Trollfjes Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Jeg smaker ingenting i røda lacket. Mulig fordi det er white portion, men det finnes jo løs, men jeg syns det er veldig.. fiskelukt på den snusen? Lenke til kommentar
Marcyss Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Hva er god med thunder? Energisnus? Smak og smak. Den blå smaker jo bare mint (evt tannkrem) og den grønne smaker tigerbalsam. Men Thunder Frosted (blå) er den eneste jeg får nikotinsjokk av hver morgen og er nå min favoritt Er vel den sterkeste snusen etter Odens med 17mg nikotin pr g snus. Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Nick and Johnny Black blir hvit :-) Forstår det slik at Black utgaven utgår og erstattes av denne http://www.snusify.com/category/snus-brands/ Fra slutten av juni Den skal testes uten tvil Lenke til kommentar
Melk styrker kroppen Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Enig, må testes! Tror jeg kommer til å bli ganske skuffa egentlig, blir vell det samme opplegget som i black portion. Lenke til kommentar
Daniel09 Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 (endret) Jeg smaker ingenting i røda lacket. Mulig fordi det er white portion, men det finnes jo løs, men jeg syns det er veldig.. fiskelukt på den snusen? Synes RL løs lukter deilig. Frisk, lett krydret lukt. Tørka frukt og litt lakris. Nydelig! Endret 13. juni 2010 av Daniel09 Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Enig, må testes! Tror jeg kommer til å bli ganske skuffa egentlig, blir vell det samme opplegget som i black portion. General onyx var jo veldig god. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 (endret) Jeg skal aldri gå tilbake til kun bleiesnus! Bakesnus var mye bedre! Edit: Kun bleiesnus. Det er greit å ha når jeg er ute. Endret 14. juni 2010 av Gavekort Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 jeg la akkuratt merke til at jeg har på en måte en klump i skillet mellom tannkjøtet og leppen og det er ubehagelig å ta på den , noen aning om hva det kan være? Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 jeg la akkuratt merke til at jeg har på en måte en klump i skillet mellom tannkjøtet og leppen og det er ubehagelig å ta på den , noen aning om hva det kan være? Om du snuser mye porsjon og ikke bytter den særlig ofte kan du få munnsår evt. et sår som sveller under der, evt. en betennelse. Plasser snusen på siden så lenge så gir det seg ganske fort : ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 takk for svar , kjenner meg igjen i det du sa Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 takk for svar , kjenner meg igjen i det du sa Bare hyggelig! For håpe det retter seg snarest. Pleier ikke å ta lange stunden, 2-3 dager. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Jeg skal aldri gå tilbake til kun bleiesnus! Bakesnus var mye bedre! Edit: Kun bleiesnus. Det er greit å ha når jeg er ute. Velkommen over. Porsjonssnus og løssnus er to forskjellige verdener. Jeg begynte med porsjon fordi jeg ikke klarte å bake snus, men med en gang jeg lærte meg teknikken og begynte å kjøpe løs, har jeg aldri kjøpt porsjon igjen. Lenke til kommentar
Sneeky Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Jeg har alltid vært i inntrykket av at løs snus er mindre praktisk. Om man er ute er det ingen sak siden man kan kaste den. Men inne så må man komme seg til en vask, ha et papir el. Hvordan gjør dere det, inne? etter bruk. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Er vesentlig mindre praktisk, ja. Er ikke verre enn å kaste den i en søppelkasse, akkurat på samme måte som en porsjon. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Jeg har alltid vært i inntrykket av at løs snus er mindre praktisk. Om man er ute er det ingen sak siden man kan kaste den. Men inne så må man komme seg til en vask, ha et papir el. Hvordan gjør dere det, inne? etter bruk. Går alltid med papir i lomma, for meg er det like vanlig som å ha med seg mobil og lommebok. Om jeg ikke har papir går jeg innom nærmeste kiosk, restaurant eller toalett og tar med litt papir. Hvis jeg er inne i en butikk e.l og ikke er i nærheten av en søppelkasse pakker jeg prisen inn i en bit papir (og tørker meg på fingra samtidig), putter det i lomma, og så kaster jeg det i søpla når jeg har anledning til det. Bruker såpass med papir at andre gjenstander som måtte befinne seg i lomma ikke blir tilgriset. Utendørs går prisen ned i kloakkhull, buskas eller annet gress/jordområde hvor det er liten fare for at folk eller dyr tråkker i det Lenke til kommentar
Melk styrker kroppen Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Hva syntes dere folkens? Hva etser bort tanndkjøttet mest? Portion eller løs? har lenge fundert, virker mest som om løs etser mest, men det er jo fordi jeg snuser ganske 50/50 mellom løs og portion for tiden. Noen som kan argumentere for og imot? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 14. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2010 Løs selvfølgelig. Snusen er fordelt over en større andel tannkjøtt, det er mer av den og den er direkte på tannkjøttet. Lenke til kommentar
Daniel09 Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Ellers forsvinner 1847 snusen fra makedet nå i juni, hvis noen vil savne den... Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 I det siste har jeg lett litt rundt etter tiedemanns blå, men alle stedene jeg har vært har de enten aldri hørt om snusen eller så har de den ikke. Har vært innom en del dagligvarebutikker, bensinstasjoner og narvesen/7-11. Noen som vet om noen konkrete butikker i Oslo som selger denne? Lenke til kommentar
Melk styrker kroppen Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 (endret) I det siste har jeg lett litt rundt etter tiedemanns blå, men alle stedene jeg har vært har de enten aldri hørt om snusen eller så har de den ikke. Har vært innom en del dagligvarebutikker, bensinstasjoner og narvesen/7-11. Noen som vet om noen konkrete butikker i Oslo som selger denne? Kan ikke hjelpe deg i oslo, men i drammen, kiwi på kinoen Så selger dem den. Kjøpte den der for ja, 1 måndt siden ca. Sikkert ikke vits å dra helt dit, men ja. eneste stedet jeg har kjøpt den. Edit: hvis 1847 forsvinner fra markedet gjør det meg ingen ting, tammeste snusen jeg noen gang har prøvd, kjøpte 2 bokser for 80 spenn, ble lurt gitt. Endret 14. juni 2010 av Melk styrker kroppen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå