Trollfjes Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 General Onyx var godsaker! Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 N&J har vært favoritten siden den kom på markedet i 05(?). Undrer på hvor mange tusenlapper jeg har invistert i de brunhvite boksene. Verdt hver krone Er det virkelig verdt det? 60 kroner x 3 x 52 x 5 = 46 800 kroner Næææhh... The rounddance of the addict 60 kr for N&J? Hvor da? Her på Tynset er det 69 kr. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 (endret) Som Genen sier, les anmeldelsen på trådens førsteside. Jeg forstår virkelig ikke hvorfor så godt som ingen gjør det, men spør om forskjellige snuser er noe tess uten å sjekke engang. Har faktisk ikke lest igjennom hele førsteposten, bare reglene, så jeg visste ikke at det fantes andre plasser en spredt rundt i tråden. Endret 11. juni 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Testet General Løs Ekstra sterk! Har nettopp puttet den i kjeften. Helt grei å bake og jeg kjenner allerede at det svir så sterke greier det er! Det smultrer lett opp i hånda di, men av en eller merkelig grunn er den hard som en stein under leppa! 45g for 70kr er et røverkjøp! (Skruf og N&J er på 24g til sammenligning) Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2010 Mange som feiltolker hva svien etter snus er. Det svir ikke mer om snusen har en høy mengde nikotin, det svir mer pga mer salt og syre i snusen. Dette er blandet inn slik at kroppen skal ta til seg nikotinet raskere. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Lønning, rett ned på butikken og mekke meg en N&J boks Gud så deilig. Vært uten snus et par dager nå, og i 2 uker har jeg bare gått rundt og bomma av folk. Viser hvor avhengig jeg egentlig er Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Glad for at jeg ha et tårn i kjøleskapet, i trange tider. Lenke til kommentar
Melk styrker kroppen Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Selger dem ettan portjon i norge egentlig? har kunn fått tak i den i sverige jeg... Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Selger dem ettan portjon i norge egentlig? har kunn fått tak i den i sverige jeg... Det gjør de, men er begrenset hvor. På mix på Fagernes skyssstasjon i Valdres hadde de den Lenke til kommentar
guak Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Skal kjøpe løs på tirsdag, får penger da. Noen anbefaling til god løs snus? Lenke til kommentar
Daniel09 Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Synes Blå er en god snus. Fuktig og finmalt, men det er for meg ikke nærheten av RL. Blå er litt kjedelig, mangler den lette fine litt fruktaktige lukten og smaken som RL har etter mitt syn. Men blå er ren og fin snus som lukter og smaker tobakk og ingenting annet for dem som liker det best. Lenke til kommentar
Daniel09 Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Skal kjøpe løs på tirsdag, får penger da. Noen anbefaling til god løs snus? Ja jeg må bare anbefale RL. Jeg synes den er fantastisk god både på lukt og smak. Hvis du ikke har alt har prøvd den så gjør det. Lenke til kommentar
oxabil Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 (endret) Noen som har prøvd Lucky Strike Strong Loos? Kjøpte meg en boks i dag. for det første var den jævlig vansklig å få opp, helt til jeg skjønte at man skulle ta av hele etiketten. Men da jeg fikk smakt på den var den faktisk veldig god. Grei å bake og luktet litt te. Litt overasket ettersom jeg har hatt dårlig erfaringer med lucky porsjon en gang i tiden. Det er en nydlig snus som jeg vil ambefale. Endret 11. juni 2010 av oxabil Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Kjøpte meg en boks i dag. for det første var den jævlig vansklig å få opp, helt til jeg skjønte at man skulle ta av hele etiketten. Slet med det jeg og når jeg skulle bomme en av fattern. Boksen var jo designa som om den hadde gjenger, så jeg skrudde og skrudde i sikkert 2 minutter Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Kjøpte meg en boks i dag. for det første var den jævlig vansklig å få opp, helt til jeg skjønte at man skulle ta av hele etiketten. Slet med det jeg og når jeg skulle bomme en av fattern. Boksen var jo designa som om den hadde gjenger, så jeg skrudde og skrudde i sikkert 2 minutter Det er barnelås det, ingen unger har tålmodighet til å stå i 2 min å skru på samme tingen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Noen som har prøvd Lucky Strike Strong Loos? Jepp, og min erfaring var at det var en ganske dårlig snus. Likte den overhodet ikke. Lenke til kommentar
oxabil Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Hehe. Jeg prøvde å åpne den med tapen på jeg, slik som jeg gjør med andre bokser. Men den satt vist litt hard, så jeg bestemte meg for å rive av hele den tapen, og da var det samme designe som var på tapen, så da skjønte jeg at det egentlig var det som var meningen. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Selger dem ettan portjon i norge egentlig? har kunn fått tak i den i sverige jeg... Har sett det, men ikke ofte. På større butikker som meny, ultra osv. så har de dette. Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 kular an med nokke torden under leppen Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Mange som feiltolker hva svien etter snus er. Det svir ikke mer om snusen har en høy mengde nikotin, det svir mer pga mer salt og syre i snusen. Dette er blandet inn slik at kroppen skal ta til seg nikotinet raskere. Ahh! Takk for tipset, men jeg tror ikke det er syre i snusen, for det hadde vært veldig dumt for tennene og du hadde smakt det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå