Trollfjes Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Han må jo passe inn med det kule gutta i gjengen. Snus er jo veldig behagelig, ikke minst smak og behag. Det er som lackerol for noen mennesker og røyk for andre. Røyking er i mine øyne et virkelig herk. Det er jo ikke behagelig når man blir kvalm av det. Personlig blir ikke jeg kvalm? Har aldri snust slik at jeg blir kvalm. Jeg snuser general løs og har gjort det siden sommertider i fjor. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Han må jo passe inn med det kule gutta i gjengen. Snus er jo veldig behagelig, ikke minst smak og behag. Det er som lackerol for noen mennesker og røyk for andre. Røyking er i mine øyne et virkelig herk. Det er jo ikke behagelig når man blir kvalm av det. Personlig blir ikke jeg kvalm? Har aldri snust slik at jeg blir kvalm. Jeg snuser general løs og har gjort det siden sommertider i fjor. Prata om fyren høyere oppe jeg da.. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Han må jo passe inn med det kule gutta i gjengen. Snus er jo veldig behagelig, ikke minst smak og behag. Det er som lackerol for noen mennesker og røyk for andre. Røyking er i mine øyne et virkelig herk. Det er jo ikke behagelig når man blir kvalm av det. Personlig blir ikke jeg kvalm? Har aldri snust slik at jeg blir kvalm. Jeg snuser general løs og har gjort det siden sommertider i fjor. Prata om fyren høyere oppe jeg da.. Er vel forsåvidt ikke noe som tilsier at han synes det er kvalmende å ha snusen der? Bare i lengre perioder? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 jeg har såvidt begynnt og eksperimentere med snus i det siste, men jeg sliter med at jeg blir kvalm etter en liten stund. finnes det noen tips for og kunne venne seg til nikotinen? Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 jeg har såvidt begynnt og eksperimentere med snus i det siste, men jeg sliter med at jeg blir kvalm etter en liten stund. finnes det noen tips for og kunne venne seg til nikotinen? Jeg ble det først da jeg begynte. Sov gjerne 10-20min faktisk etter jeg ble slik kvalm. Jeg sluttet og svelge saften og ble fin. Nå har jeg blitt vant med det og sliter ikke lengre. Prøv svelg LITT, ikke mye. Merket at hvis jeg svelget veldig mye ble jeg kvalm og svelget litt for og bli vant til det og kastet den etter på og nå har jeg blitt vant til det. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2010 Saft fra snusen er nok ikke grunnen, om så en veldig liten del av den. Mest trolig er det nikotinen kroppen hans ikke tåler. Lenke til kommentar
Melk styrker kroppen Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Saft fra snusen er nok ikke grunnen, om så en veldig liten del av den. Mest trolig er det nikotinen kroppen hans ikke tåler. Ikke så sikkert det der! Har en kammerat som ikke snuser noe, han ble ikke svimmel av skruf sterk. Men når en catch lakris begynnte å renne ble han kjempekvalm! Så kan godt hende det var saften ja. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Saft fra snusen er nok ikke grunnen, om så en veldig liten del av den. Mest trolig er det nikotinen kroppen hans ikke tåler. Ikke så sikkert det der! Har en kammerat som ikke snuser noe, han ble ikke svimmel av skruf sterk. Men når en catch lakris begynnte å renne ble han kjempekvalm! Så kan godt hende det var saften ja. Catch lakris smaker jo kvalme og da.. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Alle snus med forskjellige.. tilsatte smaker som lakris, jordbær osv. osv. er helt forferdelig. General har en fin blanding med sitron og den liker jeg veldig godt Ingen snus er bedre enn general løs ^^, Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Ingen snus er bedre enn general løs ^^, Syns du ja. Lenke til kommentar
Melk styrker kroppen Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Syntes jeg også! general løs er desidert den beste jeg har prøvd i hele mitt liv! Har prøvd allt på det norske og nesten alle på det svenske markede ! Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Ingen snus er bedre enn general løs ^^, Syns du ja. Syns han over her òg! Lenke til kommentar
Intel94 Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Eg har aldri følt meg kvalm av snus, verken første gang eller om samme porsjonen har såtte oppi i 3 timer, Første gang fekk kroppen sjokk av nikotin, kaldsvetting og svimmel, men eg bestemte meg for å ta 1 snus om dagen i ei uke for å sjå om det var noko "forbedring". Den 3. dagen eg snuste så merka eg ikkje noko ubehag, berre litt meir sviing i leppa enn eg gjer i dag Men å gi snusen for mange "sjanser" er ein smule bortkasta i mine auger, visst du blir kvalm/dårlig av den. Då kan du heller finne noko anna å gjere på. Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) Alle snus med forskjellige.. tilsatte smaker som lakris, jordbær osv. osv. er helt forferdelig. General har en fin blanding med sitron og den liker jeg veldig godt Ingen snus er bedre enn general løs ^^, Amen to that. General ES løs er også drit god, men den bruker jeg mere som avvekslings snus. Endret 6. juni 2010 av Antipedoaction Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Jeg fikk plutselig et skikkelig nikotinsjokk! Tror det kan ha noe med at jeg er litt sår under leppa! Helt utrolig deilig! Nick & Johnny Strong it is, om det skulle ha noe å si (Faktastisk snus btw, gjerne litt kvalm når den renner mye). Lenke til kommentar
sph4ck Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Jeg er iallefall av den typen som ikke er sååååå glad i "saften". Montecristo <3 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) Montecristo er god, men går lei etter en boks... Endret 6. juni 2010 av Aleks Lenke til kommentar
Melk styrker kroppen Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Enig, kjøpte en boks montercristo for en stund tilbake, var helt greit egentlig. Men kunn 1 boks, flere da hadde jeg blitt bidig lei. Holder meg til general løs og skruf sterk. Lenke til kommentar
albions Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Hvor i verden er snusing utbredt egentlig? Er det kun i norge og sverige det er eit marked for det? Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Hvor i verden er snusing utbredt egentlig? Er det kun i norge og sverige det er eit marked for det? USA har jo dip og skoal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå