Muffinss Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Jeg har kjøpt snus til mindreåringer og er bare 16 år. Du er kul, kan jeg ta på deg? Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Jeg har kjøpt snus til mindreåringer og er bare 16 år. Jeg kjøpte snus til fettern min som blir vel 18 om noen få mnd. Politi så jeg ga han snusboksen og jeg ble stoppet og fikk en advarsel, dem tok boksen og ga meg en advarselse, dem var snille pga han ble 18 om så få mnd. Jeg tenkte først at det gjør ingenting om politi ser meg, men det ekke så jævlig tøft og stå ved politi og nettopp risikerer en feit bot.. Så ikke gjør det mer Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Ja, jeg var på Coop i dag igjen og møtte på fyren som kjøpte, jeg går ut å setter meg ved inngangen med noen venner da det plutselig kommer en ansatt bort til meg og skal ha meg med på kontoret. "I'm buttfucked" var det første jeg tenkte da.. Men så kommer jeg inn og det gjelder en banan jeg hadde skrevet telefon nummeret mitt på hahah, så måtte kjøpe bananen og det var det ^^ Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) Du skrev telefon nummeret ditt på en banan? Hva var det du håpa på, at aen chick skulle kjøpe bananen for å kose seg litt hjemme og mirakuløst oppdage nummeret ditt. Hun føler deretter en sterk trang til å ringe deg, og dere lever lykkelig videre i sølibat. Endret 1. juni 2010 av Muffinss Lenke til kommentar
albions Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) Jeg har kjøpt snus til mindreåringer og er bare 16 år. Jeg kjøpte snus til fettern min som blir vel 18 om noen få mnd. Politi så jeg ga han snusboksen og jeg ble stoppet og fikk en advarsel, dem tok boksen og ga meg en advarselse, dem var snille pga han ble 18 om så få mnd. Jeg tenkte først at det gjør ingenting om politi ser meg, men det ekke så jævlig tøft og stå ved politi og nettopp risikerer en feit bot.. Så ikke gjør det mer Er du ikkje litt enig i at det er ein smule forkastelig å kjøpe tobakks varer til ein mindre årig som kansje gjør det bare for å være kul? Endret 1. juni 2010 av albions Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) Tviler på at han bare prøver å være kul når han er 17 år. Det er slik fjortissene driver med det. Jeg og stefaren min har faktisk diskutert det å selge snus til mindreårige. Og han sa at hvis han hadde stått i kassen og kjent den personen som kom inn, og vist at han hadde vært 16-17 år så haddde han gjidd faen. Fordi at når man er 16-17 år så klarer man og tenke selv, og vite at dette er helseskadelig. Og uansett om denne 17åringen ikke får kjøpt på en bensinstasjon, så vil han uansett få noen til å kjøpe for seg. Jeg tror nok også at jeg hadde gjidd faen om jeg hadde kjent den personen som kom inn for å kjøpe snus. Nå snakker jeg ikke om å selge til 14åringer, men 16-17åringer. Men uansett, kan hende jeg deler dette synspunktet med min stefar, fordi jeg også er 17 år. Og vet hvor lett det er å få tak i. Jeg kan når som helst gå på statoil oppi her for å kjøpe meg en boks selv. Fordi de på statoil oppi her kjenner meg, og vet at jeg ikke vil ta fra de bevilgningen (?). Endret 1. juni 2010 av Schjellin Lenke til kommentar
albions Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) Tviler på at han bare prøver å være kul når han er 17 år. Det er slik fjortissene driver med det. Jeg og stefaren min har faktisk diskutert det å selge snus til mindreårige. Og han sa at hvis han hadde stått i kassen og kjent den personen som kom inn, og vist at han hadde vært 16-17 år så haddde han gjidd faen. Fordi at når man er 16-17 år så klarer man og tenke selv, og vite at dette er helseskadelig. Og uansett om denne 17åringen ikke får kjøpt på en bensinstasjon, så vil han uansett få noen til å kjøpe for seg. Jeg tror nok også at jeg hadde gjidd faen om jeg hadde kjent den personen som kom inn for å kjøpe snus. Nå snakker jeg ikke om å selge til 14åringer, men 16-17åringer. Men uansett, kan hende jeg deler dette synspunktet med min stefar, fordi jeg også er 17 år. Og vet hvor lett det er å få tak i. Jeg kan når som helst gå på statoil oppi her for å kjøpe meg en boks selv. Fordi de på statoil oppi her kjenner meg, og vet at jeg ikke vil ta fra de bevilgningen (?). Ok grett nokk, men får noen greie på at han gjør det kan det fort føre til at dem miste bevilgningen. Dem foretar faktisk stikk prøver, der mindreårige prøver å kjøpe tobakk. Får dem kjøpt det har butikken eit problem for å si det sånn Endret 1. juni 2010 av albions Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Ja, de kjører stikkprøver. Men når det kommer en lokal gutt på 17 år, så vet du at han ikke er noe "stikkprøve". Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Jeg ser ikke noe problem i å selge til 17-åringer som blir 18 om noen måneder. Men om det kommer 12-15 åringer, sier jeg nei. Lenke til kommentar
albions Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Jaja, eg liker i alle fall og respektere at det er 18 års grense på det her i Norge. Men alle trenger jo ikkje syns det samme som meg Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Du skrev telefon nummeret ditt på en banan? Hva var det du håpa på, at aen chick skulle kjøpe bananen for å kose seg litt hjemme og mirakuløst oppdage nummeret ditt. Hun føler deretter en sterk trang til å ringe deg, og dere lever lykkelig videre i sølibat. Neeeh, bare gamle damer som handler der. Kjenner dem alle.. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) Du skrev telefon nummeret ditt på en banan? Hva var det du håpa på, at aen chick skulle kjøpe bananen for å kose seg litt hjemme og mirakuløst oppdage nummeret ditt. Hun føler deretter en sterk trang til å ringe deg, og dere lever lykkelig videre i sølibat. Neeeh, bare gamle damer som handler der. Kjenner dem alle.. Hadde jo vært litt kleint om du hadde fått telefoner av gamle damer som puster og peser i telefonen, midt på natta? Ang. og selge til minreårige, så er det ikke store problemet og kjøpe selv. Nyansatte, litt usikre person i kassa pleier aldri og si nei. Virker som de ikke tørr og si nei. Og det er jo likså greit og selge til noen som fyller 18 Endret 1. juni 2010 av Skrujernet Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Vil bare minne om - Spør ikke etter råd om hvordan du kan bryte norsk lov i denne tråden. Med andre ord, er du under 18år, finn tips på hvordan du får sneket til deg en snusboks andre steder enn denne tråden. Er du under 18år og har fått kjøpt snus, ikke skryt av det i tråden. Innlegg av nevnte typer vil bli rapportert. Har vel ikke skjedd enda, men siden vi er inne på temaet er det like så greit å minne om trådens regler Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Vi er inne på temaet. Men jeg skrev ikke noe om hvordan du skulle få kjøpt eller hvor. Jeg bare skrev min og min stefars mening rundt det å selge snus. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Vi er inne på temaet. Men jeg skrev ikke noe om hvordan du skulle få kjøpt eller hvor. Jeg bare skrev min og min stefars mening rundt det å selge snus. Neinei, som jeg skrev så har det ikke skjedd enda. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 True, vi begynner å nærme oss nå, så er bra du sier ifra. Lenke til kommentar
nortridge Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) Trodde dette var en hyggelig tråd der vi delte erfaringer om ulike typer snus, men der tok jeg visst feil! Her skal man diskutere salg til mindreårige. Er du ikke gammel nok til å kjøpe eller har tenkt å diskutere salg til mindreårige, så kan du dra dit pepperen gror og ikke skrive her! Endret 1. juni 2010 av nortridge Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Koser meg med general ekstra sterk nå God god snus det! Elsker designet på boksen og, savner det gamle tho. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) Diskutering om salg til mindreårige er riktig eller galt er det vel lite skade å ta av? Spørre om tips til hvordan man får kjøpt når man er mindreårig osv. er fyfy. Endret 1. juni 2010 av Aleks Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Trodde dette var en hyggelig tråd der vi delte erfaringer om ulike typer snus, men der tok jeg visst feil! Her skal man diskutere salg til mindreårige. Er du ikke gammel nok til å kjøpe, så kan du dra dit pepperen gror og ikke skrive her! Dette er en hyggelig tråd der vi deler erfaringer om ulike typer snus. Dette er diskusjon.no, vi kan diskutere hva vi egentlig vil innenfor emnet. Om det er glass eller ungdommer som tar snus. Jeg kan vedde på at mindreårige skriver i tråden, men det vi ikke vil ha er :"Hei, er 14 *knis* hvor er det best å kjøpe snus ulovlig i Oslo?" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå