Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei nei, det er direkte helsefarlig å svelge, kompis. Det er ikke tobakk behandlet på samme måte som snus. Men om du har brukt det veldig lenge, så har du ødelagt store deler av flimmerhår osv. i halsen og rundt i kjeften så du kan svelge det uten irritasjon i halsen, men kvalme, sure oppstøt og magevondt er et utbredt problem blant de som dipper.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Dipping_tobacco - Mer om det kan du lese her!

Lenke til kommentar

Et kjapt spm til dere snusere, syns dere den første snusen om dagen er best?

 

Personelig syns jeg det er herlig og kjenne nikotinet kommer.

Ja den første på morgen når det er helg eller jeg har fri. Men ellers digger jeg også en pris når jeg er stappmett.

Lenke til kommentar

General løs, om du liker den sterkere typen så blir det general ekstra sterk løs eller porsjon. Den er utrolig god til å være porsjon den ekstra sterke, i motsetning til vanlig general porsjon som er et herk.

 

Legg også merke til at general ekstra sterk er det sterkeste på markedet, så ikke det er ikke nybegynnere. Regner med, siden du har snust N&J og skruf sterk at det ikke skal være noe problem.

Lenke til kommentar

Navn:

Nick And Johnny Strong

Bilde

2067_dtl_400x325_northerner.jpg

 

Utseende: (på boksen)

Litt kult at det er en person som er Nick/Johnny! Klassik sølvgrå boks med teip rundt.

6.5

Lukt:

Grei lukt, litt sterk. Rett og slett godlukt! :)

8/10

Smak:

åh! Nydelig. Jeg klarer ikke helt å beskrive smaken, men den smaker nå hvertfall 5 ganger så bra som general!

7.5/10

Konsistens:

Hvis jeg har latt snusen renne en stund så blir den nokså gjennomvåt, men når den begynner å renne er den ikke så altfor våt. Og det er ett lite pluss.

8/10

Effekt:

 

Oppsummering:

Nick And Johnny er sterk og god snus, som ikke renner med en gang(forhold til general hvertfal..). God og fin lukt og smak. Min gode favoritt!

8/10

Lenke til kommentar

Navn:

Nick And Johnny Strong

Bilde

2067_dtl_400x325_northerner.jpg

 

Utseende: (på boksen)

Litt kult at det er en person som er Nick/Johnny! Klassik sølvgrå boks med teip rundt.

6.5

Lukt:

Grei lukt, litt sterk. Rett og slett godlukt! :)

8/10

Smak:

åh! Nydelig. Jeg klarer ikke helt å beskrive smaken, men den smaker nå hvertfall 5 ganger så bra som general!

7.5/10

Konsistens:

Hvis jeg har latt snusen renne en stund så blir den nokså gjennomvåt, men når den begynner å renne er den ikke så altfor våt. Og det er ett lite pluss.

8/10

Effekt:

 

Oppsummering:

Nick And Johnny er sterk og god snus, som ikke renner med en gang(forhold til general hvertfal..). God og fin lukt og smak. Min gode favoritt!

8/10

 

Det er godsnusen sin det ! :)

Lenke til kommentar

Skal prøve meg på en bakesnus. Har vært redd for å kjøpe det, da det muligens kan blir mye drit og søl.

 

Tror det er lurt å ha en porsjon i tillegg da. :)

 

General løs it is!

Ut ifra sånn jeg tolker det er du nybegynner når det kommer til løs-snus. RL løs er en god snus i tillegg til at den er latterlig lett å bake. Den letteste på markedet vil jeg tro. Men som tidligere nevnt her er general løs den beste (min mening).

Lenke til kommentar

Navn:

Nick And Johnny Strong

Bilde

2067_dtl_400x325_northerner.jpg

 

Utseende: (på boksen)

Litt kult at det er en person som er Nick/Johnny! Klassik sølvgrå boks med teip rundt.

6.5

Lukt:

Grei lukt, litt sterk. Rett og slett godlukt! :)

8/10

Smak:

åh! Nydelig. Jeg klarer ikke helt å beskrive smaken, men den smaker nå hvertfall 5 ganger så bra som general!

7.5/10

Konsistens:

Hvis jeg har latt snusen renne en stund så blir den nokså gjennomvåt, men når den begynner å renne er den ikke så altfor våt. Og det er ett lite pluss.

8/10

Effekt:

 

Oppsummering:

Nick And Johnny er sterk og god snus, som ikke renner med en gang(forhold til general hvertfal..). God og fin lukt og smak. Min gode favoritt!

8/10

 

Det er godsnusen sin det ! :)

N&J ftw! Deilig snus :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...