Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!

Anbefalte innlegg

N&J Black, er denne en grei snus? Har prøvd general portion og skruf stark white portion, var ikke så veldig glad i noen av dem. Ellers, har lyst til og prøve løs, noen tips til god løs? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke noe poeng å prøve, tollen stopper og sender tilbake all snus.

Så om jeg f.eks har lyst til å prøve ut thunder-snusen eller energy-snus, så er denne umulig å få importert da den blir sendt tilbake i tollen?

Ingen måte å få prøvd ut disse selv annet enn å kjøpe det i sverige?

Lenke til kommentar

Prøvde nylig å bestille et parti snus ifra www.northener.com, og snusen ble stoppet midtveis i bestillingen. Spurte hvorfor, og svaret jeg fikk var at pga. tollen, så sendte de ikke snus til norge.

Noen som vet om det er samme greia med buysnus eller lignende sider?

Det er ikke lov så lenge det er i fra utlandet. Patetiske Norge..

Kjøpte meg en boks med 01 Original Portion. Helt grei snus, men ikke noe jeg vil kjøpe igjen. For å sammenligne med Skruf av samme kaliber, vil jeg si den taper seg i smak og styrke, men den lukter bedre. Lukta minner litt om krydder og den er ganske god. Bleiene er avlange, så hvis man har lite plass der oppe, kanskje dette er veien å gå?

Siden jeg tar meg en øl nå, måtte jeg gå over til N&J. Litt mer styrke, noe som døyver røykesuget endel bedre enn 01.

Lenke til kommentar

Har prøvd alle thundere snusene

- Thunder er en helt grei snus, god styrke, men blir utrolig fort lei syntes hvertfall jeg.

Elexyr energi

Har jeg hatt 10 bokser av, var ikke noe tess, når jeg tar meg en pris er det fordi jeg vil slappe av, men med energisnusen ble det litt feil, selv om jeg slappet av ble det litt boost i kroppen lsm. Men helt grei :thumbup:

Lenke til kommentar
Prøvde nylig å bestille et parti snus ifra www.northener.com, og snusen ble stoppet midtveis i bestillingen. Spurte hvorfor, og svaret jeg fikk var at pga. tollen, så sendte de ikke snus til norge.

Noen som vet om det er samme greia med buysnus eller lignende sider?

Det er ikke lov så lenge det er i fra utlandet. Patetiske Norge..

That's what she said...

-----------------------------------------------------------------
-------- NOTE: You can not reply to this e-mail !!! -------------
----- Bitte! Sie können nicht Antwort auf diese E-mail ! --------
-----------------------------------------------------------------

Dear Karl ,

No sorry we don't ship to Norway due to customs issues.

Kind regards,
Aina
northerner.com

Ser ut som at noe av teksten i boksen blir farget. Har ikke peiling på hva som har skjedd der. Jeg bare copy-pasta det rett inn i en "code" boks.

Har prøvd alle thundere snusene

- Thunder er en helt grei snus, god styrke, men blir utrolig fort lei syntes hvertfall jeg.

Elexyr energi

Har jeg hatt 10 bokser av, var ikke noe tess, når jeg tar meg en pris er det fordi jeg vil slappe av, men med energisnusen ble det litt feil, selv om jeg slappet av ble det litt boost i kroppen lsm. Men helt grei :thumbup:

Hva smaker de thunderene? Noe som man kan sammenligne med noe man får kjøpt her på det norske markedet?

Og hvor fikk du kjøpt de? Både thunder og elexyr.

Lenke til kommentar

Thumbs up for Blå løs !

sorry, men er helt uenig.. kjøpte nettop en boks, og det har blitt en reserve snus som bare ligger i kjøleskapet og blir gammel, siden jeg bare kjøper nye bokser istedenfor å bruke denne opp...

Smaken er som baken. Dette er en herlig godis snus spør du meg, noe å kose seg med. Blir som ettan, noen synes smaken blir mye.

Lenke til kommentar

Thumbs up for Blå løs !

sorry, men er helt uenig.. kjøpte nettop en boks, og det har blitt en reserve snus som bare ligger i kjøleskapet og blir gammel, siden jeg bare kjøper nye bokser istedenfor å bruke denne opp...

Smaken er som baken. Dette er en herlig godis snus spør du meg, noe å kose seg med. Blir som ettan, noen synes smaken blir mye.

såsant så sant at smaken er som baken, men jeg liker best kraftig tobakksmak noe som jeg mener general og grovsnusen har, men skruf og blå ikke har ;)

Lenke til kommentar

Thumbs up for Blå løs !

såsant så sant at smaken er som baken, men jeg liker best kraftig tobakksmak noe som jeg mener general og grovsnusen har, men skruf og blå ikke har ;)

Skruf er fy, men blå er KOS!

Lenke til kommentar

Thumbs up for Blå løs !

Skruf er fy, men blå er KOS!

Enig, blå er veldig god, skruf er fy og N&J er best :thumbup:

Lenke til kommentar

Har litt lyst å prøve N&J, høres ut som en god snus. Hvor sterk er den i forhold til andre ? (både smak og nikotin)

Ta en titt på anmeldelser under porsjoner.

Personlig syns jeg N&J er deilig på smak, litt lakris smak og en sterk snus som du kjenner effekten av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...