raid2 Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 General Sterk White Portion og General Onyx er de jeg foretrekker når jeg først skal ha porsjonssnus, så da vil jeg naturligvis anbefale de Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Jeg begynte personlig med løs. Men av porsjon så ville jeg nevnt gøteborg rapé (klar vinner), general ekstra sterk og 01. Lenke til kommentar
Daniel09 Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Synes Skruf Orginal portion er veldig god. Fin nøytral lett krydret smak og diskre lukt, men så synes jeg godt om Skruf sterk white også, så da vil du vel kanskje ikke like Skruf snus.Hvis du vil ha god smak og lukt så må jo Off Road Wintergreen være noe for deg? Prøv den du. Ellers er ikke General White portion heller å forakte. Frisk smak, og grei lukt. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Hva er egentlig White? Mindre fuktighet. Når de lager porsjonsnus så blir prisene sprøytet med et stoff som skal hjelpe med å frigi nikotin i slimhinnene, white går ikke igjennom denne prosessen og får en annen pose. Vanlig porsjon = rask effekt, renner mer Hvit porsjon = tregere effekt (må ha snusen lenger i kjeften før nikotinen tas opp), renner mindre, holder smaken lenger Sort porsjon = så og si det samme som hvit, bare lagd for å frigi mer aroma og smak, raskere effekt enn hvit (blir en slags mellomting mellom vanlig og hvit mao) Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Synes white portion ikke smaker noe som helst, jeg. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Tenker jeg kjøper meg en svart porsjon i nærmeste fremtid, dette hørtes jo godt ut. Hviken er å anbefale? Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) Tenker jeg kjøper meg en svart porsjon i nærmeste fremtid, dette hørtes jo godt ut. Hviken er å anbefale? Nick & johnny black er god. Hint av "røkt" snus som er god Vet ikke om dette er "svart" porsjon men tror det Endret 9. juni 2010 av Cryztek Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Jeg smakte en svart porsjon for ikke lenge siden. Grovsnus var det. Herlig snus! Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Grovsnus Svart, N&J Black og General Onyx er alle gode. Var veldig tilhenger av Grovsnus svart tidligere, men har bytta over til Onyx nå i det siste. Er vel den flashy boksen som virker lokkende ("ooooh shiny") Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Jeg smakte en svart porsjon for ikke lenge siden. Grovsnus var det. Herlig snus! Grovsnus Black er en av de bedre black portion snusene jeg har smakt. Beste white må være Skruf Sterk White. Lenke til kommentar
goggen92 Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Har aldri smakt grovsnus sine portjoner, hva vil dere sammenligne de med? er egentlig ikke så veldig glad i portjonsnus, isåfall blir det general ekstra sterk. grovsnus løs er jo en herlig snus etter min smak, konsistensen og smaken er perfekt Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2010 Vanlig Grov porsjon er helt okey, men den renner no jævlig til tider. Lenke til kommentar
trettentrettisju Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Grovsnus løs har jeg ikke prøvd. Porsjonsnusen har en helt ok smak, men lukter ikke fullt så godt og er relativt svak. Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Grovsnus løs har jeg ikke prøvd. Porsjonsnusen har en helt ok smak, men lukter ikke fullt så godt og er relativt svak. Grovsnus løs er en meget god snus, den har ganske sterk smak og aroma og noen synes dette lukter og smaker vondt, men er du glad i en ordentlig snus, prøv den. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Sitter her med en boks Granit løs. Veldig god må jeg si. Smaken er nydelig og er vel en ganske god styrke på den og. Ganske fuktig så det er litt merkelig å bake den, men når den renner så er det bare god smak. Har kjøpt inn litt Thunder og Olde Viking som jeg kan kommentere på og kanskje gi en anmeldelse på seinere. Og så klart kommer anmeldelsen i Nyhus sitt perfekte oppsett Lenke til kommentar
Simen_M Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Noen som har erfaring med å bestille snus fra Sverige over nett? Noen mener at dette blir mye billigere, mens andre mener at det blir lagt på tollavgifter tilsvarende det du ville spart. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Noen som har erfaring med å bestille snus fra Sverige over nett? Noen mener at dette blir mye billigere, mens andre mener at det blir lagt på tollavgifter tilsvarende det du ville spart. Good god. Det er ikke lov lenger, siden advarslene står på svensk og ikke norsk. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2010 Og så klart kommer anmeldelsen i Nyhus sitt perfekte oppsett Nydelig Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Prøvde nylig å bestille et parti snus ifra www.northener.com, og snusen ble stoppet midtveis i bestillingen. Spurte hvorfor, og svaret jeg fikk var at pga. tollen, så sendte de ikke snus til norge. Noen som vet om det er samme greia med buysnus eller lignende sider? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå