Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349
Fant strongcut på en bensinstasjon i går, var ikke klar over at den ble solgt i norge. God snus?

Er bare en måte å finne det ut på Nyhus, hehe.

Lenke til kommentar
(og beklager bruket av n-ordet, men det var nødvendig for å beskrive smaken)

Da synes jeg ikke du skal bruke det heller, og i alle fall ikke for å beskrive smak.

Smaker en mørk person verre enn en hvit person? Tror nok begge smaker like ille.

Uansett, Ettan Løs er en jævla god snus. Har mest gått i Grov og General, men Ettan er veldig god.

Er det egentlig lovlig for en under 18 å kjøpe onico? :p

Det er jo ikke tobakksvare?

Det er 18 års grense på det.

Dette fordi etterligninger av tobakksvarer kan gjøre folk interessert i å prøve "the real deal", og da skal du jo helst være atten.

Endret av Zodiiac
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Dette fordi etterligninger av tobakksvarer kan gjøre folk interessert i å prøve "the real deal", og da skal du jo helst være atten.

Kanskje.

Du får jo kjøpt øl uten alkohol når du er under 18, så hvorfor ikke få kjøpe en nikotinfri snus ?

Lenke til kommentar
Er det egentlig lovlig for en under 18 å kjøpe onico? :p

Ja. For mannen/dama bak disken derimot, er det ulovlig. Loven sier at det er ulovlig å selge til mindreårige; ikke at det er ulovlig for mindreårige å kjøpe. ;)

når du skrev det Konnis minte det meg om før som jeg skulle kjøpe fyrstikker for mamma, var vell 6 år eller noe og da måtte jeg hjem i gjen for og få med lapp med underskrivft av mamma for og kunne få lov til og kjøpe det :p

edit: sorry for litt OT

Endret av TRibal89
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...