk. Er ikkje Lucky Strike svensk da? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2010 Jeg vil ikke anbefale non-skandinavisk snus om dere vil beholde litt av helsen deres. Det er mange flere kjemikalier, da snus i Sverige blir behandlet som mat og i andre land blir det behandlet som tobakk. Ikke mat, bruksvare. Akkurat hva svenskene legger i "bruksvare" er jeg usikker på, men det er ingen tvil om at poenget ditt er riktig. Amerikansk snus og slikt er mer helsefarlig. Lenke til kommentar
Intel94 Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Er ikkje Lucky strike fra sverige da? Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Lucky Strike produseres i Sverige for British American Tobacco ja. Lenke til kommentar
Intel94 Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Da er jo Lucky også "skandinavisk" snus? sjøl om dei som eiger Lucky ikkje er fra skandinavia? Eller er eg heilt på bærtur og sitter å snuser ein snus som er mykje farligare enn andre vanlige snustyper? :S Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2010 Lucky er svensklaget snus. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Er ikke det meste av snus laget i sverige ? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2010 99% av snusen en kan kjøpe i norge er ihvertfall svenskprodusert. Finnes sikkert en og annen boks med amerikansk snus i forskjellige tobakksbutikker og slikt, men det er nok det. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 99% av snusen en kan kjøpe i norge er ihvertfall svenskprodusert. Finnes sikkert en og annen boks med amerikansk snus i forskjellige tobakksbutikker og slikt, men det er nok det. Det var det jeg trodde. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 For å få tak i amerikansk snus så må du nok dra til amerika. Så indisk snus i Sverige da, men har ikke hørt så mye positivt om det så jeg lot det være. Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Stikker til USA i mårra, nærmere bestemt NY også Florida etter det, er det verdt og prøve og få tak i litt Amerikansk snus? eventuelt hvor? Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Amerikansk snus finnes ikke, men det finnes en haug med "skoal" og "dip" der som du kan prøve ut! Har hørt at alt med wintergreen smak er bra saker. Lenke til kommentar
plaskedamm Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 jaja d varte ikke lenge men snusinga e trappa ned ,positivt ! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Amerikansk snus finnes ikke, men det finnes en haug med "skoal" og "dip" der som du kan prøve ut! Har hørt at alt med wintergreen smak er bra saker. Joda, det finnes amerikansk snus. Kompis av meg hadde til og med fått tak i Malboro snus ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå