albions Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Hvor i verden er snusing utbredt egentlig? Er det kun i norge og sverige det er eit marked for det? USA har jo dip og skoal. Er det ein type snus, eller noe annet? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 En form for snus ja. Løs snus som ikke går ann å bake, men skal bare lempes i underleppa. Ganske godt faktisk Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Er jo helt jævlig, pluss at man ikke kan svelge og det renner helt sykelig. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Er jo helt jævlig, pluss at man ikke kan svelge og det renner helt sykelig. Sitter som regel med en kopp. Man kan svelge endel etterhvert, men må fremdeles spytte. Jeg likte det, selv om det krevde litt tilvenning Lenke til kommentar
albions Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Er jo helt jævlig, pluss at man ikke kan svelge og det renner helt sykelig. Sitter som regel med en kopp. Man kan svelge endel etterhvert, men må fremdeles spytte. Jeg likte det, selv om det krevde litt tilvenning Hørtes ikkje heilt behagelig ut det der Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Er jo helt jævlig, pluss at man ikke kan svelge og det renner helt sykelig. Sitter som regel med en kopp. Man kan svelge endel etterhvert, men må fremdeles spytte. Jeg likte det, selv om det krevde litt tilvenning Hørtes ikkje heilt behagelig ut det der Prøvde Offroad wintergreen, den var god egentlig Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Nei nei, det er direkte helsefarlig å svelge, kompis. Det er ikke tobakk behandlet på samme måte som snus. Men om du har brukt det veldig lenge, så har du ødelagt store deler av flimmerhår osv. i halsen og rundt i kjeften så du kan svelge det uten irritasjon i halsen, men kvalme, sure oppstøt og magevondt er et utbredt problem blant de som dipper. http://en.wikipedia.org/wiki/Dipping_tobacco - Mer om det kan du lese her! Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Et kjapt spm til dere snusere, syns dere den første snusen om dagen er best? Personelig syns jeg det er herlig og kjenne nikotinet kommer. Lenke til kommentar
nortridge Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Synes den er god, men der er sjeldent jeg har mulighet til å nyte den pga stress og dårlig tid.. Etter middagen er den beste for meg. Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Synes den er god, men der er sjeldent jeg har mulighet til å nyte den pga stress og dårlig tid.. Etter middagen er den beste for meg. En pris etter middagen er godt ja Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Et kjapt spm til dere snusere, syns dere den første snusen om dagen er best? Personelig syns jeg det er herlig og kjenne nikotinet kommer. Ja den første på morgen når det er helg eller jeg har fri. Men ellers digger jeg også en pris når jeg er stappmett. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Et kjapt spm til dere snusere, syns dere den første snusen om dagen er best? Personelig syns jeg det er herlig og kjenne nikotinet kommer. For min del er det den som kommer rett fra kjøleskapet på en varm sommerdag, MENS du spiser grillmat. Nydelig. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Hva blir min neste snusboks? Er ute og eksperimenterer etter å ha gått lei av min trofaste Skruf. Til nå har jeg prøvd Skruf Stark, Thunder Wintergreen og Nick & Johnny Strong. Så hva blir den neste? Dere bestemmer! Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 General løs, om du liker den sterkere typen så blir det general ekstra sterk løs eller porsjon. Den er utrolig god til å være porsjon den ekstra sterke, i motsetning til vanlig general porsjon som er et herk. Legg også merke til at general ekstra sterk er det sterkeste på markedet, så ikke det er ikke nybegynnere. Regner med, siden du har snust N&J og skruf sterk at det ikke skal være noe problem. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Skal prøve meg på en bakesnus. Har vært redd for å kjøpe det, da det muligens kan blir mye drit og søl. Tror det er lurt å ha en porsjon i tillegg da. General løs it is! Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Søl og drit? Med mindre du sikler sinnsykt og ikke klarer å svelge skal den så og si holde konstinens, hilsen han som både drikker og spiser med snus i kjeften, atpåtil har den der i godt 40-50 minutt (løs). Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Navn: Nick And Johnny Strong Bilde Utseende: (på boksen) Litt kult at det er en person som er Nick/Johnny! Klassik sølvgrå boks med teip rundt. 6.5 Lukt: Grei lukt, litt sterk. Rett og slett godlukt! 8/10 Smak: åh! Nydelig. Jeg klarer ikke helt å beskrive smaken, men den smaker nå hvertfall 5 ganger så bra som general! 7.5/10 Konsistens: Hvis jeg har latt snusen renne en stund så blir den nokså gjennomvåt, men når den begynner å renne er den ikke så altfor våt. Og det er ett lite pluss. 8/10 Effekt: Oppsummering: Nick And Johnny er sterk og god snus, som ikke renner med en gang(forhold til general hvertfal..). God og fin lukt og smak. Min gode favoritt! 8/10 Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Navn: Nick And Johnny Strong Bilde Utseende: (på boksen) Litt kult at det er en person som er Nick/Johnny! Klassik sølvgrå boks med teip rundt. 6.5 Lukt: Grei lukt, litt sterk. Rett og slett godlukt! 8/10 Smak: åh! Nydelig. Jeg klarer ikke helt å beskrive smaken, men den smaker nå hvertfall 5 ganger så bra som general! 7.5/10 Konsistens: Hvis jeg har latt snusen renne en stund så blir den nokså gjennomvåt, men når den begynner å renne er den ikke så altfor våt. Og det er ett lite pluss. 8/10 Effekt: Oppsummering: Nick And Johnny er sterk og god snus, som ikke renner med en gang(forhold til general hvertfal..). God og fin lukt og smak. Min gode favoritt! 8/10 Det er godsnusen sin det ! Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Skal prøve meg på en bakesnus. Har vært redd for å kjøpe det, da det muligens kan blir mye drit og søl. Tror det er lurt å ha en porsjon i tillegg da. General løs it is! Ut ifra sånn jeg tolker det er du nybegynner når det kommer til løs-snus. RL løs er en god snus i tillegg til at den er latterlig lett å bake. Den letteste på markedet vil jeg tro. Men som tidligere nevnt her er general løs den beste (min mening). Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Navn: Nick And Johnny Strong Bilde Utseende: (på boksen) Litt kult at det er en person som er Nick/Johnny! Klassik sølvgrå boks med teip rundt. 6.5 Lukt: Grei lukt, litt sterk. Rett og slett godlukt! 8/10 Smak: åh! Nydelig. Jeg klarer ikke helt å beskrive smaken, men den smaker nå hvertfall 5 ganger så bra som general! 7.5/10 Konsistens: Hvis jeg har latt snusen renne en stund så blir den nokså gjennomvåt, men når den begynner å renne er den ikke så altfor våt. Og det er ett lite pluss. 8/10 Effekt: Oppsummering: Nick And Johnny er sterk og god snus, som ikke renner med en gang(forhold til general hvertfal..). God og fin lukt og smak. Min gode favoritt! 8/10 Det er godsnusen sin det ! N&J ftw! Deilig snus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå