Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!

Anbefalte innlegg

Ahh! Takk for tipset, men jeg tror ikke det er syre i snusen, for det hadde vært veldig dumt for tennene og du hadde smakt det. :)

Selvsagt er det syre i snus. Ikke salpetersyre riktignok, men likefullt syrer..

Bare å se på boksen det: Ingen vits i å ha surhetsregulerende middel hvis man ikke skal regulere noe surt :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes Blå er en god snus. Fuktig og finmalt, men det er for meg ikke nærheten av RL. Blå er litt kjedelig, mangler den lette fine litt fruktaktige lukten og smaken som RL har etter mitt syn. Men blå er ren og fin snus som lukter og smaker tobakk og ingenting annet for dem som liker det best.

Kan si meg ganske enig der, Blå er en knakende god snus i mine øyne, men den er litt mer "søt" enn snus.

Nå i det siste har jeg kjørt på med blå hver uke, og neste gang velger jeg nok Ettan. Mange mener at Blå og Ettan har så spesiell smak at man blir lei av de etter noen bokser, men jeg derimot er veldig glad i disse smakene og kunne godt snuset ti bokser ettan løs på rad. :)

Forresten, er Blå løs å finne i Sverige?

Lenke til kommentar

RL er friskere både på lukt og smak enn Blå snusen etter mitt syn. Men absolutt en av de bedre snusene jeg har prøvd. Skulle likt å vist hvordan Tidemanns blå snus smakte? Den er vel utgått regner jeg med. Var det noe mint aktig med denne eller forveksler jeg med Petterøes snusen?

Lenke til kommentar

RL er friskere både på lukt og smak enn Blå snusen etter mitt syn. Men absolutt en av de bedre snusene jeg har prøvd. Skulle likt å vist hvordan Tidemanns blå snus smakte? Den er vel utgått regner jeg med. Var det noe mint aktig med denne eller forveksler jeg med Petterøes snusen?

Jeg trodde Blå var tiedemanns blå jeg? I så fall forveksler du den med petterøes.

Lenke til kommentar

Den Blå snusen jeg får tak i er ikke Tidemanns Blå. Den er "made in Sweden" denne som selges nå.Ingen mint smak, minner om Ettan. Jeg har ikke sett Tidemanns blå på flere evigheter. Petterøes blå vet jeg at ikke lenger er i salg. Bare lurte på om den Tidemanns blå hadde samme mint smaken som Petterøes?

Lenke til kommentar

Den Blå snusen jeg får tak i er ikke Tidemanns Blå. Den er "made in Sweden" denne som selges nå.Ingen mint smak, minner om Ettan. Jeg har ikke sett Tidemanns blå på flere evigheter. Petterøes blå vet jeg at ikke lenger er i salg. Bare lurte på om den Tidemanns blå hadde samme mint smaken som Petterøes?

Har undersøkt litt på saken selv, og Blå snus er gammle Tiedemanns blå, laget i Sverige og utgitt i ny drakt av British American Tobacco som kjøpte opp Tiedemann.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...